Herkese merhaba. Bölüm Bayadır gelmiyor her iki kitabımada bir bahanem yok çünkü içimden hiç bir şey yazmak gelmiyor. Herşeyden bıkmış üşenmiş Kaçıcak delik arayan bir fare gibiyim. Bu bölümü bile zor yazdım diyebilirim neyse keyif li okumalar.
Medya : benim bebek çiftim.
Arîn'ın ağzından.
Affan umursamadan mağazanın çıkıp etrafa baktım. İstemediğim zamanda heryerde olan taksiler en ihtiyaç duyduğumuz anda yoklar.
Pis taksiler!
"Nereye gidiyorsun? Hey kime diyorum?" arkamdan bağıran dağ ayısına göz devirip yürümeye devam etim.
Aniden kolumdan tutulup çekilmem ile dengemi kaybettim. Yere düşmeden belimden tutup yakaladı insan yarması yaratık adam. 10 santim topuklu ile yere düşsem ölürmüydüm acaba?
" Tamam bak ikimizde hatalıyız şimdi sakince gelin lik takım elbise bakmaya gidelim. Ve sakince evlerimize dönelim?"
Pis pis yüzüne bakıp kafamı salladım.
Yüz verme götü kalkar Arîn.Elimi sıkıca tutup beni kendi ile yürütmeye başladı. Yanlız yan yanayken aşırı uyumlu bir çiftiz He.
" Gelinlik bakalım önce istersen sonra kınalık damatlık falan? "
Kafamı iki yana sallayıp ilerideki gelinlikçiye baktım.
"kınalık alalım. Gelinliğimi terzim var o dikicek." yalann. Arkadaşımın bana sözü vardı evlenirsem gelinliğimi o dikicekti. Beleş gelinlikti sonuçta bunu kaçıramam.
Fakir ruhlu karı seni.
Girdiğimiz mağazada kınalık bakarken kocam beyde kapıda telefonla konuşuyordu.
Oldukça sade ve rahat hareket etmeme olanak sağlıcak bir elbise seçmiştim. Boz ayı kocam görmeden eve gönderelim
"Tamam efendim en geç yarın elinize ulaşıcaktır." kasadaki bey abiye gülümseyip hesabı kocamın kartından kesmeleri ni söyleyip mağazadan çıktım.
ayı kocam hala telefon ile konuşuyordu. Erkeklerin telefon konuşması max 10 dakika olmalı. Fazlası zarar.
" ben seçtim elbiseyi gidelimi? " kimle konuşuyor acaba bu kadar uzun?
Arkasını dönüp bana baktı telefondaki şahısa birkaç şey daha söyleyip kapatı.
"Aldınmı?" yok almadım seni kandırıyorum.
"Aldım. Hesabı sana kitledim haberin olsun." kafasını iki yana sallayıp elimden tekrar tutarak yürümeye başladı.
Bu adam kesin aşık elimi tutuyor anlamadık sankiii
Erkek mağazasına girince elimi bırakıp takım elbiselerin arasında dolaştı.
En sonunda benim istediğimi alıcak sın yiğidim boşuna gezip yorma kendini.
Siyah takım elbiselerden bir tane ve gri takım elbiselerden bir tane elime alıp hala takımlara bakan kocama döndüm.
"Şu düğün ve buda kına için denermisin?"
Çok nazik konuştum.
Birkaç saniye elimdeki lerine bakıp kafasını salladı. Önce kına için seçtiğimi uzatım. Alıp kabine girerken diğer takım elimdeyken mankenlerin üzerinde duran takımlara göz gezdirdim.
Erkekler için çok üzülüyorum fazla kıyafet seçenekleri olmadıkları için neredeyse sürekli benzer şeyleri giyiyorlar.
Birşey bulamayınca kenardaki koltuğa geçip boz ayımı beklemeye başladım.
Saniyeler geçti dakikalar geçti ama kocam bey gelmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARÎN [+18]
General Fictionİki köklü aşiret. Dağlı ve Koroğlu .... Dağlı oğlu, koroğlu kızını kaçırırsa? Kan davası çıkmasın diye berdel olursa? .... Kardeşşi için Berdeli kabul edip evlenen Arîn Dağlı Yılardır hayalini kurduğu yuva için herşeyi kabul eden Affan koroğlu. ...