Miray'dan
6. Sınıfın ilk günüydü, İstanbul'dan Muğlaya taşındığımız için hiç arkadaşım yoktu.Sınıfımı bir şekilde bulup girdim.B şubesine gelmiştim, oysaki İstanbulda B şubesi voleybolda düşmanımızdı.
Ben bunları düşünürken yanıma bir kız geldi ve yavaşca omzuma dokundu.
?:Selam, yanına oturabilirmiyim?
Miray:Oh, tabiki oturabilirsin.Zaten neden benden izin alıyorsunki, tapulu malım değil sonuçta.
?:Olsun yinede soriyim dedim
Çantasını sıraya koyduktan sonra yanıma oturdu ve benimle sohbet etmeye başladı
?:Adın neydi bu arada.
Miray:Benim adım Miray,senin adın ne?
Pelin:Benim adımda Pelin.Tanıştığıma memnun oldum:)
Miray:Bende memnun oldum:D
Pelinle daha yeni tanışmamıza rağmen çok iyi anlaşıyorduk.Sanki ruh ikizi gibiydik, hobilerimiz bile çok benziyordu.Okulun ilk gününden şahane bir arkadaş bulmuştum.Onu bulduğum için şanslıydım...
Pelinle havadan sudan konuşurken önümüze bir kız oturmuştu.Oldukça utangaç birine benziyordu, ve kimseyle konuşmuyordu.Biraz ilgimi çekmişti, ama çokda dikkat etnemiştim.Pelinle konuşmaya devam ederken tahtanın önünden bir ses yükseldi.
?:Vay vay, bak kimler varmış.Bu bizim utangaç ezik Derin değilmi.
Tahtanın önündeki çocuk bunu bizim önümüzdeki kıza bakarak söyledi.Bu kimdi ve kendini ne sanıyordu.Zorba falanmı?Hemen araya girdim.
Miray:Hey! Bana bak, sen kim olduğunu sanıyorsun?
Hüseyin:Sanane lan, istediğimi yaparım.Sen yeni geldin galiba, bilmiyorsan ben Hüseyin.Bana bulaşmazsan iyi olur.
Pelin:Çok umrumuzdaydı sanki.Kaybol!
Hüseyin:Mahvedicem sizi.
Kendi kendine bir şeyler homurdanarak çekip gitti.O sırada önümüzdeki kız bize teşekkür eden gözlerle bakıyordu.Ona gülümsedim, sonra sırama oturdum.Kızda sırasına oturdu.Çantasını koyduktan sonra arkasını döndü ve bizimle konuşmaya başladı.
Derin:Hey, az önce beni savunduğunuz için teşekkür ederim.
Miray:Tabiki, her zaman.
Derin:Ha bu arada ben Derin.
Pelin:Evet az önce duymuştuk.Bu arada şu Hüseyin denen çocuk kimdi?
Derin:Doğru ya siz yenisiniz, anlatıyım hemen size.Hüseyin okulun belalısıdır şu herkesden 50krş dinlenenlerden.Bide bunun bir keko grubu var aynı Hüseyin gibiler.
Pelin:Iyyy nefret ederim o tiplerden.
Derin:Dimi dimi.Neyse boşverin bunları, nerden geliyosunuz?
Miray:Ben İstanbuldan geliyorum.Babamın iş gereği Muğlaya gelmesi gerekiyordu.
PelinBende Mersinden geliyorum.Mersinde ev bulamadığımız için geldik buraya.
Derin:Ne güzel.2 şehiride çok severim.
Derinle kaynaşmaya başlamıştık.Sohbeti tatlı bir kızdı.Tarzı çok güzeldi,saçlarıda muhteşemdi.Güneşde parlayan koyu turuncu saçları vardı.Bizimle konuştukça utangaçlığı gitmişti, yerine konuşkan bir kişilik gelmişti.
Biz konuşurken öğretmen gelmişti, bu yüzden sohbetimiz yarıda kalmıştı.Tenefüsün gelmesini iple çekiyordum.Öğretmen hem kendini tanıtıyor hemde dönem boyunca işleyeceğimiz konuları söylüyordu.
Sonunda tenefüs gelmişti.Hemen bizimkilerle konuşmaya başladım.Derken göz açıp kapayıncaya kadar 7 ders geçip gitmişti, kızlarla vedalaşıp evime gittim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Dördümüz
Teen Fiction6. Sınıfın ilk haftasında tanışan Derin,Pelin,Nehir ve Miray hayatları boyunca arkadaş kalacaklarından habersizlerdi...~