Maskülen Lisa'ya karşı zaafım bambaşka 🤤
ÖLDÜR BENİ KES BENİ PARÇALA BENİ KAMÇILA KIRBAÇLA BENİ MANOBAN
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Jennie's pov
Balayından döndüğümüz günden beri Lisa'da büyük bir değişim gerçekleşmişti.
Bana hiç olmadığı kadar nazik davranıyor, hatta arada flörtöz yaklaşımlarda bulunuyordu...Tuhaf, çünkü bu hareketleri garip şekilde hoşuma gidiyordu. Bugüne dek kendimi heteroseksüel bilirdim, hatta bir kadının bana karşı romantik yaklaşacağını aklımın ucundan bile geçirmezdim ama Lisa'nın tavırları cidden... Nasıl desem... Fazla etkileyiciydi...
...
Haftanın son iş günü hazırlanmak için uyandığımda, odaya girmeyen güneş ışığından anladığım kadarıyla hava bugün kapalı ve son iki aydır olduğu gibi çok soğuktu...
Yine de lavabodan çıkana kadar havalandırmak istedim ve odamın perdesiyle beraber camı açtım.
Lavaboda işlerimi halledip, dişlerimi de fırçaladıktan sonra yeniden odaya geçtim ve titreyerek camı kapattım.
J: Brr... Bu ne soğuk !
Hemen dolabımdan bugünkü giyeceklerimi çıkardım ve giymeye başladım.
Yakaları dantel işlemeli krem rengi gömleğimin düğmelerini iliklerken, pileli eteğimin kıvrılan kısmını düzelterek aynanın karşısına geçtim.
Fakat bir tuhaflık vardı. Evin içinde veya koridorda Lisa'nın ıslık çalarak mırıldanmalarını duymuyordum.
Bileğimdeki saate baktım, şimdiye çoktan kapımı tıklayıp gülümseyerek "günaydın, hazırlandığında haber ver de çıkalım" demesi gerekiyordu...
Belki hâlâ banyodadır...
Diye içimden geçirerek omuz silktim ve makyaj aynamın yanına gittim...
Fondötenim, kapatıcım ve rimelimi sürdüğüm sırada, oflayarak yanaklarımı şişirdim:
J: Of ! Niye hâlâ gelmiyor bu ?
Aklımdan bir türlü çıkaramadığım için kendime kızıyordum. Belki kızın işleri vardır ? Belki sabah koşusuna çıkmıştır ve evde olmadığı için ses yoktur ?
Kendi kendime güldüm:
J: Benim tanıdığım Lisa epey üşengeç biri. Yani tatlı uykusundan ödün verip de buz gibi havada koşuya çıkacağını asla sanmıyorum !
Göz devirerek gülmeye devam ettiğim esnada, aklıma birden bire vücudunun ne kadar sıkı ve fit göründüğü gelmişti...
Alt dudağımı ısırırken makyaj aynasının kenarlarını sıktığımı fark edip kafamı silktim:
J: Ne oluyoruz be ?!
Azgın ergenler gibiyim cidden...
Derin bir nefes aldım:
J: Yok, gidip kontrol edeceğim. Böyle olmayacak...
Sonunda dürtüme yenik düşerek odamdan çıktım ve koridorun başındaki odasına doğru yürümeye başladım. Önüne geldiğimdeyse, kapısının kapalı olduğunu fark ettim ve tek kaşımı kaldırarak tıkladım.
Ses gelmeyince yeniden tıkladım:
J: Lisa, odada mısın ?
Sesli bir öksürükle birlikte, hırıltılı sesini işittim:
L: J-jennie... Gel...
Endişeyle kapıyı araladığımda, Lisa'yı yatakta boğazına kadar çektiği battaniyeyle görmeyi beklemiyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Womanizer +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓
FanfictionKadın avcılarından intikam almaya yemin etmiş Jennie Kim, bir gün Lalisa Manoban adında sert bir kayaya çarpar ve ikisinin arasında romantik-komedi filmlerini aratmayan uzun ve heyecanlı bir hikâye başlar... Jenlisa girlpenis kurgusudur. Lisa top ve...