0.1

5 2 0
                                    

Umarım hikayemi beğenirsiniz ilk kitabım hatalarım yazım yanlışlarım olabilir💓.
Gruptaki üyeler karakterlerimiz:
Jk
Jisoo
Rose
Lalisa
Tae
Felix
Minho
Yoongi
Jimin
Yeji
Yeonjun(txt)

                         ******
Lalisa:ayol naber gençlik ben yeni boy gelmiş sınıfa Allahım taş taş görseniz erirsiniz amk.

Rose:lisa sen de bir karar ver amk bir o bir bu erkekleri kesmesene kızım herkesle flört ettin erkek sinek görsen yavşarsın orospumusun??(!)

Jk:Rosem haklı

Yoongi:lisa orospuysa sende hanımcısın onu ne yapıcaz pezevenk

Lalisa:Yoongi hayırdır sen beni savunurmuydun ve kırıldım ben orospumuyum💀

Jisoo:artık birbirinize küfretmeyi kesin lan pezevenkler

Rose:şey jis sende küfür ediyorsun..

Jisoo:Ne küfürü canım ben şaka yaptım

Jk:Ne demezsin çok güldüm(k)

Jisoo:boş yapma antilop

Jk:bir antilop olmadığım kalmıştı onuda oldum sağol jis

Jisoo:Ne demek şekerim rica😘

Yoongi:💀

You(jennie):Ya tamam kesin artık ben birşey diyicem

Rose:sakın kaiye geri dönücem deme yoksa seni gebertirim
 
You(jennie):hayır ama çok güzel bir sır buldum ve bu sır erkekler arasında ve bunu bize söylemediler

Yeji:yeonjun canım haberin varmı??

Yeonjun:jen söylerse ona göre hayatım..

Yeji,rose,Jisoo,lisa:demek saklıyorsunuz siz bize söz vermemişmiydiniz?

Minho:hanımlar ben anlatayım isterseniz

Bütün kizlar:anlatıcan tabi çabuk

Minho:Evet anlatıyorum bizim Taehyung kavgaya karıştı ama nedenini  bilmiyoruz şuan evde yara bere içinde oturuyor

Bunu okuduktan sonrasını okumadım şok geçirdim hızlıca telefonumu ve çantamı hazırlayıp giyinmeye gittim.

(Jen in okumadığı mesajın devamı)
Minho:Evet anlatıyorum bizim Taehyung kavgaya karıştı ama nedenini  bilmiyoruz şuan evde yara bere içinde oturuyor nedeniyse geçen jen e sarkan erkek grubu varya hepsini pataklamış fena dövmüş tek başına olduğu için darbe almış.

(Jen in okumadığı mesajın devamı)Minho:Evet anlatıyorum bizim Taehyung kavgaya karıştı ama nedenini  bilmiyoruz şuan evde yara bere içinde oturuyor nedeniyse geçen jen e sarkan erkek grubu varya hepsini pataklamış fena dövmüş tek başına olduğu içi...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Jen in elbisesi)
Elbisemi hızla giyip saçlarıma siyah kurdalemi takıp evden hızla çıktım arabama binip Taehyung un evine sürmeye başladım.
Evine geldiĝimde arabamı park edip hızla yukarı koştum kapıyı çaldım Jk kapıyı açıo beni süzdü.
Jk:Jen neden buradasın
Jen:Taehyung nerede ona bakmaya geldim.
Jk:Bence bakmaya değil onu baştan çıkarmaya gelmişsin dikkat et.
Ne dediğine anlam verememiştim hızlıca içeri girdim burada çoğunlukla buluştuğumuz için taehyung un odasına girdim tahmin ettiğim gibi yatağında uyuyordu benim girdiğimin farkında değildi çıplak ayaklarımla hizla mutfağa girip çorba yapmaya başladım kaseyi çıkarttım bir tane tepsi koydum ağrı kesici ilk yardım cantası su ve ekmek koydum çorba hazir olduğunda bir kase kattım kaşığını koyup odasına gitmeye başladım kapıyı açtım yavaşça yatağına ilerledim ona arkamı dönüp tepsiyi komidine koydum ve yatağa oturdum.
Jen:Taehyung şşt kalk hadi pasuman ağrı kesici ve sana çorba yaptım.
Sesimi duyar duymaz gözlerini açtı bana bakmaya başladı beni inceliyordu rahatsız olduğum için ilk yardım çantasını kucağıma koydum ve yaralarinı sarmaya başladım.
15 dakika sonra
Bütün yaralarını iyileştirmiştim şimdi sıra çorbadaydı yatakta oturur pozisyondaydı bende çorbayı alıp karıştırdım hala sıcak olduğu için üfledim ve sonra ona uzattim gozlerini hiç kırpmadan beni izliyordu.
5 dakika sonra
Çorbanın hepsini ona içirmiştim şimdi ilacını vermiştim. Herşeyi toplayıp gidicekken kolumu tuttu kalbim normalden fazla hızlı atmaya başlamıştı ve ben bunun nedenini gram bilmiyordum kafa mı ona çevirdim
Taehyung:Jen.. Dizinde uyuyabilirmiyim zorunda değilsin ama saçlarımı okşarmısın?
Böyle bir istekte bulunacağını düşünmemiştim kafa mı salladım yatağa girdim dizlerimin üzerinde oturuyordum kafasını koydu ben saçlarını okşadım.
__________________

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

arkadaş grubu?||Taennie||Texting☁️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin