MÜPTELA-3♡

28 5 2
                                    

Merhabalarrr nasilsinizz??
Normalde planım kitabın başlarında hergün bölüm atmaktı ama maalesef hastalandım...bakın hasta halimle bölüm atıyorum değerimi bilin(;
Umarım beğenirsiniz(:
İyi okumalarr ballarımm🤎🍀









Yağız'ların gelmesinin üzerinden 20 dakika geçmiş,yemeğe oturmuştuk.Yağız adımı ögrendiğinde şaşırmıştı ve şüphelenmişti,ben belli etmemeye çalışıyordum fakat kızaran yanaklarım beni ele veriyordu.

Yağızın telefonunu alıp birine mesaj yazdığını görmemle telefonumu sessize almak için telefonumu almam bir olmuştu ama yetişememistim.bildirim sesinin gelmesiyle beraber Yağız merak eder gibi bana bakmıştı.Mesaja bakmak için telefonumu aldım.oda kaşlarını çatmış bana bakıyordu.

Yağız;karşımdaki güzel kız sen misin?

Güzel?yağız bana güzel dedi!?

Başımı kaldırıp bana bakan yağıza ben olduğumu doğrulayan bir şekilde gülümsedim.Bir anda surat ifadesi mutlu olmuş aynı zamanda şaşırmış gibiydi...

Benmi?ben ise utanç ve tepkisini merak eden bir şekilde yağıza bakıyordum.oda bana

Yaklaşık 2-3 dakika bakıştıktan sonra yağızın babası ömer amcanın yalandan boğazını temizlemesiyle merakla onlara baktık.Babama dönüp;

"Ender'cim hazır işler'de hafiflemişken hemde okullar tatil olmuşken siz biz bir tatil mi yapsak diyorum ne dersin"

evet babalarımız iş arkadaşlarıydı.Ben babama kabul et,lütfen bakışları atarken babam bakışlarımı gömüş olacakki kabul etti.Yemekten sonra ben mutfağı toplamıştım.Yağızda hayran bir şekilde beni izlemişti.Bu haline anlam veremesemde tepki vermedim.İşlerimi hallettikten sonra annemlerin yanına gidip"anne ben valiz hazırlayayım olurmu"diye sordum.Yarın gidecektik ve benim valiz hazırlamam baya vakit alırdı.O yüzden bugünden başlayacaktım.Annemin onay vermesiyle yukarıya odama çıktım.Kapıyı kapattıktan sonra yatağımın altından beyaz valizimi çıkardım.giyinme odama gidip 2 hafta için yetecek kadar iç çamaşırı çıkardım.Her dakika denize girerdim ben o yüzden değiştirmek zorunda kalırdım.En sevdiğim şeylerden biriydi denize girmek.iç çamaşırlarımı valize yerleştirdikten sonra kapımın açılmasıyla yağızı görmem bir oldu.Odama neden gelmişti?Noldu dermiş gibi baktım.Oda anlamış olacakki "sana yardıma geldim eğer rahatsız olacaksan gideyim"dedi.

ŞOK!?YAĞIZ'IM BANA YARDIMA GELMİŞ YİCEM SİMDİ BUNU

"Yok hayır sıkıntı yok gelebilirsin"dedim.Sırıttı!?ne ne ne ne!???!?

her yaptığıyla şoka uğratan yağız, şimdide şoka uğrattı.
"Hayır demeyeceğini biliyordum"dedi yine sırıtarak."nerden biliyorsun?"dedim tabiki hayır demeyecektim aşığım ben buna aşık aşıkk!!sadece güldü ve yatağıma oturdu.Ben hala şok içindeydim o ise bundan keyif alıyordu.giyinme odama gidip kıyafetlerimi hazirladım.o kadar çok şey almıştımki önümü göremiyordum.Odama valizime doğru giderken hop diye göt üstü düşmem yokmu!?yağızın kahkaha atmasıyla ona öfke dolu bir bakış attım."Götüm acıyoya gelip yardım etsene ne gülüyorsun!?"
"acısını geçiririm ben"diyip göz kırptı...^-^

Ben aşkı kurtarayım derken kalbim elden gidiyorrr

Dalga geçmesine gıcık olurken aklıma dahiyane bir fikir geldi!inliyerek ayağımı tuttum
"yağız yiaa ayağım acıyor beni yatağa oturtur musun?"
nihahaaha hiçbir şey demeden beni kucağina alıp yatağıma oturttu."şey...kıyafetlerimi sen valizime yerleştirirmisin?"tatlı bir şekilde baktım acısın diye hihihi
"Ta-mam hemende değerlendiriyor her fırsatı"

Yağız kıyafetlerimi yerleştirmişti.Valizim hazırdı.Babamın çağırmasıyla aşağıya indik.Babam;
"Yağız ve İrem,otelle konuştuk.odalar 2 kişilikmiş ve bizde 3 oda aldık yani siz beraber kalacaksınız.Sizin için sorun olmaz değilmi?"
Yağız ve ben şaşkınlıkla birbirimize bakıyorduk
"benim için sorun olmaz,yağız?"diye sordum yağıza.Tabiki hayır demeyecektim.Nede olsa sevdiğim çocukla aynı odada kalacaktım.HEMDE 2 HAFTA...yağızda hayır anlamında kafasını salladığında gülümsedim.ömer amca"bizde artık kalkalım valizleri hazırlayacağız daha,yarın saat öglen 3'te uçağımız var.ona göre hazırlanırsınız."diyip gittiler.Saat gece 01:23'tü.Annemlere uyuyacağımı söyleyip odama gittim.Sıcacık yatagıma girip uyudum.

                         •••

Gözlerimi yavaş yavaş açtım.Erken olduğunu düşünüp tekrar uyumaya çalıştım ama uyuyamadım.Aklıma tatile gideceğimiz gelince hemen ayaklandım.Saate baktım ve ŞOK! Saat öğlen 1 di nasıl bu kadar uyuduysam salak kafam ya.Hemen  kalkıp duşa girdim.Valizime koyacağım son şeyleri koyduktan sonra giyindim.

Hemen hafif bir makyaj yaptıktan sonra annemlerin yanına gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen hafif bir makyaj yaptıktan sonra annemlerin yanına gittim.Duş alıp hazırlanmam bir buçuk saatimi almıştı.Saat 14:34'dü.Hemen havaalanına gitmek için yola çıktık.Yaklaşık 15 dakika sonra havaalanına varmıştık.Yağız'ım ve ailesi bizi bekliyorlardı.Onlarla beraber uçağa doğru ilerledik.Uçağa bindiğimizde yağız ile yan yana oturacağımızı fark ettim.Babamlar bunu bilerek mi yapıyorlar bilmiyorum ama çok iyi yapıyorlar!

                          •••

Birinin beni dürtmesiyle gözlerimi açtım anonsu duyunca uçakta olduğumuzu hatırladım.Yanımda olan yağız beni dürtüyordu.
"ne dürtüyosunta tamam uyandık"sırıttı...yine sırıttı bu çocuk sırıtmaktan başka bir şey bilmiyormu acaba?!
Uçaktan inip valizlerimizi aldık.Bir taksi çağırıp otele gittik.5 yıldızlı güzel bir oteldi. Çoğunlukla gold detayları vardı.Yağızla beraber odamıza gittik.Üstümü değiştirmek için tuvalete gittim.Ve evet!
anlık bir heyecanla valizime kelepçe koydum.Hiç kızmayın yan yana uyuyacağız sonuçta belli olmaz hazırlıklı olmak gerekir.(bende az değilim).hazırlanmak derken makyajımı tazeledim.Yemek için aşağıya indik Yagızla.Biz bu gidişle sevgili oluruz demedi demeyin.

                          •••
Yağızla yemek yemiş yukarı çıkmıştık.Saat geç olduğundan uyuyacaktık ama ben utanıyordum!Yağız"e hadi gel yat İrem"dedi alayla utandığımı biliyordu ve bilerek yapıyordu! utancımı bir kenara bırakıp gidip yanına uzandım.
                          °°°
Saat gece 2 olmuştu ama ben uyuyamamıstı-lan
Yağız arkamdan bana sarılmasınmı?!ben yine ŞOK...
Aha şimdi sen bittin hep sen beni utandırıyordun şimdi bana sarıldığını söyliyimde sen gör.






Yine bir bölümün sonuna geldikk(:
Bakın bu bölümü uzun yazmaya çalıştım(:
Oylamayı unutmayın lütfenn hasta halimle bölüm yazıyorum banada yazık):
Sizi seviyorumm
-A♡

ᴍüᴘᴛᴇʟᴀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin