Capitolul 34

138 10 0
                                    

A fost o săptămână de tăcere publică, punctată cu momente în care eu și West ne-am comportat la fel de urât unul cu celălalt pe cât am putea suporta, iar acum ne-am întors la ziua meciului

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

A fost o săptămână de tăcere publică, punctată cu momente în care eu și West ne-am comportat la fel de urât unul cu celălalt pe cât am putea suporta, iar acum ne-am întors la ziua meciului.

Privind în tribune, singurele fețe pe care le văd sunt ale lui Scar, Mike, Jules și Ricky. West și gașca, pe de altă parte, nu se văd nicăieri. Punerea în scenă a ruperii relației noastre a fost un iad pentru amândoi, dar ne reamintim frecvent unul altuia că e pentru o cauză bună. Făcând asta ne câștigă timp, înseamnă că sora mea e mai în siguranță deocamdată și înseamnă că detectivul Roby și anchetatorul lui Boone mai au puțin timp de lucru.

Sunt stresată ca săptămâna trecută, dar sunt, de asemenea, atentă să nu rănesc pe nimeni accidental de data asta. Conducem cu două puncte cu mai puțin de un minut la cronometru. E încă jocul oricui, ceea ce înseamnă că se va reduce la cine și-l dorește mai mult.

Transpirația îmi curge pe față și o ignor, concentrându-mă pe bruneta care driblează mingea în fața mea. Are hotărâre în ochi și știu că e pe cale să facă tot posibilul pentru a câștiga. Mă concentrez asupra taliei sale și nu asupra mingii — ceva ce m-au învățat Hunter și Ricky cu ani în urmă. Se poate mișca la stânga sau la dreapta, schimbând rapid direcția mingii, dar mișcarea din talie îi va da de gol următoarea mișcare.

Funcționează de fiecare dată.

Face o falsă la stânga, apoi driblează la dreapta, iar eu sunt în fața ei, fără să-i las loc să paseze mingea sau să treacă pe lângă mine. Îmi amintesc de ziua în care am fost forțată să joc defensivă cu West în timpul orei de sport și, de asemenea, îmi amintesc că l-am lovit în față imediat după. Nu cel mai bun moment al meu, dar am trecut de asta, am construit ceva real. Ceva solid.

Înainte ca tristețea să mă doboare, mă concentrez din nou asupra jocului, urcând în aer cu fata când face o schimbare. O fracțiune de secundă mai târziu, vârfurile degetelor mele prind partea de jos a mingii, schimbându-i direcția, trimițând-o în sens opus față de locul în care și-a propus ea.

Mulțimea înnebunește și mă uit la ceas, fără să mă entuziasmez prea repede.

Au mai rămas șaptesprezece secunde. Se pot întâmpla multe în șaptesprezece secunde.

Atacantul lor trece mingea înăuntru, iar apărătorul o prinde rapid. Aleargă pe teren și se pregătește să facă o pasă, dar îi opresc impulsul, îi fur mingea din mâini și o arunc spre coșul nostru.

O aruncare curată.

Coechipierele mele nu pierd nicio secundă înainte de a sărbători și, deși ar trebui să mă simt ca un milion de dolari acum, n-o fac. Am rămas fără energie pozitivă zilele astea, așa că bat câteva palme, apoi mă întorc pe bancă ca să-mi iau prosopul.

Îi zăresc pe Mike și Scar în picioare, aplaudând meciul. Chiar s-a întins în ultima vreme, încercând să se prefacă că e tatăl anului, dar nu-l cred. După ce-i fac cu mâna lui Jules când sare ca o femeie sălbatică pentru a-mi atrage atenția, mă întorc cu spatele la mulțime și mă îndrept direct către vestiar.

Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum