1

12.3K 348 19
                                    


İyi okumalar 💕

🧷🧷🧷🧷🧷

Boynumu sıkan kravatı agresifçe boğazımdan sökerken sesli küfürlerim boş evde yankılanıyordu .

Bir giyim markasında çalışmak için kim İspanyolca isterdi ki!

Rastgele her yere başvururken aranan niteliklere bakmam gerekiyordu artık..

Yorgun adımlarım spotçudan kelepir bir fiyata aldığım eski koltuğa vardığında yavaşça oturup kafamı arkaya dayadım.
Götüme batan yaylarına o kadar alışmıştım ki yeni bir koltuk alsam uzun bir süre garipserdim heralde..

Sıkıntı ve sinirle elimi cebime atıp telefonumu çıkardığımda son arananlardaki tek isim olan Kenan'ın üzerine basıp kulağıma götürmüştüm.
Fazla çalmasına gerek kalmadan telefonu açtı.

"Akşam bana gel."

Direkt konuya girerek gereksiz sözcükleri bertaraf ettim.
Aramızda hal hatır soracak bir ilişki yoktu en nihayetinde, o benim götümü tatmin ediyor ben de sikini sokacak bir delik görevi görüyordum..

"Sendeyim yakışıklı.."
Yavşak onayını duyar duymaz telefonu yüzüne kapattım.
Gelecek olan diğer yavşak cümlelerini çekmeyecek kadar sinirli ve gergindim çünkü..

Götüme batan yaylar eşliğinde bir süre daha oturduktan sonra duş almak için ayağa kalktım.
Uyuşuk adımlarla  banyoya girdiğimde önce tuvaletimi yapıp ardından da uzun ve kendi çapında kaslı bedenimi dar duşakabine sokmaya çalıştım.

Ara ara arıza veren şofbene vura vura, zar zor temizlenmiş ve yine küfürler eşliğinde dışarı atmıştım kendimi.

Dar ve basık olduğu yetmiyormuş gibi dandik havalandırma yüzünden buharlarla dolan kabin her seferinde nefesimi tıkıyordu..

Kenardan aldığım havluyu belime sarıp buharlardan nasibini almış kırık aynanın önüne geçtim

Ellerimle puslu  yüzeyi silsem de biraz bile dağılmayan buharlar yansımamı tekrar gizlemişti.

Yeniden silmekle uğraşmadım.

Bardağın içine koyduğum diş fırçama macun sürüp elimi lavabonun kenarına yaslayarak uzun uzun dişlerimi fırçaladım.
Umarım Kenan da duş alıp, temizlenip gelirdi.
Bugün sertçe sikilmek istiyordum çünkü.
Eğer duş almadan gelirse benimle sikişme şansı yoktu, üç aydır bunu bilmesi lazımdı ama ara ara salaklığı tutuyor, gün boyu terden kokan koltuk altlarına deodorant sıkıp geliyordu.

Aptal, kokunun geçtiğini sanıyordu..
Şimdiye kadar yattığım insanlar arasında en büyük sike sahip olan oydu. Bu yüzden tahammül etmiştim bu zamana kadar, ama sepetlemem yakınmış gibi hissediyordum.
Tek avantajı büyük sikiydi.
Günlük hayatta görenin zargana deyip geçeceği bir tipti ama  siki cidden büyük ve kalındı. Bunu dışında da bir özelliği yoktu piçin.
Adam akıllı sokmayı bile beceremiyordu. Neyse ki bu üç ayda az çok öğretmiştim bir şeyler.

Bıkkınca iç geçirdim.

Macun yavaş yavaş dilimi uyuşturmaya başladığında dalgın ruh halimden sıyrılıp ağzımı yıkadım.

Elimi ve dudaklarımı kurulmadan çıkardığım pantolondan telefonumu alıp basık banyodan ayrıldığımda rahat bir soluk vermiştim.

Mülakat öncesi yediğim iki simit midemi tuttuğu için mutfağı es geçerek yatak odama girdim.

Sadece tek kişilik demir bir yatak ve eski bir dolaptan ibaret bu odada en kalabalık duran şey kenarda yerde duran döşekti.

Yorgun adımlarla yatağıma ulaşıp  gıcırtılar eşliğinde kendimi bıraktım.
Üzerimi giyinmeme gerek yoktu nasıl olsa geri çıkacaktı.

Kenan pezevengi gelene kadar biraz kestirsem iyi olurdu..

🧷🧷🧷🧷🧷

Biraz Yaoi vibe aldığım bir kitap yazıyorum..

Kısa bir hikaye olarak düşündüm o yüzden bölümler de kısa kısa olabilir.

Çerezlik diyelim 👑

Hata varsa affola
Okuduğunuz için teşekkürler 💕

FERSAN B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin