MerhabaaKitaba başladığınız günü ve saati bırakır mısınız lütfen.
☾
Koskoca şirketin gözde ajanı olup böylesine berbat bir yağmurlu havada dışarıda kalmak mı?Evet,söz konusu ben olduğumda hep aksilikler beni bulur zaten.Kış,yağmur,karanlık-hepsi beni bekliyor gibiydi.Yine de telefonun böyle bir yerde çektiği için şanslıydım,yani sanırım.Buradan kurtulduktan sonra kafasını dağıtacağım Bora 20 dakika önce bir araba göndereceğini söylese de hala ses yoktu.Biraz daha böyle devam ederse uzun süredir kurtulmaya çalıştığım fobim yeniden tazelenecek,yeni bir krize daha merhaba diyecektim.
Az bilinen neredeyse ıssız bir yer olduğu için şu ana kadar sadece 2 araba geçmişti.Her ikisini durdurup yardım almaya çalıştım ama gözlerinden bile niyetlerini kolaylıkla anlaya biliyordum.Tahmini 10 dakika sonra kafamda Bora için yaratıcı işkence planları kurarken tam karşımda bir araba durdu.Oldukça güzel ve pahalı araba olduğu 5 metre uzaktan bile belli oluyordu.Pencereyi açtıktan sonra içerideki adam bana seslendi.
"Bin hadi"
Benimle emir kipiyle konuşulması en nefret ettiğim şeylerden biridir ve bu adam az önce benimle tam o şekilde konuştu.Garip bir teklifti.Tabii teklif olup olmadığı da tartışılır.Gerçi burda donarken bunu çok da düşünmedim.Yıllarca mesleğim gereği psikoloji eğitimi aldığı için insanların çoğunu ilk bakışta tanıya biliyordum.Ajan olmanın faydalarıydı işte.Bu adamın da garip bir havası vardı.Beni hem güvende hem de rahatsız hissetiriyordu.Tam bu sırada bana olan garip bakışlarının eşliğinde söylediği ile 5 dakika boyunca durup yüzüne baktığımı farkettim.
"Öyle bakmana gerek yok,gideceğin yere kadar seni götürebilirim"
Bakışlarım hala üzerindeydi.Hafif kıvırcık,dalgalı olan saçları çok güzel gözüküyordu.Belirgin yüz hatları ve çene kasları yüzünü daha erkeksi gösteriyordu.Üzerindeki sade beyaz kazak en sevdiğim o sade ve şık izlenimi yaratıyordu.Benimkilerden daha koyu olan yeşil gözleri boş boş bana bakıyordu.Evet bana bakıyordu.Yine analiz etmeye başlamıştım ve o arabaya binip binmeyeceğimi artık öğrenmek istiyordu.
"Yakışıklı olmam ve benden etkilenmen normal ama bu kıp-kırmızı olan burnun ve yanakların birazdan donacağının belirtisidir.Bindikten sonra istediğin kadar izleyebilirsin."
Evet gerçekten artık donmak üzereydim.Ama bakışlarımın sebebi yakışıklı olduğu için değildi zaten bir sürü gayet yakışıklı adamlarla çalışıyordum.Hadi ama kimi kandırıyordum ki.Bu çok farklıydı.Yine saçma sözlerine maruz kalmamak için düşüncelerimi bölüp arabaya bindim.Oturduğum gibi ıslandığım için koltuğu da ıslatmıştım.Ama beni arabaya almadan önce bunu göz önünde bulundurmuştur eminim.Az önceki dediklerinden sonra yanlış anlaşılma olmaması hem de erkeklerle ilgilenecek bir vaktim de olmadığı için dedim:
"Bakışlarımın sebebi yakışıklı olman falan değildi.Sadece nasıl biri olduğunu kısaca çözmeye çalışmıştım"
Sonuçta yalan da değildi gerçekten çözmeye çalışmıştım.
"Eminim öyledir"
"Ne demek istiyorsun?"
"Nereye gideceksin?"
Doğru ya daha adresi vermemiştim.Tanımadığım birine evimin adresini vermek yerine yakındaki bir yerin adresini verdim.Tahmini 30 dakikalık yolculuk sırasında neredeyse hiç konuşmamıştık.Bu arada ben de arabayı inceliyordum.İçerisi de tam yarattığı ilk izlenimle aynı havası vardı.Burası da sade ve bir o kadar da şık ve zengin hissi veriyordu.İçeride çok güzel daha önce hiç hissetmediğim rahatlatıcı bir koku vardı.Ben araba hakkında düşüncelerimi bitirirken adrese vardığımızı farkettim.Teşekkür edip arabadan çıkacağım sırada sordum:
"İsmin nedir?"
Biraz duraksadıktan sonra söylemeye karar vermiş gibiydi.
"Alkan."
"Hazan ben de,memnun oldum."
"Ben de,ama bir daha karşıma çıkarsan bu ıslak halinle arabamı mahvetmene izin vermeyeceğimi bilmeni isterim."
"Zaten böyle sinirbozucu biriyle bir daha karşılaşmak isteyeceğimi düşünmüyorum."
"Aynı fikirde olmamıza sevindim,ama hayat bu,ne olacağını asla bilemezsin."
Allahım umarım bir daha bununla karşılaşmak zorunda olacağım bir durum daha yaşamam.
Hissettiklerimin aksine sakin bir şekilde teşekkür edip arabadan indim.Gitmesini bekleyip 5 dakikalık kısa bir yoldan sonra artık sonunda evdeydim.Rahatlatıcı bir duş aldıktan sonra Borayı arayıp artık arabaya ihtiyacım olmadığını söylerken bir küfür savurmayı da ihmal etmedim.
Üzerime yumuşacık pijamalarımı giyip hemen kendimi yatağa attım.Hiç bir iz bulamadığım gizli görevimi düşünürken farkında olmadan uyumuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Intikam ve Aşk
RomanceBabasının ölümünün ardından tüm hayatı değişmiş olan Hazan Yıldırım artık güçsüz bir çocuk değildi.Hayatın onu sürüklediği tesiste eğitim almış,başarılı ajan olmuştu.Çok zorluklar yaşayan küçük Hazan,hayatın ona neden böyle davrandığını anlamak için...