Yıldıza dokunurmusun güzel insan bu arada bu görüm ile yazdıklarım benim iç ses ehheheheh
"Haeun"
"B-benim"
"Sıra sizin. Buyurun"
/Bir süre sonra/
"Çoçuklar. Hepiniz iyi iş çıkardınız. Aranızda ciddi gelişen arkadaşlarınızı görmek beni mutlu etti"
Jinyoung Park bana ve final turuna kalan stajyerler konuşma yapmaya başladı.
"Performanslarınız çok başarılıydı.Ama bence kazanan ortada ve gayet belli"
Tüm bunları gözlerini benden ayırmadan söyledi. Acaba beni mi seçmişti...
"Seçtiğim kisi Hae-un"
Ne hala şaşırıyordum gerçekten benmi kazanmışsım
"Ha-eun.sen çok başarılı bir stajyersin.Yıllardır bizimle çalışıyorsun ve bence bunjn sonucuda böyle olmalıydı.Seni seçtim,seçtim çünkü Stray Kids'e yakışacağını düşünüyorum."
PDnim konuşurken kazanamayan stajyerler ise bana "başarılar" "tebrikler Unnie" diyerek alkışlıyorlardı ben ise şaskın ağzınla olanları sindirmeyi çalışıyordum.
Evet. Sonuç olarak,kazanmiş ve Stray Kids'e girmeyi başarmiştım.Ama kendimden emin değilim Stray Kids'e uyum sağlıya bilecekmiyim.
Bekleme odasına gittim ve masamın üzerine bıraktığım telefonumu elime alıp seo-jun oppa'yı aradım.
"Alo?"
"Alo Haeun noldu kazandı mı? Çok zor muydu?"
"B-ben.... kazandım..."
"Ne? ciddi misin? bu çok güzel bir haber!"
"Peki sen niçin endişelisin?Sahnede birşeye mi sinirlendin? Boşver Haeun,önemli olan kazanman değilmi?Gelecek sefere hata yapmazsın"
"Sunbaenim nerdesiniz?"
"Şimdj şirkette değilim ama kısa süre sonra geleceğim geldiğimde san yazarım."
"Tamam"
"Tamam sonra konuşuruz iyi günler Haeun!"
Seo-jun nasıl bu kadar pozitif olabiliyor adıl düşünmem gereken yarın ne yapacağım?
*(✯ᴗ✯)*
"Ah Haeun.Niye hep böyle kötü şeyler düşünüyorsun. baksana başardın ve.artık o grubjn üyesisin. Bundan daha güzel ne istersin ki?'"Ee peki ben yarın ne yapacağım? Bay Leeden birşey öğrene bildinizmi?"
Oppa sıkılmış bir şekilde bana bakmıstı
"Bu sizli bizli konuşmayı bırakacaksın?Bak ben sana rahat bir şekilde konuşa biliyorum fakat sen hâlâ resmi konuşmanı bitiremedin.Rahat ol benimle sonuçta arkadaş gibi yakınız."
Seo-jun'un gülüşü ile birazda olsun rahatlamıştım.
"Bay Lee ye göre sabah 9 da burda olman yeterliymis seni Bang Chan seni burdan alacakmış."
"Ne beni niye alıyor ki?"
"Yok senin kafan iyice karışmış. Comeback hazırlıyorlar unuttum deme"
"Ahh pardon.unutmusum özür dilerim."
"Yarın seni gelip alacak ve sesini kaydedecek.'
"Niye sesimi kaydediyorlar?"
"Şarkı vardı ya hae-un"
"Çocuklar uzun zamandır bunun üstünde çalışıyorlar.senin zamanlaman yanliş Haeun.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden burdasın?/Skz 9.üye
FanfictionHa-eun ile minho çok eski bir arkadaştı fakat Birgün yolları ayrıldı nerden bilebilirlerdiki 6 yıllar sonra görüseceklerini...