Name aku zul (bukan nama sebenar) n aku umur 13 tahun.aku stay area selangor n membesar pon kt selangor. Aku jgk seorg yg introvert n rapat dgn kwn sekolah je. aku dh mula start tngok porn dh lama sbb aku ni suka explore internet ni. aku ingt lgi first time aku layan cerita dewasa ni masa umur 12 tahun, aku tk sekola time tu n kebetulan rumah aku ni ade pc n selalu aku layan movie je dri gugle. Kebetulan web tu bnyk iklan lucah, ntah, mcm mne aku terstim tngok iklan tu terus aku gugle sex. Dri situlah aku terus liar layan porn ni.
Pelajaran aku ni bole la dikatakn hebat. Lepas thun 6 je mak aku apply kn aku bnyk sekola berasrama tpi aku ni jenis kalau bole nk sekola dkt dgn rumah. Then aku pon dpt lah bersekola tk jauh lebih kurang 1.2km he dri rumah. Walaupon aku sekolah menengah agama tapi budak2 nye semua liar2 dn borak lucah. Aku start lancap pon sebab cuba2 , n tiba2 sedap pulak. Aku kalau tngok porn mesti pilih category milf, stepmom n big tits. Hahahahha. Start dri situ aku asyik bernafsu tengok ppuan yg montok2. Aku suka tngok ppuan yang ade tetek besar n suka mendesah. Lama kelamaan nafsu aku lebih kearah milf yang tetek besar.
Masa tahun 2015 pakcik aku kawin dengan sorg ppuan kelantan ni. First time aku tngok body dia uuuummh terliur. Tetek sederhana besar,bontot gebunya. Body nye tak berape montok badn ala2 model. Setiap kali aku tngok dia mesti stim punya. Aku selalu curi2 tngok dia masa sedang makan beradap. Ialah kan baju pengantin kan ketat2. Sampai satu tahap aku sanggup pegi tandas n lancap banyangkan muka dia. Dia ni jenis yang peramah, jadi aku amiklah peluang borak dgn dia. Mula2 mmg kekok tapi lama bile borak dengan dia peramah jugak orgnya.
Kadang aku suka amik gamba dia curi2 dari tepi utk buat stock lancap aku. Aku suka amik gamba dri tepi n belakang biar nmpak bontot dgn tetek nye dari tepi. Walaupon aku ade bnyk makcik, tapi dialah yang paling stim aku tngok. Btw nama dia ain, aku selalu panggil acik ain.
Lepas beberapa bulan berumah tangga, aku perhati je perwatakkan dia. Cik ain ni agak peramah n suka bergaul dgn org. Kadang tu dia dgn anak saudara pon dia mesra. Satu hari, aku start la borak dengan dia, boleh tahan friendly jugak. Kalau gurau tu pun kadang pukul manja dia bgi. Mula2 segan la nk ajak borak, tpi lama2 ok dh. Aku kadang petang2 selalu gak pergi umah dia, btw dia duduk serumah dgn nenek aku, ikut suami lah katakan. Setiap petang je aku pegi sana minum2, yelah semua adik bradik bpk aku suka berkumpul n borak kt sana smpai lah ke maghrib. Masa tngh syok smbang aku pon usya la cik ain tu dri tepi. Mantap mat body nye. Dia pulak jenis pakai tudung yg atas dada, mmg aku perati jelah tetek dia. Kalau tk tahan sangat aku pancut jela kt tandas.
Satu hari cik ain ni ade lah mintak tlg pasang almari yg dia baru beli kt online. Yelah baru kawin mesti bnyk brg yg nk kemas nye. Lagipon mase tu suami dia tgh kerja. Btw pakcik aku ni keje pomen moto je kt dlm kg, so dia agak busy settlekn moto customer .Jadi aku pon ringan kn tulang tlg dia. Awalnye mmg malas, tpi apasalahnye sambil tlg cuci la mata skli. Mase tngah nk ikat skru aku mintk la dia tlg pegang pintu almari tu sbb nk bgi center dgn lubang skru. Then mase dia pegang tu bole pulak dia tonggeng n dada nye menghadap aku. Jadi aku ternmpak la lurah tetek dia n bra color pink dia. Mmg start tegak la batang aku, hilang focus aku mase nk pasang tu. Ade la dlm 4 pintu almari aku kne pasang n 4 kali la aku nmpak lurah tetek dia tu. Aku masih tahan. Ialah baru brpe bulan kahwin kot tkkn aku nk sebat. Start dri situ dia suka mintk tlg aku, aku pulak kalau dia yg mintk tlg mmg aku laju la smpai. Kadang tu dia ade la mintk tlg utk betul kan lampu, aku pon tlg la.
Boleh dikatakn setiap harilah aku pergi rumah pakcik aku ni, smbil2 dgr org lain borak aku pon usya la tetek dia dari tepi, kadang tu kalau dia pakai tudung singkat dpt la aku tngok lebih sikit.
Ade satu haritu cik ain ade la mintk tlg aku utk tngok kn dia pnye rebusan teh sementara dia pergi kedai beli susu pekat, btw cik ain ni jual air balang dkt dpn kampung. Jadi mase aku tunggu dia tu aku pusing2 la dlm rumah dia utk hilangkn bosan. Ada la aku masuk bilik baju dia sambil ramas bra dia. Smbung jalan, n aku berhenti la dpn tndas dia. Dpn tandas cik ain ni ade tumpukan baju Kotor dlm bakul yg dia dh pakai seharian. Entah ape aku fikir mase tu, aku terus cari bra n spende dia yg dh pakai seharian n aku terus bauu. Ummph bau dia masam2 tpi syahdu, n dgn kuning2 kt spende dia uuh stim mat. Aku pon apa lagi terus masuk tandas n lancap laa. Spende dia aku balut dkt batang aku sambil aku cium bra dia. Sambil tu aku byngkn la muka dia tu dgn body mntap nye. Ade la dlm 5minit pastu aku pancut. Sblm cik ain balik aku pon letak la balik kt bakul baju tu kn, takut dia syak ape2 kt aku masak aku nnti. Lepas dia balik aku pon buat2 busy kt dapur.hahahah. Adelah dlm 3 kali seminggu aku cri bra or spende dia utk puas kn nafsu aku.
Ade smpai satu tahap aku sangap sangat sampai aku rembat la bra dia utk buat modal lancap saja. Lepas sehari dua aku pulngkn la balik, nasib dia tk perasan n syak ape2, yelah sbb aku ni kerap la kelua masuk umah dia.huhu
YOU ARE READING
Nafsu Anak Buah Terhadap Makcik ( kisah benar)
RomanceKisah tentang budak sekolah melempiaskan nafsu nya kepada makcik nya