Magazyn na Słońcu.

1 1 0
                                    


To najważniejsze. Magazyn na Słońcu osiągnął masę krytyczną. Dlatego Słońce, jest najjaśniejszą gwiazdą na widnokręgu. ,Za pierwszym razem jest najtrudniej,

Magazyn należy raz na jakiś czas opróżnić. Bo balon wokół magazynu może w każdej chwili pęknąć. I śmieci rozleją się po całym Słońcu. Już osiągnął, masę krytyczną.

To wygląda, jak kokon. Mówiłem, znajdźcie najciemniejsze miejsce. Będzie się wyróżniać, będzie wyglądać jak kula. I tam tnijcie to całość przesuniecie.

Na sto procent to miejsce

szukajcie tam gdzie jest ciemno. To metale ciężkie, reszta się kiedyś spali.

|Co to wiec Aniołów. Spokój.

Wykonał cięcie w czarne. Poruszyło się wszystko.

Teraz wszyscy modlić, się, żeby balon nie pękł.

Pędzi tam gdzie jest ciemne.

Odbije się.

To zamarznięty wodór. Dobrze odbiję się byle się nie zaklinowało. Bo to duże bydle

Balon na razie jest cały.

Balon gubi wodór, oby go starczyło. Walka z czasem.

Idzie prosto w pryzmę, uratowani wychodzi, na powierzchnię.

Skanujcie tu mapę terenu, Tą drogą, macie opróżniać, magazyn zawsze.

Jest rzadkie hamuje?

Wyhamowało. Wodoru w balonie jest dużo, spokojnie namierzcie czarną kulę,. I wymierzcie następne cięcie. 

Ale wszyscy liczą, nie ma maruderów. To poważna sprawa.

To wygląda jak kokon, z jednego miejsca ucieka, to tam. Zobacz, że jest czarne.

Nie tykaj jasnych miejsc, bo balon pęknie, To najważniejsze.

Uderzyłeś, w jedną stronę, teraz odwrotnie. W drugą. Już przeszedłeś przez pryzmę. Teraz masz iść na powierzchnię.

Ten kilometr śmiecia, to może być dziesięć metrów pierwiastków ciężkich.

I reszta to kokon wodoru.

Chusteczka na pocieszenie. Anizacja 28.Where stories live. Discover now