Bugün okulun ilk günü. Annem tarafından Zorla uyanmıştım...Klasik annneler...Saate baktığımda saat 7 idi. Gözlerim şok içinde saatle bakıştım. Ders saat 7:30'ta başlıyordu ve ben geç kalmışım. Hızlıca dolaba koşup kıyafetimi giydim ve kahvaltı yapmadan acele ile çıkacak iken annem arkadan "Sáyla daha kahvaltı yapmadın bile-" derken çıkmıştım ve cevap verememiştim.
Koşan adımlarla okulun yolunu tuttum. Birkaç saat sonra okula vardım. Şaşırdım. Herşey o kadar gürültülü ki ne dediklerini başka sesten anlayamadım. 9/C'nin nerede olduğunu sorsamda, hiç kimse beni umur-
samadı ve görmezden geldiler.
~°•Birkaç dakika sonra...•°
Zil çaldı ve herkes kendi sınıflarına giderken ben sınıfımı bulmaya çalışı-
yordum. Koridorları dolaştım, Karışıktı...
Biraz kaybolmuş olsamda sonunda sınıfımı buldum ve içeri girdim. Şükürler olsun... Içeri girdiğimde öğretmen daha gelmemişti. Sınıftaki öğrencilere baktığımda herkes bana geç kaldığım için biraz sinirli baktıklarını hemen fark etmiştim. Kendimi sadece adım ve soyadımla tanıttım ve orta sıralardan boş biryere oturdum.Bir dakika sonra öğretmen geldi ve konuşmaya başladı.
"Merhaba çocuklar. Ben Bayan Geraldine!
Bugün güçlerimizi göstereceğiz, bana gelin ve sihirinizi yani gücünüzü gösterin." Demişti ve herkes güçlerini göstermeye başladı. Hepsini izlediğimde biraz korkmuştum ve biraz da güvensiz hissetmiştim çünkü sihirler çok güçlü gibi görünüyorlardı...Bayan Geraldine bana baktı ve:
"Sıra sende küçük hanım, güçlerini göster bize." Demişti sıcak bir gülümsemeyle.Biraz gerginleşmiştim. Çünkü ben gücümün ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Yeni bir öğrenci olsamda onlar da benim gibi yeni bir öğrenci ama güçlerini nasıl biliyorlar hiç bilmiyorum....
"Bilmiyorum, Bayan Geraldine...Ben...gücümün ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok..." dedim.Bayan Geraldine biraz şaşırmış bir şekilde bana baktı ve konuştu.
"O zaman kontrol edeceğiz, benimle müdürün odasına gel, sana hızlı bir yazım denetimi yapacağım ve güçlerini göreceğiz." Dedi. Bende başımı sallayarak onayladım ve müdürün odasına doğru yola koyulduk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~•Sihir Okulu•~
Fantasy•Sihir okuluna kaydolan Sayla Krentaq, Türk bir kızdır. Okulda her bir öğrenci kendi ülkesini temsil eder. Tıpkı Country humans(Ch) gibi.• ~Iyi okumalar dilerim!♡♡