Герцог продовжував зберігати мовчання з непроникним виразом обличчя, немов до цього я нічого і не говорила.
Хм, агов, якби ти не плануєш відповідати мені, то йди геть!
Я збентежено забігала очима туди-сюди, думаючи, що мене ось-ось зжеруть, і врешті-решт підняла голову назад.
Проте під місячним світлом його риси були кришталево чистими. Здавалося, що він не зовсім проігнорував мої слова, оскільки в його виразі обличчя відбулася невелика зміна.
Раніше він ставився до мене з підозрою, але тепер, про що він думає....
Ну, я точно не хочу це аналізувати.
Ось так, мої очі почали блукати, раптом зосередившись на мечі, прив'язаному до пояса герцога. Він не був ані таким кричущим, ані таким великим, як довгий меч Ельвініраза, але цей меч, як на мене, пасував йому дуже добре. Замість того, щоб випромінювати напівпрозоре або біле світло, він світиться "сяючим чорним".
...Ах. Тільки тоді я зрозуміла, що припустилася помилки.
Отже, тільки що я...
Прямо зараз, перед тим, хто рубав солдатів Віоса, я говорила про те, що мене турбує, коли я бачу, як страждає людина. Це було дуже необдумане зауваження.
Неймовірно. Помилка була настільки серйозною, що я боялася, що його настрій спотвориться настільки, що моя шия може бути зламана. Коли кінчики моїх пальців почали тремтіти, я швидко схилила голову вниз.
– Я... я прошу вибачення
–...Чому ти раптом вибачаєшся?
На щастя, в голосі герцога не було ніякого невдоволення.
–Зараз тривають військові дії, а я припустилася помилки, дозволивши собі таку слабкість. Мені шкода.
– ...ти справді слабка, але тобі не треба за це вибачатися
...Ну, я отримала від нього відповідь. Але я досі не знаю, добре це чи ні. Останні слова здавалися нормальними, тому я підняла голову, але коли я подумала про його перше зауваження, я знову розгубилася, тому злегка нахилила голову.
Через герцога, який аналізував мою поведінку, я врешті-решт чесно розповіла про свої думки.
Перед тими, хто тримає в руках мечі, щоб захистити тих, хто стоїть позаду, я сказала:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Фальшиве зізнання
RomanceЯ збираюся зробити те, що планувала дуже давно: зізнатися йому у своїх почуттях. Я б не змогла піти на такий важливий крок, будучи тверезою, саме тому зараз у моїй крові вирує алкоголь.- Ви... подобаєтеся мені. - І що ж тобі в мені так подобається...