Çocuk

67 7 1
                                    

Ay sonu, maaş ödemeleri, şirket ödemeleri, yazılan çekler, personel şikayetleri, Asuman'a alınacak altınlar, çeyiz, kızların okul masrafları, annemin gün paraları, arabanın benzini...

"Harun?" Asuman yavaş adımlarla içeriye girdi. "Ne yapıyorsun burada?"

"Düşünüyorum Asumancığım, çünkü sadece o bedava. Mesela sen odaya girerken o "tık, tık" topuklu ayakkabının sesi bana "beş bin, beş bin," diyor çünkü ben aldım."

"Adamlar çok iyiydi, kabul etmedin iş teklifini."

"Çakaldı hayatım onlar, alt yapımızdan yararlanıp yüzde yüz kâra geçecekler, benim alacağım çok cüzzi bir fiyat. Birilerini zengin ederken kendimin aynı kalmasını ve sana Gucci'den çanta almamayayı kaldıramam. Gerçi almayı da kaldıramam ama olsun,"

"Sude'nin şirketi hakkında ne düşünüyorsun? Hem Sude gelirken bana çanta da getirir," dedi gülerek. Sudelerin şirketi bize geçen hafta güzel bir satış planlaması sundu. Az iş çok para. Aslında az iş, az para fakat dolara vurunca aaaaaz iş çooook para oldu. Nedense Asuman'dan hep üstün olmalıymışım gibi geliyor, onun bana fazladan kazandırdığı gücü ve paraları kıskanıyorum. Hep ben daha iyi olmalıymışım gibi bir hisse kapılıyorum. Diğer türlü Asuman gözüme nişanlım gibi değil de, silahtaki nişan arkadaşım gibi geliyor. 

"İlişkimizin sağlığı için bence askıya alalım,"

"Ben askıya alacak kıyafetler istiyorum Haruncuğum, senin tek yaptığın şey bu ara suratını asman. Ayrıca ilişki sağlığı derken?" Sen bunu anlamazsın kızım. Bunu sadece erkekler anlar. Evin reisi benim, şimdi rahat rahat takılıyorum seninle. Buraya ve bana benden daha çok para kazandırırsan benim öz güvenimin ufacık, minicik olup bu dünyadan uçup gideceğini bilmiyor tabii.

"Boş ver Asumancığım, sen takılma bunlara. Ben halledeceğim bir ara."

"Bir ara mı? 2 ay oldu, doğru düzgün iş bile alamıyoruz artık. Bu iş bizi çok rahatlatacak neden ısrarla kabul etmiyorsun anlamıyorum doğrusu." Bende anlamıyorum içeride bir yerde mağara kişiliğim buna engel oluyor.

Cevap vermeyince derince bir nefes aldı Asuman, 

"Haruncuğum bak, nişanlın ve bence başta kadın olduğum için istemiyorsun ama şu an profesyonel davranman gerek. Ben sadece teklifi sana söylüyorum, bunun işleyişi, düzeni ve geri kalan bir sürü teferruatıyla sen ilgileneceksin. İş senin işin, ben aracıyım." Asuş böyle söyleyince gayet mantıklı geldi. Sonuçta onu şekillendirecek olan benim.

"Araziyi ben  sana veriyorum sadece, geri kalan tüm iş yükü, işçiler, mermeridir çimetosudur hepsiyle sen ilgileneceksin. Sen bir sanatçısın hayatım, buradaki herkes senin elinden ekmek yiyor. Ben sadece sanatını icra etmen için alan veriyorum sana." 

Bu kadınlar kesinlikle çok tehlikeli ve kesinlikle isteyince her şeyi yaptırabilirler. Benim Asuman'ı dinleme ve anlama kapasitem doldu bile. Söylediği her şey bana çok fazla ve çok mantıklı geldi. Daha tek kelime ederse beynim yanmaya  başlayacak. Çok fazla ikna oldum şu an direkt İngiltereye uçabilirim.

"Prestijin içinde çok iyi üstelik. Yabancı bir şirketle çalışma imajı vereceksin, otuzla çarpılacak her şey."

Galiba ben uçtum. O kadar çok övüldüm ki göklerdeyim şu an. Hazır uçmuşken İngiltereye gidebilirim. Ben neymişim yaa! Ben ne harika bir insanım. Şirketi kurtardım şirketi! İnsanlar 3-5 ay daha evlerine fazla fazla ekmek götürebilecek. Sanatçıyım yahu ben! Ben ne biçim, harika bir insanım ya. Genel müdürüm ben be!

"Tamam ya, arayalım Sudeyi oda uzun zamandır cevap bekliyor. Başlayalım işe. Kimi versek acaba bu işe?"

"Ay ben mesaj atmıştım bile, işleme koydular. Serap ile Cenk'i düşündüm. Çocuklarda çok potansiyel var ama kendini gerçekleştirebilecek bir imkan veremedik. Cenk İngiltere'de büyümüş zaten. Her şeyine hakim, çok işimize yarar. Serapta çok zeki ve çok çalışkan. Eşinden ayrılalı dört ay oldu dört kolla işe sarılıyor bu anını değerlendirmeliyiz. Base kurmaya gerek yok çok pahalı, Sude bize orada oda ayarlar. Cenk'in annesinin evi var zaten orada kalırlar. Yeme - içmeyi karşı şirket ödeyecek zaten. Sude'de başlarında, gitmemize gerek kalmaz. 3 ayda 0 pürüzle atlatırız... Tabii, sende uygun görürsen. Sonuçta senin onayın çok önemli. Sen olmasan asla yapamayız, biliyorsun."

Şerefsizsin çünkü, yaparsın!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin