O kişi Yoongi amca idi babamın arkadaşı ama neden,neden polis amcayı vurdu. O an Yoongi amcaya baka kalmıştım. Sonra anlık korku ile Yoongi amcaya doğru koşup ona sarılmışım,o ise bana şaşkınca bakmıştı.
"Jungkook'?!"
Sarılırken gözümden yaşlar akıyordu. Ağladığımı görünce beni kollarınım arasına alıp dışarıda duran adamlardan birine vermişti.
"Bu çocuk benim için önemli. Anlaşıldı mı?!"
Adam başı ile onaylayıp;
"Anlaşıldı Efendim."
Demişti. Sonra beni arabanın arka koltuğuna oturttu kemerimi taktı ve dışarıda beklemeye başladı. Ben bunları önemsemeyip Taehyung'u düşünüyordum. Aklımda ise "ya öldüyse" gibi sorular vardı. Evet kulağa korkunç geliyor,hak veriyorum. Bir süre sonra ben dayanamayıp kemerimi çıkartıp adamın beklemediği kapıdan inmiştim. Adam fark etmemişti ben ise içimden "bu ne biçim koyuma be beni öcü ayşa yuhu duymaz hıh" demiştim ve fark ettirmeden Tae'nin olduğu yere koşmuştum. Saf Adam hiç bişeyden haberi yok zavallı masum melek gibi dikiliyodu arabanın önünde
Ama aldırış etmeden koşmaya devam etmiştim fakat önümdeki taşı fark etmeyip yara düşmüştüm,dizim çok acıyor ve kanıyordu. Acı dolu bir sesim vardı fakat ağzımı elimle kapattım yoksa adam beni yakalayabilirdi. Ayağa kalktım ve topallayarak yürüdüm. Evin kapısı azcık acıktı ben de aradan baktım. Kimse olmayınca Evin içine girdim ve gizlenerek olan biteni gözlemlemeye başladım. Yoongi Amca Taehyung'un annesinin başına silah tutmuştu.
"LANET OLASI KOCAN NERDE,TEKRAR ETMEYECEĞİM!"
Demişti çok sert bir sesle. Tae'nin annesi ise korkan ve üzgün bir sesle"Bilmiyorum"
Demişti. O an çok üzülmüştüm. Sonra kendimi toparlayıp Tae'ye bakmıştım,koltuğa oturmuş,bacaklarını kendine çekip,elleri ile kulaklarına kapatan başı eğik ve de ağlayan bir Tae beklemiyodum. Dayanamayıp saklandığım yerden çıkmıştım. Taehyung'un yanına doğru koşup ona sarılmıştım. Yoongi amca bize bakmıştı ve öylece kalmıştı sonra ise adamını çağırdı.
"İKİ ÇOCUKTA ARABANIN DIŞINA ÇIKMAYACAK. DUYDUNUZ MU BENİ!?"
---
Tamam Yoongi abe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby love || TAEKOOK ||
FanfictionBebek Jungkook ve bebek Taehyung bir gün manavda karşılaşır