Pewnego dnia, gdy juz Hektor i Por wyszli z wiezienia gang jak zawsze przyszedl do szkoly. Od razu na wejsciu zauwazyli siostre Modelki- Ewcie obsciskujaca sie z Kuleczka- przyjacielem Pora i Hektora.
Ewcia
Siostra Modelki. Udaje depresje, dlatego nikt jej nie lubi (nawet wlasny brat jej nienawidzi) Rozpierdala sie na srodku korytarza i sobie lezy.Kuleczka
Kumpel Pora i Hektora. Ma taka ksywke, poniewaz jego ryj jest w ksztalcie kulki.Caly gang byl doslownie w szoku (a najbardziej Modelka). Kuleczka byl duzo starszy od Ewci, a ona byla bardzo niesmiala wiec gang mial mindfucka jakim cudem oni sie w ogole poznali.
-Co jest kurwa...- Modelka nie mogl uwierzyc wlasnym oczom.
-Jakim cudem oni w ogole sie kurwa poznali- zasmial sie Apollo.
-Ej a moze sie zapytamy Pora i Hektora?-zaproponowala Knoppers
-Zwariowalas? Oni maja do nas taki zal teraz ze japierdole, nie ma szans ze nam powiedza-westchnal Wachlarz
-Jakos sie z nimi dogadamy, chodzmy-odpowiedziala Knoppers i razem calym gangiem poszli szukac Porejszona i Hektorejszona. Znalezli ich pod sala nr. 111 jak siedzieli na laweczce i sie przytulali. Po ich minie mozna bylo wywnioskowac ze nie sa zadowoleni z widoku gangu.
-Czego chcecie?!-krzyknal agresywnie Hektor.
-No ogolnie mamy do was pytanie..- powiedzial jak narazie spokojnie Apollo.
-My nie mamy o czym gadac, wypad stad-wtracil Por. Z tej wscieklosci oczywiscie zrobil sie bardziej czerwony niz zwykle.
-Ale tu chodzi o moja siostre, Ewcie..-Modelka bardzo chcial przekonac chlopakow aby zdradzili im jak Kuleczka sie z nia poznal.
Hektor westchnal- No dobra, co z nia?
Modelka zaczal konwersacje z Hektorem.
-Bo ogolnie zauwazylismy ze ona sie obsciskuje z waszym kumplem, Kuleczka i.. wiecie moze jak oni sie poznali?
-A no... Kuleczka nam opowiadal... mowil ze wypierdolil sie przez lezaca na korytarzu Ewcie.. ta sie rozwyla a ten wtedy zauwazyl ze ona jest w jego typie i ze jest bardzo atrakcyjna, przeprosil ja i zaczeli sie spotykac..
-Boze, ja mu wspolczuje..-Modelka zlapal sie az za glowe. Reszta gangu za to sie smiala z nich.
-My tez. Ta Ewcia jakies wodoglowie ma i jeszcze depresje udaje atencjuszka.
-Ewcia jest popierdolona-Wachlarz tam juz sie dusil ze smiechu.
-Chwila, wy tez nienawidzicie Ewci?-zapytal chlopakow Loczek.
-Ta, a co?-odpowiedzial mu Hektor. Por w tym czasie dalej byl w niego wtulony.
-Chcemy im rozjebac zwiazek?- Loczek sie zasmial.
-Pytasz dzika czy sra w lesie? Oczywiscie kurwa ze tak! Ale jak my to zrobimy...-Hektor zaczal sie zastanawiac.
-Mam nagrania jak Ewcia morduje kota.. moze pokaze je Kuleczce?- Modelka podsunal pomysl.
-Ona jest popierdolona ale ej dobry pomysl, Kuleczka jest bardzo wrazliwy, jak zobaczy te nagrania to na 100% z nia zerwie.-Hektor zaczal cisnac beke.
-Dobra to podejde do niego pozniej i mu to pokaze-wszyscy sie zgodzili na ten pomysl.
Na nastepnej przerwie Wachlarz i Loczek postanowili troche sie posmiac z Kuleczki bo im sie nudzilo. Podeszli do samotnie siedzacego chlopaka i zaczeli sie smiac.
-Japierdole, jaki z ciebie przegryw! Z taka idiotka w zwiazku byc..-Wachlarz zaczal sie smiac. Kuleczka juz wtedy mial lzy w oczach.
-No na twoim miejscu wstyd by mi bylo na miasto wychodzic.-Loczek rowniez sie zaczal smiac, a Kuleczka wstal i z placzem uciekl do toalety. Chlopakow bardzo rozsmieszyla ta sytuacja.
Na nastepnej przerwie Modelka przyszykowal nagrania z Ewcia mordujaca kota i poszedl je pokazac znowu siedzacemu samotnie Kuleczce.
-Ej chcesz cos zobaczyc?-Modelka usiadl obok niego.
-Co? Kim ty jestes..?-Kuleczka nie mial pojecia kim byl Modelka.
-Eee, niewazne, patrz to- Modelka wyjal telefon i pokazal Kuleczce nagranie z Ewcia mordujaca biednego kotka. Kuleczka az zaniemowil. Po chwili zrobil wsciekly wyraz twarzy i krzyknal:
-CO TO MA BYC??!??! ONA JEST POJEBANA?!!!!?
-Noo... jest-Modelka powstrzymywal sie od wybuchniecia smiechem.
-IDE Z NIA KURWA ZERWAC!-Kuleczka byl doslownie w jakiejs furii, wstal i poszedl od razu zerwac z Ewcia. Byl na nia wsciekly.
Modelka od razu gdy Kuleczka poszedl, wstal i pobiegl do swojego gangu.