Zehirli Aşk

23 3 21
                                    

25.bölüm

~~~~~~~~~

Yonca'dan ;

Duyduğum çığlık sesi ile hızlıca yataktan kalktım , güneşin ışıkları yeni yeni etrafı aydınlatırken böyle bir şekilde uyanmayı beklemiyordum. Minik oğlum yerinde kımıldanınca mırıldanarak onu uyutmaya çalıştım , Pamir saniyeler sonra tekrardan gözlerini kapatınca derin bir iç çekerek ayağa kalktım. Çığlık sesi sadece birkaç saniye sürmüş olsa bile duymaya alışık olduğum için hemen uyanmıştım.

Hayır beni uyandıran şey çığlık sesi değildi , beni uyandıran şey Valentina'nın çığlık sesiydi. Kapıya doğru ilerleyip yavaşça kapıyı açtım ve başımı hafifçe çıkararak koridoru izledim, O buradaydı nefesimi tutarak Kucağında taşıdığı Valentina'ya baktım. Baygındı. Ani bir şekilde başını çevirdiği sırada hemen kendimi geri çekerek kapıyı kapattım . Zavallı Valentina.

Valentina kendi adı ile kaydolduğu için Canavarın onu bulması olası bir durumdu , Ama neden Valentina kendi adını yazarak Canavarın onu bulma ihtimalini bile bile kendini öne atmıştı. Kendini feda etmişti , Benim için. Aklıma gelen şey ile başımı kapıya yaslayarak sıkıntılı bir nefes aldım , Valentina bunu kızı için yapmıştı. Mirayı Canavara bırakmayacaktı.

Kapıdan uzaklaşarak odamın camına doğru ilerledim ve arabasına doğru ilerleyen Canavarıma doğru baktım , Valentinanın canını yakmaktan asla çekinmeyecekti. Benim yerimi bulana kadar ona acı çektirmeye devam edicekti.
"Anne" Pamirin sesini duyunca arkamı dönerek yatakta oturmuş bir şekilde beni izleyen oğluma baktım. Kocaman gözleri merakla bana bakıyordu.

Yüzümde oluşturduğum bir gülümseme ile ona doğru ilerledim " Günaydın Tatlım " diyerek yatağın kenarına oturdum , Pamir o evden asla çıkmadığı için konuşma konusunda oldukça başarısızdı , yaşıtı olan çocuklara göre daha az konuşurdu ve konuştuğu zamanda normal bilindik kelimeler söylerdi. Daha önce asla iki kelimeden uzun bir cümle kurduğunu görmemiştim.

Pamir ayağa kalkıp kollarını boynuma dolayınca titrek bir nefes alarak kollarımı onun minik bedenine sardım. " Gidip bir şeyler yiyelim mi canım " dedim Pamir başını sallayarak beni onaylayınca yataktan kalkarak onu kucağıma aldım. Sehpanın üzerindeki çantayı koluma taktıktan sonra odanın kapısını açarak odadan çıktım. Ben hâlâ özgür olduğuma inanamıyordum , acı bir özgürlüktü bu ardımda yoldaşım arkadaşım kız kardeşim olan kadını bırakmış ve özgür olmuştum.

YAZARDAN ;

Yüzüne gelen bir sonraki tokat ile genç kadın ağzının içinde bir kan tadı hissederek yüzünü buruşturdu , Canavarın koca bedeni hafifçe eğildi ve genç kadının çenesini kavrayarak yüzünü kendisine doğru çevirdi . Genç kadın adamın alev saçan gözlerine korku dolu bir ifade ile baktı adam artık cevap istiyordu , bu kadar eğlenmek yeterdi . Karısını , Yoncasını istiyordu.

"Son kez soruyorum , karım nerde !?" dedi gür ve tehdit eder bir ses tonu ile , aramadığı yer sormadığı insan kalmamıştı ama yinede karısını hiç bir yerde bulamamıştı. Genç kadın onun son şansıydı herhalde karısının nerde olduğunu biliyordu . Çünkü Eric babasına gidip onların beraber kaçtığını söylemişti .

Evet Eric o gece uyuyordu ta ki kapıdan gelen soğuk rüzgar bedenini titretene kadar , Eric gözlerini açınca kapının kapanma sesini duymuş ve hızlıca cama doğru ilerleyerek evden uzaklaşan iki kadını dehşetle izlemişti . Babası bunun için çok kızıcaktı çünkü ikisinin de dışarıya çıkması yasaktı , onlar cezalıydı . Eric'e göre annesi babası ile evlenerek lanetlenmişti .

Genç kadın kendinden emin bir şekilde başını iki yana salladı " Senin o lanet karın gece beni bırakıp kaçmış , kim bilir şimdi hangi adamın yatağındadır-" Genç kadın yüzüne yediği tokat ile susmak zorunda kaldı . Canavarın gözlerinde daha önce görmediği ama Yonca'nın resmen her gün şahit olduğu bir parıltı vardı . "Sen " diye sinirle fısıldadı canavar ve devam etti "Benim karımla ilgili böyle demeye nasıl cüret edersin"dedi.

Kanlı ZaferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin