Müdürün odasına geldiğimizde müdür bir öğrenci ile konuştuğunu gördüm. Koreliye benzeyen bir öğrenci... tartışıyor gibi görünüyorlardı. Müdür konuşmayı bitirene kadar kapıda bekledim. Sonra müdür bana baktı ve gelmemi soyledi.
Ofise girdiğimde müdür "Yazım denetimini çok hızlı yapacağız, lütfen beni takip edin." dedi ve odanın arka tarafındaki küçük kapıya doğru yürümeye başladık. Müdürle oraya ulaştığımızda kapıyı açtı. Girdiğimizde gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Birkaç öğretmenin, öğrencilerinin yetkilerini kontrol ettiğini gördüm. Vay Canına...harika...Ben etrafa hayranlıkla bakarken Genç bir kadın yanıma geldi, "Güçlerini kontrol edeceğiz. Lütfen Kolunu sıva çünkü kan alıp bakmam gerekicek." dedi ve bende sol kolumu sıvadım.
Kadın güçlerini kontrol etmek için bir şırınga ile kanımı aldı. Sonra ise, bir bölgeli yere koydu ve cihazdan bir yerlere tıkladı, dijitalde sonucumu görünce bana etkilenmiş bir yüzle baktı."Bu...Bu gerçektende...çok...etkileyici..." dedi.
"N-Nasıl yani?" dedim şaşkınlıkla. Acaba sonucum nasıldı...?
"Sen..." derken durakladı. Nasıl diyeceğini düşündü.
Bana Biraz daha baktıktan sonra söylemeyi becerdi, "Senin..Senin...Senin Doğa üzerinde kontrol gücüne sahipsin...sanki bilmiyormuşsun gibi...bu yüzden güçlerini okulda kullanmadın..." dedi ve sonra ne diyeceğini düşündü ve devam etti.
"Şanslısın..okulumuzda çok az kişide bu güç var...sen diğerlerine göre büyük bir avantajın var...tebrikler!" demişti ve tebrik bile etti.
"D-Doğayı...kontrol etmek...derken?" demiştim kafam karışmış bir şekilde.
Kadın başını sallayarak cevap verdi, "Evet, bu güç için büyük bir potansiyelin olduğuna eminim...ve bunu eğitimle geliştirebilirsin. Zaman geçtikçe bu konuda güçlerin hakkında daha fazla bilgi sahibi olacak ve onu rahatça kullabileceksin." diyerek gülümsedi.
"...Garip..." demiştim içimden. Ama kabul etmeliydim... "T-Tamam..."
Kadın bana gülümseyerek uzaklaştı. Birkaç saniye sonra müdür bana doğru yürüdü. "Görünüşe göre doğru güce sahipsin ve onunla istediğin herşeyi yapa-
bilirsin. Şimdi geri dönüp derslerin geri ka-
lanının tadını çıkarabilirsin, sınıf arkadaşların artık sana farklı bakacak, bunu bir avantaj olarak değerlendir ve unutma...yardıma ihtiyacın olursa bana sorman yeterli." der.Teşekkür edip sınıfa geri döndüm. Sınıf arkadaşlarım bana etkilenmiş bir şekilde bakıyorlardı. Hâtta...birçoğu benimle konuşmaya ve soru sormaya bile başlamıştı! Müdür doğru söylüyor...onlar artık bana farklı bakacaklar...ben...ben galiba yerimi buldum...hâtta...hâtta hiç kimmse'nin bana karışmayacağı hir okul...bur yer...
...
~(Devamı gelecek♡)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~•Sihir Okulu•~
Fantasy•Sihir okuluna kaydolan Sayla Krentaq, Türk bir kızdır. Okulda her bir öğrenci kendi ülkesini temsil eder. Tıpkı Country humans(Ch) gibi.• ~Iyi okumalar dilerim!♡♡