Merhabalar bu benim ilk ficim umarım tutar.Açıklamada gördüğünüz gibi herşey biscolata reklamı ile başlıyor.Bu bir tanıtımdır.Hadi o zaman sizi ficimdeki karakterler ile yanlız bırakıyorum...
Bu hyunjin.Semedir.Aynı zamanda bir seri katil.Eşi ise Felix tır.Ciddi biridir.En yakın arkadaşı ve aynı zamanda ortağı, Minho.
Bu Felix.Saf ve iyi bir insandır.Babası sürekli onunla uğraşır.Ukedir.En yakın arkadaşı ise jisungdur.Ve avukattır.
Bu haerin.Hyunjinin annesi.Yabancı kişilere karşı ukedir,tanıdıklarına karşı ise semedir.Doktordur.
Bu yeonjun.Felixin en yakın arkadaşı(ilk bölümlerde çıkmicak son taraflarda olucak.)Semedir.Üniverste den mezun olduktan sonra doktor olmuştur.Fakat sadece 1 yıl doktorluk yapmıştır.
Bu karına.Felixin en yakın kız arkadaşı (buda son bölümlerde).Uke dir.Lise 2 ye gidiyordu.Fakat kendi isteği ile okuldan ayrıldı.
Bu jeewon.Hyunjinin arkadaşı.Barda tanışırlar.Semedir.Sinsi ve herkese uyum gösteren biridir.
Bu Minho.Hyunjinin en yakın arkadaşı ve ortağıdır.Jisungtan hoşlanıyordur.Semedir.Ciddi biridir.
Bu jisung kendi adıyla han.Saf ve iyi biridir.Felixin en yakın arkadaşıdır.Ukedir.
Bu yeji.Hyunjinin kardeşidir.Semedir.Mezun olmuştur ve veterinerdir.
Son olarak Olivia.Felixin kardeşidir.Abisi gibi ukedir.Kendisi hemşire olmak istemiştir.Fakat babası ortaokuldan sonra onu okuldan almıştır.
Eveeeet karakterlerim bunlar.Umarım ficimi beğenirsinizzz.Öteki karakterler yani başka karakterler Chan seungmin gibi son bölümlerde çıkacağı için onları koymadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
From Hate To Love | HyunLix
Teen FictionHerşey biscolata reklamında Hyunjin'i görmemle başladı.. +18 içerik bulunmaktadır. Yan shipler; Minsung Chanmin Jeongbin Semejin Ukelix