-Gdzie chcesz zebym cie podwiozl-zapytal kierowca z usmiechem.
-Podwiez mnie na *adres Knoppersa i Apollo*
-spoko, w ogole jak sie nazywasz?
-*Prawdziwe imie Modelki*, ale kazdy mnie nazywa Modelka, a ty jak sie nazywasz?
-Ja jestem Sniezynek. Milo mi ciebie poznac.Sniezynek
Byly przyjaciel Cycusia. Jest wysokim brunetem z blond koncowkami (dlatego nazywaja go Sniezynek) ktory nosi nosi okulary i ma usta jak karp.-Mi ciebie tez- Modelka sie usmiechnal. Zaczeli prowadzic przyjazna konwersacje, az w koncu Sniezynek totalnie z dupy zapytal:
-Ej, znasz moze Cycusia?-Modelka nie przeczuwal, ze Sniezynek moze miec zle intencje. Wydawal sie mu bardzo przyjazny i sympatyczny.
-Tak, to moj kumpel, a co?
-o, znalazl sobie w koncu jakas kobite?
-Tak, Cycus jest w zwiazku ze Snicersem.
-aaa to spoko....-Sniezynek sie perfidnie usmiechnal po czym zmienil temat.
Juz obmyslil swoj plan zemsty.Cycus i Sniezynek sie nienawidzili, poniewaz gdy jeszcze byli najlepszymi przyjaciolmi, Sniezynek porzadnie pobil jakiegos typa i chcial na policji w to wrobic Cycusia, jednak ten mial wystarczajace dowody na to, ze to nie on i wkurwiony na ,,przyjaciela" pokazal policji nagrania glosowe, gdzie Sniezynek mowil, ze on pobije tego pobitego typa. Dlaczego Sniezynek chcial w to wrobic swojego najlepszego przyjaciela? Bo byl falszywy. Cycus myslal, ze to prawdziwa przyjazn, jednak Sniezynek przyjaznil sie z nim tylko dla informacji o niektorych osobach, ktore Cycus posiadal. Sniezynek trafil na rok do wiezienia, ale teraz, gdy juz wyszedł postanowil sie zemscic.
Zemsta Sniezynka polegala na tym, ze pokaze Snicersowi screeny, na ktorych jej wlasny chlopak ja wyzywa od szmat i jebanych dziwek. Te screeny byly stare, wtedy jeszcze Cycus nie znal sie ze Snicers, mial wtedy o niej zla opinie poniewaz farmazoniara z ktora sie przyjaznil- Skalmar- nagadala mu, ze Snicers pomimo nie znania go obrabia mu dupe do kazdego, co oczywiscie bylo nieprawda.
Skalmar
Dawna przyjaciolka Cycusia. Jest niska brunetka z duzym nosem. Jest farmazoniara i gada na kazdego jakies farmazony.Sniezynek zrobil fotomontaz, gdzie zmienil date, ze te wiadomosci obrazajace Snicersa byly jakies 3 dni temu i postanowi, ze powie Snicersowi, ze dalej sie przyjazni z Cycusiem.
Cycus podczas poznania sie ze Snicersem wyjasnil sobie z nia ze dlaczego ona mu obrabia dupe nawet go nie znajac, Snicers mu powiedziala ze to jakies farmazony i Cycus jej uwierzyl, bo wtedy juz byl poklocony ze Skalmarem i wiedzial do czego jest zdolna.Modelka i Sniezynek sie ,,zaprzyjaznili" jednak Sniezynek oczywiscie byl falszywy, zaprzyjaznil sie z Modelka tylko po to zeby latwiej mu bylo zrealizowac plan zemsty na Cycusiu.
Po chwili byli juz pod domem Knoppersa i Apollo, pozegnali sie, Modelka wyszedl z samochodu i zapukal do drzwi. Otworzyl mu dosyc szybko Apollo, po chwili podeszla tam tez Knoppers i zaczeli sie smiac.
-Boze, mordo, dlaczego ty jestes odjebany jak jakis szczur na otwarcie kanalu-Apollo sie smial.
-no ogolnie rodzice mi kazali pojechac do domu rodzinnego na pogrzeb Ewki bo sie zajebala po zerwaniu z Kuleczka i no kazali mi sie odjebac w ten garnitur i doslownie chwile przed tym pogrzebem udalo mi sie stamtad spierdolic XD.
-a kto cie tu podwiozl?-zapytala Knoppers.
-zlapalem autostopa.
-aha.
-Ej, Apollo zawieziesz mnie do domu?
-No spoko.
Apollo zalozyl buty i pojechal odwiezc Modelke do domu.
Modelka wszedl do domu. Papaja gdy go tylko zobaczyl od razu go mocno przytulil.
-widzisz, wrocilem, tak jak obiecywalem.
-ty byles w ogole na tym pogrzebie?-Papaja sie do niego usmiechnal.
-Eee, nie.-Zasmial sie Modelka.
Chlopaki usiedli razem w salonie i zaczeli ogladac jakis serial na Netflixie. Modelka wlaczyl swoj telefon i zobaczyl 50 nieodebranych polaczen od matki, zablokowal jej numer i poszedl milo spedzac czas ze swoim chlopakiem.
Nazajutrz, Sniezynek od razu z rana podszedl do siedzacej, czekajacej na Knoppersa Snicers. Usiadl obok niej.
-Pokazac ci co twoj chlopak o tobie gada?-Sniezynek sie usmiechnal.
-Kim ty kurwa jestes? I co niby?
-No ja ogolnie sie przyjaznie z Cycusiem i zobacz co twoj wlasny chlopak o tobie gada do innych- Sniezynek pokazal Snicersowi te screeny.
-Co to ma kurwa byc?!-Snicers sie oburzyla, wstala i poszla poszukac Cycusia zeby mu zrobic jazde. W koncu go znalazla i zaczela sie awantura.
-CZY CIEBIE JUZ DO KONCA POJEBALO TY SMIECIU?!
-o co chodzi?
-KURWA OD DZIWEK SWOJA DZIEWCZYNE WYZYWAC?!
Sniezynek w tym czasie stal gdzies za rogiem i podsluchiwal, smiejac sie.
-ale ja cie nie wyzywam..
-NIE KLAM KURWA! NIE MAM ZAMIARU Z TOBA MIESZKAC POD JEDNYM DACHEM, PRZYJEBIE.
Wkurwiona Snicers poszla to wszystko opowiedziec Knoppersowi.
-Nie uwierzysz-krzyknela wkurwiona- Cycus kochany najlepszy chlopak pod sloncem mnie od dziwki wyzywal!
-co? Jak to?
-No jego przyjaciel mi pokazal screeny gdzie ten oprych mnie wyzywal, ze jestem dziwka, kurwa.
-mysle ze on by tego nie zrobil... ale no skoro tak sadzisz.. zobaczymy co to bedzie.
-moge sie do was wprowadzic na kilka dni dopoki sie to wszystko nie wyjasni?
-mhm no spoko.
Snicers zamieszkala u Apollo i Knoppersa. Apollo caly czas wspieral wyzalajacego mu sie Cycusia:
-Ja nawet nie wiem o co jej chodzilo, ja podczas naszego zwiazku nigdy nie powiedzialem nic zlego na jej temat..
-no ja tez nie wiem, ej moze przyjedziesz tu i sobie to na spokojnie, bez klotni wyjasnicie?
-nie wiem czy ona bedzie chciala ze mna w ogole rozmawiac teraz xd.
-no dawaj, przyjedz. Moze sobie to wyjasnicie, nie marnuj szansy Cycus.
-ehh no okej.
Chlopaki i Knoppers ustalili, ze jutro Cycus tam przyjedzie i wszystko na spokojnie wyjasni z Snicers. Ona nawet nie bedzie wiedziala, ze Cycus ja odwiedzi.Ja mam pecha w życiu.