(Uyarı: deney, hayvan deneyi, insan deneyi, şırınga ve iğne, parmaklar, yaralanma, kemik kırıkları, ölüm, ceset ve kandan bahsedilmesi.)
____________________________________
İzuku'nun bakış açısı:
Bulduğum bir fare ve hamam böceğini iki ayrı kaba koymuştum. Şırınga, küçük cam parçası ve siyah sıvının olduğu şişe masanın üzerindeydi. Bir maske ve bir gözlük takarak kendimi güvenceye aldım. Profesyonel eşyalar değildi ama en azından beni az da olsa korumaları gerekiyordu.
Bu kadar çok hazırlık yapmamın tek nedeni, telefonuma fotoğrafını çektiğim tüm belgeler arasında bu sıvı hakkında hiç bir bilgi bulamamış olamamdı. Üstelik Shigaraki kendisine yeni bir rakip daha bulmuştu ve bir kaç saat içinde savaşacaklardı. Yani deneyi oldukça hızlı bir şekilde bitirmeliyim.
Küçük şişeyi sol elime aldım. Sağ elime aldığım şırıngayı aldım yumuşak mantar kapağının içinden dikkatlice geçirdim ve siyah sıvıdan bir damlayı şırınganın içine aldım. Sıvının yapısını bilmiyordum bu yüzden şişenin mantardan olan şişe kapağını çıkarmak istemedim.
Şırınganın içindeki bir damla sıvıyı küçük cam parçasının üzerine sıktım. Sıvı bir kaç saniye içinde buharlaşır. Buhar yakıcı değildi ama tedbirli olmakta gerçekten sorun yok gibi duruyordu.
Bir damla daha şırınganın içine alıp sıvıyı havaya sıktım. Buharın camla bir tepkime olup olmadığını anlamaya çalıştım. Havaya sıkılan sıvıda hemen buhara dönüşmüştü. Normal oda ortamındayken bu sıvı buharlaşıyor olması gerek.
Kapağı direkt açmış olsaydım tüm sıvı tamamen buharlaşıp yok olmuş olacaktı. En azından bu tarz bir hata yapmayacağım dan artık emindim.
Tekrar bir damla sıvıyı şırıngaya aldım ve hamam böceği ile fareye baktım. İkisinden birisini seçip enjekte edecek ve bir damla sıvıya verdikleri tepkiyi gözlemleyecektim. Bu biraz uzun sürebilirdi ama bu sıvının amacını cidden merak ediyordum.
Biraz seçim yaptıktan sonra hamam böceğinin olduğu kabın kapağını açtım ve şırınganın inesini dikkatlice batırıp bir damla sıvıyı hamam böceğine enjekte ettim.
Bir kaç dakika bekledim. Hamam böceği titremeye ve hızlıca kabın içinde yürümeye başladı. Daha sonra aniden haraketsizleşip öldü. Belkide bu bir çeşit suikast zehri felandı ama Overhaul'un zehir oluşturmak için zaman harcayacağını zanletmiyordum.
Bir damla sıvıyı daha şırıngaya aldım. Farenin olduğu kabı dikkatlice açtım ve enjekte etmek yerine şırınga ile sıvıyı farenin ağzının içine sıktım. Kabın kapağını tekrar kapattım ve fareyi inceledim.
Bir saat geçmişti. Bir saat boyunca inceledim ama bir şey olmadı. Belkide deriye enjekte etmediğim içindi. Sıvı zaten oldukça azdı boşa harcamak istemiyordum. Bu yüzden başka bir şey denemeliyim. Fareler ve böceklerle hiç bir şey anlamayacak gibi duruyorum.
Bu odada yaptığım son enjekte için bir damlayı daha şırıngaya aldım. Şırınganın inesini bileğimdeki damar yoluna batırdım. Enjekte ettim ve damarım anında siyahlaşmaya başladı. Kolumdaki belli olan tüm damarlar siyah tonlarına dönüşmüştü. Acı verici değildi, tuhaf hissettirmiyordu. Bir bıçak aldım ve küçük bir kesik attım. Kan yerine siyah sıvı çıktı ve hemen buharlaştı.
Demek ki Overhaul bu sıvıyı bu şekilde rahatça çoğaltabiliyordu. İnsan kanına temas edince bir damla bile olsa tüm kanı tamamen ele geçiriyordu. Neyseki iyileşme özgünlüğüm sayesinde kısa süre içinde yara iyileşti ve peşinden de damarlarım normale döndü. Belkide bunu kendisini iyileştirme gücü olmayan biri üzerinde denemeliyim. Siviller en kolay hedef olacaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku (My Hero Academia)
Fanficİzuku Midoriya ölmüştü. Cesedi yoktu, onun öldüğünü kanıtlayabilecek bir şey yoktu onun yaşadığını kanıtlayan bir şeyde yoktu ancak onu okul binasından aşağıya atlarken görmüştü. İzuku Midoriya resmi kayıtlara göre ölüydü. O zaman kendisine Deku diy...