Nazajutrz Cycus przyjechał do domu Apollo i Knoppersa.
-Gdzie jest Snicers?-zapytal.
-Na gorze.
Poszli wszyscy razem na gore. Cycus wszedl do pokoju w ktorym wtedy mieszkala Snicers. W tym czasie siedziala ona na telefonie i ogladala jakies filmiki na instagramie z gotowaniem. Gdy zobaczyla Cycusia, nie byla zadowolona.
-Boze, czego ty ode mnie chcesz najpierw mnie wyzywasz do kolegow a teraz tu przyjezdzasz i mnie nekasz.
-Snicers, mozemy na spokojnie o tym porozmawiac..?
-Wyjasnijcie to sobie, chyba lepiej sobie to wyjasnic niz sie klocic.-slowa Knoppersa przekonały Snicers.
Cycus usiadl obok niej na lozku.
-Kto ci nawmawial takie bzdury?
-No ogolnie twoj kolega w okularach, brazowych wlosach z blond koncowkami pokazal mi screeny gdzie pisales ze jestem szmata i dziwka.
Cycus od razu rozpoznal, kim jest ten gagatek. Ten smiec wyszedl z wiezienia i teraz chce mu rozpierdolic zwiazek. Cycus sie wkurwil, ale pomimo wkurwienia postanowil na spokojnie wyjasnic to Snicers.
-To jest moj byly przyjaciel. Te screeny sa sprzed 2 lat, pamietasz jak ta Skalmar mi nawmawiala ze mi dupe obrabiasz? To wtedy przez ta debilke mialem o tobie zla opinie, a ten śmieć najwyraźniej zrobil jakis fotomontaz... pewnie sie chce zemscic teraz.-Cycus westchnal.
-Czemu chcialby sie zemscic co sie stalo?
-No ogolnie ten smiec pobil jakiegos chlopa i chcial mnie wrobic na policji z tym, ale mialem wystarczajace dowody, ze to nie ja i pokazalem policji glosowki, gdzie gadal o tym ze wlasnie pobije tego typa, poszedl na rok do wiezienia i teraz wyszedl i chce mi rozkurwic zwiazek.
Snicers chwile nad tym pomyslala i zdala sobie z tego sprawe, ze przeciez powinna bardziej uwierzyc swojemu chlopakowi, ktoremu bardzo ufa niz randomowi ktorego pierwszy raz na oczy widzi.
-Ten typ jest jakis popierdolony, przepraszam za ta awanture.-Snicers przytulila Cycusia.
-Nic sie nie stalo. Ja jutro sobie porozmawiam z tym smieciem.
Knoppers i Apollo byli szczesliwi, ze para sie pogodzila. Snicers ponownie sie wprowadzila do Cycusia.Nazajutrz rano, Cycus spotkal na miescie Sniezynka. Podszedl wkurwiony do niego.
-Co ty sobie pedale jebany myslisz?! Czemu ty mi sie w moj zwiazek wpierdalasz?! Wez ty sie zajmij swoim zyciem!
-Haha i co zostawila cie? Tak mi przykro CYCUSIU! To jest zemsta, przez ciebie wyladowalem w pace!
-Nie, nie zostawila mnie kurwo.
Wsciekly Cycus podszedl blizej do Sniezynka i wykurwil mu gonga na morde. Sniezynek troche sie ulał w wiezieniu i stracil kondycje, za to Cycus przypakowal. Sniezynek sie wyjebal, a Cycus zaczal lać go po ryju. W tym momencie wszedl Modelka. Gdy zobaczyl Cycusia lejacego jego nowego kolege po ryju, byl przerazony.
-KURWA CYCUS CO TY ROBISZ?!
Cycus spojrzal sie na Modelke, Sniezynek wtedy lezal juz ledwo przytomny.
-Ten kurwiszon prawie mi rozjebal zwiazek ze Snicersem. Pokazal jej stare screeny gdzie ja obrazalem bo wiesz wtedy przez ta Skalmar mialem o niej zla opinie, przerobil je zeby bylo ze napisalem to niedawno i kurwa Snicers sie obrazila! Ale na szczescie juz sie pogodzilismy i jeszcze ten smiec kiedys chcial mnie wrobic na policji!
-co kurwa?!-Modelka wtedy byl w szoku, myslal, ze Sniezynek jest spoko gosciem jednak okazalo sie, ze jest pierdolonym, wscibskim kretynem. Wtedy juz wiedzial, dlaczego tak pytal o Cycusia.
-Jebany skurwiel!-krzyknal Modelka, podszedl do ledwo przytomnego Sniezynka i tak mu dojebal, ze ten zemdlal. Chlopaki zostawili nieprzytomnego Sniezynka i sobie poszli do szkoly. Jakis random zadzwonil na pogotowie i Sniezynek trafil na OIOM w krytycznym stanie. Cycus i Snicers sie juz w 100% pogodzili, a Kuleczka znalazl sobie nowa dziewczyne Zapalke
z ktora zamieszkal i byl szczesliwy.Zapalka
Nowa dziewczyna Kuleczki. Jest atencjuszka, rowniez nikt jej nie lubi....