Evin ici eski arkadaslarimla doluydu omer yanima geldi uste cik yataginin ustunde elbise var onu giy asagi in dedi tamam dedim ama ben hala soktaydim bugun dogum gunum oldugunu unutmusum odaya girdim yatagin ustunde beyaz arkasinda kalp olan mini bir elbise yanindada tasli ayakkabi tabi bide bileklikler hemen elbiseyi elime aldim giyindim sacimida masa yaptim assagi indigimde herlez birbiriyle konusma icindeydi ilk omer farketti beni yanima geldi suprizimi begendin mi dedi evet de sen nereden biliyorsun benim dogum gunum oldugunu ben bile unutmustum dedim oda bana kalsin dedi hadi gel pastani keselim dedi herkez etrafima toplandi pastayi tam kesecekken dilek tut dedi omer tamam dedim insallah hep mutlu olurum icimden dedim pastayi kestim alkis sesleri yukseldi herkez teker teker kutladi dogum gunumu hediyesini verip gittiler saat gece yarisina geldiginde evde kimse kalmamisti omer yanima geldi hediye paketini bana uzatti senin hediyen dedi hic gerek yoktu dogum gunumu hatirlaman bu patiyi yapman en buyuk hediye dedim olsun bir hediye almak istedim dedi elime hediyeyi aldigimda actim kolyeyedi ne alacagimi bilemedim bende bunu aldim dedi hersey icin tesekkur ederim dedim kolyeyi takti omer cok guzel kolye dedim pahaliya benzliyordu uykum geldi ben odama ciksam iyi olur dedim tamam dedi iyi uykular sanada diyip odama ciktim dus alip yataga girdim bugun olanlari dusundum birde bakmisim uyuya kalmisim.