Tekrar merhaba arkadaşlar bugün sizinle 18 yaşındaki bir kızın hikayesi var adı ise Sofya o zaman sizi heyecanlandırmadan hikayeye geçiyorum.Sofya'nın evde canı sıkılmıştı dışarı çıkmaya
karar vermiş ve arkadaşına mesaj atmış,arkadaşıda tamam demiş.Arkadaşıyla dışarıda buluşup cafeye gittiler.Arkadaşı bir anda teleşlanıp kekeliyerek benim gitmem lazım dedi ve koşarak dışarı çıktı.Sofya ne olduğunu anlamadan sadece arkadaşının arkasından bakmakla yetindi.Acaba hesabı ödememek için mi kaçtı bilemedi.Oda hesabı ödeyerek çıktı eve giderken yerde kırık mercan doğaltaşı buldu ve onu eline taktı eline taktıktan sonra kendinde bir yorgunluk çökmüştü içine eve doğru yorgun yorgun yürümeye devam etti.Eve vardığında mercan taşını kenara koydu ve uzandı.Mercan taşını çıkardıktan sonra bir enerji gelmişti tekrar taktı ve tekrar halsizleşti çıkardı ve gine enerjik oldu hemen bu mercan taşını araştırdı."Mercan taşının üstünde gülücük oluşursa geçmiş olsun size musallat olmuşlar"bunu gördükten sonra Mercan taşının üstünde gülücük resmi oluşmaya başladı.Sofya çok korkmuştu birden mutfaktan çığlık sesi geldi sofya ne yapacağını şaşırmıştı hemen polisi aradı polis gelene kadarda mercan taşını mutfa atıp kaçtı ve bodruma indi oradaki dolaplardan birine girip dolabın kapısını kitledi.Aradan tam 1 saat geçmişti polisler anca geldi ve Mercan taşını cımbızla bir pakete koyup ağzını kapattı.Sofyayıda sorguya çektiler.Sorgudan sonra Sofya ailesini aradı. Aradıktan sonra koluna baktı ve birde ne görsün bileğinde kırık mercan bilekliği vardı şaşkın şaşkın etrafa baktı ve etrafı bembeyaz idi.Sofya bilekliği hemen kenara attığı gibi yatakta buldu kendini herşey kabusmuş arkadaşı Merve'nin yanına gitti ve heryer emniyet şeridi ile kaplıydı etrafında Merve'nin ailesi dahil komşularıda orada toplanmıştı.
Merve'nin annesine ne olduğunu sorduğunda Merve intihar etmiş
"Hayatım birbirine girmişti kırık mercan bilekliği bir yandan Merve'nin intiharı bir yandan kafayı yemek üzereyim"dedi içinden. Sofya bu olanlardan sonra annesinde kalmaya karar verdi.Annesini ise aradığında tatile ispanya'ya gitmiş. Mutsuz mutsuz eve yürürken arkasından bir ses ona bağırmış bağıran Merve'nin annesi imiş kadın nefes nefese şunları demiş"O kafayın yemişti"Sofya"kim kim kafayı yemişti?"Merve'nin annesi
"Merve.O bir bilekliği buldu taktığında halsiz çıkardığında enerjik
oluyodu üstünde gülücük oluştu ve odasından çığlık geldi ama o bileklik yüzünden olduğunu bilemedi.Her gün başka bir yerden çığlık geliyordu o kafayı yemişti ogün seninle buluştuktan sonra acilen çıkması gerektiğini söyledi çünkü senin arkanda kanlı kadın slüyeti gördü çıktığında o mercan bilekliğini yere attı eve Geldiğinde banyosunda biri duş alıyodu ama evde kimse yoktu.
o çıldırıp intihar etti bana bunu o söyledi."Sofya"Ama aynısı banada oldu çıkarken o mercan bilekliğini alıp bileğime taktım
Ve olan oldu"Merve'nin annesi"Onu yakmamız gerekiyo"Sofya" Tamam ama polislerin elinde."Mervenin annesi"Tamam alırız
O zaman."dedi ve dediği gibi yaptılar polislerden aldılar ama
yanlarında da bir polis vardı.Ateşi yaktılar ve mercan taşını
içine attılar mercan taşında kurtulduklarını sanıyorlardı fakat şunu unuttular mercan taşı hasar alamaz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lanetli bileklik
Mystery / ThrillerBir kızın sokakta yürürken kırık mercan doğal taş bilekliğini bulması ve sonradan içinde bir ruh olduğunu ve ona musallat olduğunu anlıyor.