Lisa's pov
Gözlerimi açtığımda, alnımdaki nem yüzünden elimi oraya attım. Geri çektiğimdeyse ıslak bez olduğunu anladım. Bezi komodine koyarak telefonumu elime aldım; akşam on buçuğu gösteriyordu...
Telefonu eski yerine bırakıp sağıma döndüğümde ise, Jennie'nin kedi gibi yanıma kıvrılmış bir şekilde uyuduğunu gördüm.
Sevimli görüntüsünü izlerken, buruk bir tebessüm ettim.
Kıyamam, kim bilir kaç saattir uğraştığı için yorgun düşmüş...
Yüzüne düşen birkaç tane saç telini dikkatlice kulağının arkasına sıkıştırarak yanağını okşadım.
Kabul etmesi zor, biliyorum ama sanırım ben Jennie'ye âşık oldum...
Bir süredir karmaşık duygularım ve ona karşı tuhaf tavırlarım yüzünden iç savaş hâlindeydim. Fakat yine de kendimi ona karşı uzak tutamıyor, ayrıldığımızda bile aklımdan asla çıkaramıyordum...
Ben ki daldan dala konan, hayatı ciddiye bile almayan biriyken, cinsel birliktelikte bile bulunmadığım bir kadına âşık olmuştum...
İnanması gerçekten güç... Ama özellikle bugün sabahtan beri iyileşmem için elinden geleni yaptığını görünce, ona karşı hislerimden tamamen emin oldum...
Zaten kabullensem de kabullenmesem de gerçekler elbet günyüzüne çıkacaktı...
Kendisinin erkeklerden hoşlandığını biliyorum ama, ona her iltifat edişimde çekinse bile yine de hoşuna gitmiş gibi bir yüz ifadesi takınıyordu.
Ona açılacak cesareti henüz kendimde bulamıyorum, umarım bunu gerçekleştirdiğimde kalbim kırılmaz.
Sonuçta reddedilmeyi kim ister ki ?
Derin bir iç çekerek düşüncelerimin arasından sıyrılmaya çalışıp, bileğinde ona aldığım bilekliği gördüm ve gururla gülümsedim:
Ehehehe...
Ardından gözüm sol bileğine kayınca, ufacık da olsa yara izi gözüme çarpmıştı...
İçim acıdığı için yutkundum ve yarasının üstünü okşadım. Neyse ki döndüğümüzden bu yana iyileşmişti. Fakat yine de aklımın bir köşesinde, eğer işler ters gider de Jennie'nin travmaları tetiklenirse diye, ona psikolojik yardım alma konusunda yardımcı olma fikri vardı.
O gün yaptı, bugün neşeli ama yarın tekrar yapmayacağının garantisini kim verebilir ki ?
Kendi kendime ateşimi ölçtüm, gayet iyiydi. Demek Jennie'nin yaptığı her şey, nihayet sonuç göstermişti...
Onu uyandırmamaya özen göstererek yavaşça yataktan kalktım ve battaniyeyi omuzlarına kadar örttükten sonra, duş almak için banyoya girdim.
...
Kendimi iyi hissediyordum ama duşa girince daha iyi hissettiğimi anladım.
Halsizliğim yok denecek kadar azalmış, vücut ısımsa nihayet normale dönmüştü...
Neyse ki yarın Cumartesi. Haftasonu dinlenmeye devam edersem, Pazartesi günü işe bomba gibi giderim...
Elimdeki küçük havluyla saçlarımı kurulayarak odaya geri döndüm. Jennie'nin hâlâ uyuduğunu gördüğümdeyse, iç çekerek gülümsedim.
Bayağı yorulmuş olmalı...
Oyalanmadan hızlı bir şekilde üzerimi giyindim. Saçlarımı tararken karnımın guruldadığını işittiğim için yutkundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Womanizer +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓
FanfictionKadın avcılarından intikam almaya yemin etmiş Jennie Kim, bir gün Lalisa Manoban adında sert bir kayaya çarpar ve ikisinin arasında romantik-komedi filmlerini aratmayan uzun ve heyecanlı bir hikâye başlar... Jenlisa girlpenis kurgusudur. Lisa top ve...