"Yalnız ben bir avukatım bu söylediklerine dikkat et."dedi Saye alaycı bir ses tonuyla. Gürültüyü umursamayarak iki arkadaş gibi sakince sohbet ediyorlardı."Hı hı gördük nasıl avukat olduğunu. Bütün davaların mafya babaların davaları."dedi Aras ciddi bir şekilde.
"Eğer beni tanımak istiyorsan araştırdıklarınla değil gördüklerinle tanı."dedi Saye Aras'ı taklit ederek. Yaptığı taklitten dolayı kendisini de Aras'ı da güldürmeyi başarmıştı.
Kafasıyla fıstık eşliğinde masada sohbet eden Ablası ve eniştesini işarete eden Çağan "Bak Kağan bak..düğünümde ben de karımla böyle milletin dedikodusunu yapıcam."dedi Kağan'ın kulağına bağırarak. Baba ve dört oğul halaydaydı. En başta Adil ağa ve Karahan ailesi daha sonra da Bağcıoğlu ailesi vardı.
"Oğlum sen bu gidişle evlenemezsin."dedi Kağan da Çağanın kulağına bağırarak.
"Niye lan bak ne kadar yakışıklıyım?"dedi bağırarak Kağan'a
"Oğlum biz daha çok küçüğüz."dedi Kağan
"Cihan abim dururken siz zor evlenirsiniz."dedi bağırarak Çağan'nın öbür yanındaki Yaman.
Herkes yorulduğu için yavaş yavaş halaydan kopup kendilerini bir yerlere atmıştı. Hava epey kararmıştı. Bir kaç dakikaya takı törenine geçilecekti.
"Ooo gıcık. Bak senle akraba olduk" dedi Merve Çağan'nın yanına oturarak.
"Oğlum ben bu kızdan kurtulamıyorum ya "dedi Çağan Kağan'a dönerek.
"Okulda bana yaptıklarının acısını çıkaracağım senden."dedi Merve sinsice gülerek.
"Allah aşkına kızım napabilirsin? İki kokuş silgisini yedik diye kinlendi ya."dedi Çağan dalga geçerek. Bunun üzerine Merve Çağan'ın saçlarına yapışmasıyla gençler arasında çekişme çıkmıştı. Kağan Merve uzaklaştırmaya çalışmasa da başarılı olamıyordu
"Merve abla bak şimdi amcaların gelecek Allah belamızı verecek."dedi Kağan.
"Minik civciv dahşet saçıyor millet."dedi Çağan gülerek, sanki çekilen saç onun değilmiş gibi.Merve'nin kardeşi Alper'in sesiyle ikisi de ayrılmıştı. "BABA, BARAN AMCAA..ARAS AMCAAa." Merve hemen kardeşini susturarak oradan ayrıldı.
"Bunun bedelini ödeyeceksin kokuş Merve"diye bağırdı Çağan gülerek Merve'nin arkasından. Merve arkasını dönüp Çağan'a dil çıkardı. Merve'den yediği ilk dayak değildi fakat son dayakta olmayacaktı.
"Abi resmen bir kızdan dayak yedin. Noldu senin aura işe yaramadı mı?"dedi yanda kıs kıs gülen Kağan ve Yaman. Çağan ikisininde kafasına vurarak ablasının yanına gitmeye karar verdiler.
"Yani seni ilk kez mi görüyorlar?"dedi Aras şaşırarak.
"Hatta ilk kez öğreniyorlar."dedi Saye.
"Vay anasını insanın bir anda ablası çıkması çok garip."dedi Aras ciddiyetle.
"Bir anda kocası olması da çok garip"dedi Saye tek kaşını kaldırarak. Aras öyle mi der gibi baktı."Sohbetinize katılabilir miyiz?"dedi Çağan Aras'tan çekinerek. Saye üçlüyü görünce istemsizce güldü. Kardeşleri onun için çok değerliydi. Onlar bir yaz mutluluğu gibiydi.
"Tabi ki buyurun"dedi Aras daha ciddi bir halle.
"Abi acaba gelmese miydik?"dedi Kağan Aras'tan çekindiğini belli edercesine Çağan'nın kulağına fısıldadı. Üçü de yavaşça sandalyeleri çekerek oturdular.
"Görünüşe göre çok eğlendiniz."dedi Saye sohbet açmaya çalışarak.
"He ya kurtlarımızı dökmeyeli epey zaman olmuş. İyi geldi."dedi Çağan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara El (berdel) +18
ChickLit"Sahte evliliktir falan filan bana gelmez. Ben gerçek dünya insanıyım. Evliliğimizde her şey gerçek olacak." Emri vaki gibi konuşması beni sinir etmişti. "Merak etme evcilik oynayacak kadar küçük değilim." Saye; Karanlık ve acı geçmişiyle ar...