5.Bölüm Kız Kardeş

84 4 2
                                    

İyi okumalarrr:))

!!ÇAĞLA'NIN  KARDEŞİNİN YAŞINDA YANLIŞLIK OLMUŞ ONU DÜZELTTİM BÖLÜMDE DEĞİŞİKLİK YOK.

Cumartesi

Bi ses duyuyordun ama ne olduğunu bilmiyordum.Uykumdan uyanmak istiyordum ama gözlerimi açamıyordum.Zar zor açtığım gözlerimle telefonumun çaldığını anladım.Uzanıp yatağımın yanında olan telefonumu alıp kimin aradığına baktım.

Sizce kim haftasonu sabahın bi saati arayıp uyandırırdı tabiki Ayza.Tamam saat on ikiyi  geçmiş olabilir ama bu benim için erken çünkü bugün haftasonu.Telefon susmayıp çalmaya devam edince bende daha fazla beklemeyip açmıştım.

"Günaydınn nerdesin kızım sen iki saattir açmıyorsun."
"Uyuyordum Ayza hani bugün haftasonu ya hani ben uyumayı seviyorum ya hani daha saat erken ya anca açtım o yüzden neyse sanada günaydınn"

Evet biraz değişiktim ilk önce azarlayıp sonra enerjik ve mutlu bi şekilde günaydın demek tam benlik haraketti.

"Ne erkeni be biraz daha uyusan zaten akşam olacaktı.Hem ayrıca sen uyumuyorsun kısa süreli ölüyorsun bence bune böyle bıraksam akşama kadar yatacaksın." Diye hızlı hızlı konuşmaya başladı Ayza.

"Olabilir hayır yani ben geç uyanmayı seviyorum zaten bi haftasonum var hadi sal beni yatayım nolurrr" sonda sesimi tatlı olduğunu düşündüğüm bi şekile sokmuştum umarım inanır ve beni bırakırdı.

"Hayırr olmazz ben evde çok sıkılıyorum ve havalarda hafiften düzelmeye başlamışken biraz dışarı çıkalım nolurr bizimkileride ararız onlarda gelir hadii"

Aslında güzel fikirdi biraz gezsek fena olmazdı.

"Tamam olur ama ben daha yeni kalktım anca hazırlanırım bekleyin beni"

"Tamam aşkımm beklerizzz.Bu arada sen Demir'e haber ver iki dakika oda gelsin."Dedi.

"Tamam tamam ben haber veririm."
"Ozaman tamam ben hazırlanayım bizimkileri  arıyım sende hazırlan Demir'ide al gel"Dedi Ayza.

"Tamamda nereye gidicez ki"
"Bilmem öyle gezeriz"dedi.Mantıklı çünkü biz genel olarak plan yapmazdık yapsakta kesin uymazdık.

"Tamamm ozaman görüşürüz canım hadi öptüm"dedim
"Bende öptümm görüşürüz"dedi Ayza.

Telefonu kapatıp yataktan kalktım mutfağa geçtim canım hiçbişey yemek istemiyordu dışardan hallederim diye düşündüm ve haber vermek için annemi aradım.İkinci çalışta açtı.

"Günaydınn annecim napıyorsun"
"Günaydın kuzum napıyım çalışıyorum sen naptın?" Annem avukattı arkadaşıyla beraber açtıkları bi avukatlık bürosu vardı.Babam ise mimardı onunda mimarlık ofisi vardı.

"İyi iyi napıyım annecim daha yeni kalktım şimdi Ayza aradıda dışarı çıkalım mı dedi ben tamam dedim ama sanada bi sorayım dedim"

"Olur güzelim paran varmı yoksa uğra bana ben vereyim.Bide telefonunun sesi açık olsun ve çok geç kalma haber ver bana tamam mı?"

"Tamamm annem.Param da var  ozaman görüşürüzz ben çıkarken  sana  haber veririm"

"Tamam kızım dikkat et görüşürüz"

Telefonu kapatıp içeri odama geçtim bi taraftan da Demir'i arasam mı yoksa gidip çağırsam mı diye düşünüyordum.En son karar verip gidip çağırmaya karar verdim.Dış kapının yanındaki aynada saçımı düzelttim üstümde siyah bi swit ve mavi kareli eşofman vardı.Gayet düzgün olduğunu düşünüyorum yani insanlar böyle dışarı çıkıyo canım sonuçta.Anahtarı ve telefonumu alıp çıktım evden yan dairenin önüne gelip zili çaldım.

Komşu Çocuğu- yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin