Bir

629 44 85
                                    


Sarışın uyandığında, baş ağrısının kaybolduğunu ve sadece boğazındaki
Küçük ağrının kaldığını hissediyordu.

Sarışın duş almayı bittirdiğinde, yatağına yaklaştı ve düşen bol pantolonunu almaya çalışırken serçe parmağını yatağın kenarına çarptı.

Agh!- ve şikayet edip havaya birkaç küfür savurmaya çalıştığında, sesinin çıkmadığını farketti,tekrar birşey söylemeye çalıştı ve boğazı ağrıdı, belli bir kaşıntı veya kaşıntı hissi hissetti.

Üniformasını giydikten sonra çekmeceden bir beyaz maske çıkardı ve taktı.

Kapı çaldığında sırt çantasını almak üzereydi, Bakugo zaten kim olduğunu
Anlamıştı ve başka bir şey yapmasına gerek kalmadan kapı açıldı.

Kızıl çocuk gülümseyerek "Günaydın bakubro" dedi.

Sarışın hiçbir hareket yapmadan sırt çantasını omzuna taktı ve ardından
Çıkıp odasının kapısını kapattı.

"Neden maske takıyorsun?" Kirishima
Bakarken merakla sordu.

Bakugo ona bakmadı bile ve binadan
Çıkıp sınıfa gitmek için yürümeye devam etti. Kirishima arkadaşını rahatsız etmemek için daha fazla birşey söylemedi ve hızla Bakugo'ya yetişti.

Derslerin başlamasına birkaç dakika
Kalmıştı ve herkes 1A sınıfındaydı, kapı açıldı ve iki arkadaş içeri girdiler.

"Hey! Günaydın" diye selam verdi sero.

"Günaydın" diyerek gülümsedi kirishima.

Bakugo oturdu, Bakusquad'ın hiçbiri
Bir şeyden bahsetmedi.

Kapı tekrar açıldı ve profesör Aizawa
İçeri girdi. Tahtada çeşitli şeyler anlatırken yakut gözlü çocuğa baktı
Ve derse dikkat edip etmediğini anlamak için ona bir soru sordu.

Katsuki ona ciddi bir şekilde baktı ve not defterine birşeyler yazmak için aşağıya baktı; tüm bunlar olurken sınıf arkadaşlarının ve öğretmeninin dikkatli gözlerini üstünde hissedebiliyordu.

Üzerinde 'konuşamiyorum' yazan not defterini kaldırdı.

Aizawa patlayıcı sarışından bahsettiğimiz için buna fazla önem vermemeye karar vermişti ama diğerleri biraz şaşırmıştı.

Ders teneffüse kadar normal bir şekilde devam etti.

"Bakugo gerçekten konuşamıyor musun?" Kirishima ve denki, Bakugo'ya yaklaştı.

'Evet dedim ya sizi aptallar!' bakugo kaşlarını çatarak not defterini onlara doğru kaldırdı.

Ve daha önce okudukları ile kızıl saçlı ve elektrikli sarışın gülmeye başladı.
Aniden denki sırt çantasının etkisiyle
Yerde yatıyordu ve kirishima'da yüzüne bir tokat yedi.

"Pufft Bakugo'yu bağırmadan görmek çok komik" Mina Tsuyu'nun yanına geldi, iki kız çocuğun davranışlarını garip bulmuşlardı.

"Gerçek şu ki, bu onun başına gelen ilk
Sefer değil." Diye mırıldandı İzuku.
Orada bulunan herkes bi anda izuku'ya dönmüştü.

"Gerçekten mi?" Sero merakla yeşil saçlı çocuğa yaklaştı.

"Çocukken başına 5 kez geldiğini hatırlıyorum." Midoriya, sarışının ona attığı solgun bakışı görünce sessiz kalmıştı.

-

Kafeterya'da herkes yemek yiyordu,
Diğer sınıflardan bazı öğrenciler Bakusquad'ın her zaman oturduğu
Tipik gürültülü masadan ses duymayınca şaşırmışlardı.

静けさ ; TodoBakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin