Jennie's pov
Akşam buluşma mekânının kapısına geldiğimizde Lisa, elimi tutarak yüzüme döndü:
L: Sakin ol, ben yanındayım...
İstemsizce tebessüm ettim. Gerçekten şu kısacık zamanda güven veren biri hâline gelmişti...
O da tebessüm edince, derin bir nefes alarak içeri girdik.
Kuzenlerinin oturduğu masayı çok geçmeden görmüş ve onlara doğru el sallamıştı. Ben de yüzüme samimi bir gülümseme yerleştirdim ve birlikte yanlarına doğru yürüdük.
Masaya yaklaştığımız an, üçü birden ayağa kalkınca tutuşan ellerimizi ayırdık ve Lisa, sırayla kuzenlerine sarılarak kıkırdadı.
Tabii kıkırdarken kendi aralarında Tayca konuşmayı da ihmal etmediler.
Bense gariban pandalar gibi sarılmalarının bitmesini beklerken, elini uzatan erkek kuzenine baktım ve gülümseyerek hemen elini sıktığım gibi baş selamı verdim.
O, kendi dilinde selam verirken ben de Korece selam verdim. Adının Chakan olduğunu tahmin ettiğim çocuk, elimin üstünü öptükten sonra Lisa, kuzeninin eline vurarak ona ölümcül bakışlar atarak mırıldandı.
Tayca bilmediğim için anlamamıştım. Ama kuzeninin alaycı bir tavırla karşılık verdiğini görünce "kıskanma karını" tarzı bir şey söylediğini mimiklerinden anlamıştım.
Veya öyle anlamak istedim, her neyse...
Derken diğer iki kuzeniyle de tanışıp yerlerimize otururken, Lisa yine elimi tutarak bana döndü:
L: Korece bilmiyorlar, ingilizce konuşsak uygun olur mu ?
Hızlı hızlı başımı salladım:
J: Tabii ki, lütfen rahat olun...
Gülümseyerek kuzenlerine döndü ve o dakikadan itibaren ingilizce konuşacağımızı söyledi.
Üçü de onayladığı sırada, erkek kuzeni kendini tanıttı:
Chakan: Merhaba, ben Chakan. Tanıştığımıza memnun oldum.
J: Ben de Jennie. Aynı şekilde ben de hepinizle tanıştığıma memnun oldum...
Kannika: Kannika, ben de memnun oldum.
Malai: Ben de Malai, memnun oldum.
Tanışma faslının ardından ilk alkollerimizi sipariş etmeden önce Lisa, benim için en hafif olan alkolden söyledi.
Chakan, yaramaz çocuklar gibi sırıttı:
Chakan: Lali'ye bak sen... Evlenince nasıl da romantik ayıcığa dönüşmüş...
Kızlarla birlikte gülerken, Lisa da tek kaşını kaldırdı:
L: Niye, bekârken de romantik değil miydim salak ?!
Öküz ya...
Elimi elinden ayırıp, boğazımı temizledim. Ardından sinirle gülümseyerek yüzüne baktım ve söze girdim:
J: Benden başka kimlere romantik oldun Manoban, söyle bakalım ?
O an neden öyle bir şey yaptığımı bilmiyorum. Sadece kuzenlerine karşı inandırıcı olmak istedim...
Bahaneye bak !
Sorum karşısında afallamıştı. Ama daha sonrasında yutkunarak gergince sırıttı:
L: Şey hayatım... Yanlış anladın sen...
Neyse ki devam ettirdi, yoksa çoktan sıçmıştım...
Kaşlarımı kaldırdım ve çenemi sıktım:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Womanizer +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓
FanfictionKadın avcılarından intikam almaya yemin etmiş Jennie Kim, bir gün Lalisa Manoban adında sert bir kayaya çarpar ve ikisinin arasında romantik-komedi filmlerini aratmayan uzun ve heyecanlı bir hikâye başlar... Jenlisa girlpenis kurgusudur. Lisa top ve...