özel bölüm-1

266 32 17
                                    

Ben aglicam

İyi okumlare🧚🏻‍♀️
----------------

Dudaklarımdaki hafif baskıyla gözlerimi açıp dudaklarını çeken sevgilim ile karşılaştım.

"Günaydın Jisungum kahvaltı hazırr herkes seni bekliyor!"

"Günaydın sevgilim herkes derken?"

"Chanlar bebeğim"

"CHAN HYUNGLAR MI NE??"

"Eveettt ziyaret için gelmişler gel yüzünü yıkıyalım."

Hemen ayağa kalkıp banyoya girdim. Elimi yüzümü hemen yıkayıp kurulayınca yüzünde tatlı bir gülümseme ile bekleyen sevgilimin kucağına zıpladım.

"Hadi Minho hadi!"

Hafif kahkaha atıp kafasını salladı. Merdivenden inip beni yere bırakınca koşarak salona baskın yaptım.

"JISUNG HIIIAAAAĞĞĞĞĞ"
felix

"ÖZLEMİŞİZ SENİ PİİİCCC"
Hyunjin

"DAĞ AYISI GİBİ UYUYODUN SEREFSİZ SENİ BEKLEDİK 2 SAAT"
Changbin

Hepsine sarılıp kızlarımın yanlarına geçtim. Şuan 10 yaşındalardı.🥺. (Chan 30 hepsi 29 yasında😭😭😭)

"Günaydın anneee"

"Günaydın annemm"

"Günaydın bebeklerim"

Yanaklarını tek tek öpüp bana ayırılan yere geçtim ve kapının kenarına yaslanıp beni izleyen Minhoya baktım.

"Bebeğim gelsene hadi"

Tatlı bir bakış  atıp kızların öbğr yanına geçti. He bu arada birinci kızım Lee Min Jisu ikinci kızım Lee Ji Min Minhoyla adlarımızı birleştirip böyle isim bulduk ilk duyduğumda adlarını koymak için çok heyecanlanmıştım. Tek yumurta ikiziydiler ve cidden aşırı benziyorlar aradaki tek fark Jiminin gözlükleri olmasıydı.

Kahvaltıyı bitirip Minhoyla masayı topluyorduk. Son tabağıda koyduğumda çıkmak üzereyken Minho önğme geçti.

"İçerdeki misafirler biraz bekleyebilir değil mi güzelim?"

Arkasını dönüp kapıyı kilitledi ve telrar bana döndü.

"Min ve Jimin den dolayı yalnız kalamıyorduk"

Ne yapmaya çalıştığını anlayınca sırıtıp ona bakmaya devam ettim.

"Hmm bilmem belki şuan istemiyorumdur?"

"Bebeğim lütfen 2 saniyecikk"

"Hm olmaz"

"Hadiii"

"Tamam tamam 2 dakika sadece"

Gülüp hemen kucağına aldı beni. Arkasına dönüp kucağındaki beni duvara yasladı.

"Uzun zamandır seni arzuluyorum Jisung bu gece sabaha kadar sevişelim mi?"

"Sevişelim Minho kızları anneme veririz"

Gülüp dudaklarıma sertce bastırdı dudaklarını. Büyük bir sertlik ve şehvet ile beni öperken aşırı zevk alıyordum.

Dudaklarımdan sıkılmış boynumu öpüyordu. O kadar sert öpüyordu ki morluklar gözümde canlanıyordu. Isırıp sertçe emmeye başlayınca artık boynumu hissetmiyordum. Kafamı arkaya atıp duvara yasladığımda ona daha fazla yer açtım.

Boynumun ortasındaki kemik ile oynamaya başlayınca kısık ses ile zevk acı karışımda inlemeye devam ediyordum. Sol tarafa geçince oraya da aynı şeyleri yapıp geri dudaklarıma döndü. Elleri tişörtümün altındaki sıcak tenimi sıkıp okşamaya başladığında gözüm kayıyordu. Belim ile böyle oynaması çok hoşuma gidiyordu. Dudağımı aniden ısırınca ağzının içine inlemiştim. Dudakları gerildiğinde gülümsediğini anladım.

Dudaklarımızı ayırıp kucağındaki beni iyice süzdü. Terlemiş ve saçlarım anlıma yapışmıştı. Dağılmış beni izlerken arsız gibi gülüyordu. İşaret parmağı ile çenemi yukarı kaldırıp duvara yasladı başımı. Boynumu süzüyordu şuan.

Kendisinin yaptığı şahesere gülerek bakıyordu.

"Tadın hala değişmemiş bebeğim ilk günkü gibi."

"Seninkide değişmemiş sevgilim"

"Şuradaki ısırığı görüyor musun Jisung. Onu seninle ilk sevişmemizin başında arsız gibi boynumu sömürürken yapmıştın. Hala izi duruyor."

"Benim bacağımda ısırık izin duruyor Minho. İlk sevişmemizde çok zevk aldığın için yapmıştın."

"Çok ateşliydi ama aksini iddia edemezsin."

"Tabiki çok ateşliydi sevgilim."

Kulağıma eğilip üfler gibi konuştu.

"Ama bu gece ev alev alacak Jisung"

"LAN GELİN ARTIK"
Chan

"Bize sesleniyorlar güzelim hadi gidelim."

Kucağından indirmişti beni. Kapıyı açıp çıkmam için bana yer vermişti. Kendisi de ışığı kapatıp yanıma geçerek belime attı bir kolunu.

"Şaheserime bakın. Chan MinJisu ve Jiminin gözlerini kapat."

Beni kendine çevirip çenemi kavrayıp yukarı kaldırdı ve beni onlara döndürdü.

"Tamam kesinleşti Minho kesin olarak vatos balığı."
Jeongin

"OLUM OHA AMINA KOYAYIM VATOS BALIĞINDAN ÇOK VATOS BALIĞISIN."
Seungmin

"Kanka çok gerginsin papatya çayı?"
Yeonjun

"LAN NASIL GELDIN BURAYA SİKTİR GİT"
Hyunjin

Yeonjun kendine büyü yaparak kaybolduğunda kimse cevap vermeden ağzı açıp boynuma bakıyordu.

"Jisung yarın götüm yok diye zırlama bize bu 10 dakikada senin boynunu böyle yaptıysa sabaha kaadar sevişseniz herhalde buharlaşırsın"
Felix

Başımı indirip bağırdım.

"ÇOCUKLAR VAR SUS MAL"

Kendimi Minhoya çevirip boynuna sarıldığımda ellerini hafif açıkta kalan belime sardı.

Kulağıma eğilip kısık ses ile konuştu.

"Bu gece çok zevkli olacak bebeğim."

Ne yazdım ayol.

Oha çok güzel yazmışım.

Bir ihtimal bı kadar güzel yazıyorum diye smut gelebilir.

Bye🖕🏿🧚🏻‍♀️

Düğün\MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin