Som ich droga!

7 1 2
                                    


Pohľad Vetusa :

Ráno keď sme vstaly neodvážil som sa im pozrieť do očí po tom včerajšku.
Urobil som veľkú chybu... A možno mi ani Honza neodpustí a skončí sa aj naše Kamaráctvo a kanál Morves.

Pohľad Morryho :

Kanál Morves mám s Vetusom. Aj keď som naňho naštvaný, je to láska a viem čo dokáže.... Musím mu odpustiť. A to nie kôli Morves kanálu ale kôli tomu že chcem. Vždy som mu mohol veriť. Aj keď včera moju dôveru viužil dávam mu ešte jednú šancu. "Nikolas pozri sa na mňa.,, Povedal som mu a išiel k nemu. " Sme kanál Morves. Zabudnime na ten včerajšok. A buďme ďalej kamaráti. Nie kôli kanálu. Ale kôli nášmu Kamaráctvu. Dobre? ,, Pozrel som naňho. Vetus sa na mňa prekvapene pozrel. Myslel si asi že je koniec s kamaráctvom po včerajšku.

Pohľad Mattema:

Naraňajkovali sme sa a išly vonku. Dohodli sme sa že urobíme menší zraz v Pelhřimove. A aj sme to urobili. Prišlo strašne veľa ľudí. Boli sme happy. Večer sme prišly domov úplne zničený. " Hey guys nepozrieme nejaký film?,, Opýtal som sa. "Jasne prečo nie. Horor,, Odpovedal Morry. On má rád horory. Preto nám vždy písal že sa bojí zaspať. Pozreli sme si horor a potom išly spať. Ľahol som si ku Morrymu. Vetus spal sám na malej postely. Morry sa odsunul úplne ku stene aby to nevyzeralo až tak teple. Neviem prečo ale začal som niečo cítiť. Bol to príjemny pocit. Vždy keď som bol pri Morrym tak som sa cítil dobre. O nie! Ja som sa doňho zaľúbil. Nie nie nie nie nie...... . Dobre skúsim to. " Honza?,, opýtal som sa jemným hlasom. "No?,, Unavene odpovedal.
" Vieš zaspať?,, Opýtal som sa ho.
" Nie... Neviem prečo.....,, Odpovedal celkom smutne. " Mám nápad! Zahráme sa!,, Povedal som mu.

Pohľad Morryho :

" Akú?,, Zvedavo som sa opýtal. " Je pre dospelých,, odpovedal mattem a otočil sa ku mne. "O čo tam ide,, pozrel som sa naňho a opýtal. Odrazu sa ku mne približil. Bol. Asi od mňa 5 cm. Probližil sa a pobozkal má na krku a chitil za pás. " Už chápeš?,, poevdal mattem a usmial sa. " Nie... Mattem.. Nie ja niesom pripraveny na niečo také...,, zufalo som povedal. " Čo kecaš si z nás najstarší. ,, poevdal mattem trochu podráždeny. "Ale ja niesom gay....,, povedal som. " Honza. Si ale nechceš si to priznať,, povedal a začal má bozkať na krku. Bolo to príjemné tak som sa nechal. Začal vnímať že sa mi to páči tak mu chitil ruky a pomalými jemnými dotikmi má hladil a zároveň bozkal. Bolo to úžasne. Pochopil som že som asi aj ja teplý. Bol to super pocit. Začal som je mne vzdychať. " Si moja droga Honzi,, povedal Mattem a začal má ešte viac bozkať . Po hodine sme asi zaspali.

HRA S OHŇOM  (Morves, MaTTem, Studiomoontv)✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz