Lisa's pov
Evin önünde indiğimizde, Jennie'nin kolunu belime attım ve ben de onun belini kavrayarak tuş kilidini girdim.
İçeri geçtiğimizde kalçamı sıkınca afalladım.
Geri çekildiğim sırada kapıyı kilitleyip karşısına geçtim. Ayakta zor duruyordu ve sallanarak bana bakıp salakça sırıtıyordu.
Tanrım...
Bu böyle olmayacak...
Kucakladım ve merdivenlerden çıkmaya başladım. O da omuzlarımı ve köprücüklerimi okşayarak sırıtmaya devam ediyordu.
Heyecandan nefesim titremeye başlayınca yutkundum.
En son ellerini enseme atıp başını göğsüme yasladığı sırada, koridorda ilerleyerek odasına doğru yürüdüm.
Kapıyı açacakken başını kaldırdı ve saçımdan bir tutam alarak parmağının ucuna doladı.
Kalbim, sakinleş lütfen...
Nihayet odasına girdiğimde, parmağını çeneme koyarak yüzüne bakmamı sağladı. Yutkunup gözlerimi kaçırdım ve yavaşça kucağımdan indirdim. Bir an önce uyuması gerekiyor, zaten şu durumda sızması an meselesi...
Yatağına yönlendireceğim sırada, birden yüzümü kendine doğru asılıp dudaklarıma yapıştı.
O an neye uğradığımı şaşırdım... Karşılık verip vermemekte kararsız kaldığım sırada ise, kucağıma doğru adeta zıpladı.
Refleks olarak düşmemesi için kalçası ve belinden destek verdim. Ani hareketinden dolayı dudaklarımdan ayrılmak zorunda kalmıştı.
Birkaç saniye boyunca gözlerimin içine baktı ve kâküllerimi parmaklarıyla dağıtarak dudaklarını yaladı:
J: Senden çok hoşlanıyorum Manoban...
İtirafı karşısında donakaldım.
Ağzım şaşkınca aralanırken, gülümseyerek yanağımı okşadı:
J: Senin de benden hoşlandığını görebiliyorum...
Kıkırdadı ve o saniye vücudumdan tüm enerjinin çekildiğini hissettim.
Cevap beklercesine kaşlarını kaldırınca, kem küm etmeye başladım:
L: Uhm... Şey...
Sonrasında başımı iki yana silktim:
L: B-ben...
Gözlerine baktıkça kelimelerim düğümleniyordu...
Derin bir nefes aldım ve gözlerimi bir anlığına yumdum:
L: Ben de senden hoşlanıyorum Kim. Hatta aşık oldum...
Diyerek gülümsedim ve gözlerimi açtım. Yeniden dudaklarıma kapandı. Bu sefer karşılık verdim ama öyle haşin öpüyordu ki; bir yandan kucağımda hareketlenerek iniltiye benzeyen sesler çıkarıp mırıldanmaya başladı.
Kontrol tamamen elindeydi ve ben, belini okşayıp kısıkça inleyerek ona teslim olmaktan başka bir şey yapamıyordum...
Nefeslerimiz tükendiğinde kucağımdan indi ve bedenimi yatağa doğru çevirerek omuzlarımdan itti.
Sırtım yaylı ve yumuşak zeminle buluşurken, kucağıma doğru kedi gibi tırmandı ve öpmek için tekrar dudaklarıma yaklaştı.
Kalbim sayamadığım bir hızda çarpıyordu...
Sertçe yutkunduğum esnada, dudaklarımı öperek saçlarımı vahşice dağıtmaya başladı. Aynı zamanda kucağımdaki hareketlerine de devam etmeyi unutmadı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Womanizer +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓
FanfictionKadın avcılarından intikam almaya yemin etmiş Jennie Kim, bir gün Lalisa Manoban adında sert bir kayaya çarpar ve ikisinin arasında romantik-komedi filmlerini aratmayan uzun ve heyecanlı bir hikâye başlar... Jenlisa girlpenis kurgusudur. Lisa top ve...