PROLOG

21 4 0
                                    

"Lepaskan.. "

"Jangan harap.. "

"Encik jangan la macam ni. Saya tak kenal encik pun. Lepaskan saya.. Saya datang sini hanya nak belajar bukan nak layan lelaki. "Mya afrena merayu sambil menepis tangan lelaki itu dipinggangnya namun hampa ..kekuatan lelaki itu lebih membatasi dirinya untuk menepis..

"you know what darling.aku paling pantang perempuan aku menjauhkan diri dari aku."bisik andress alessandro

"siapa perempuan awak?saya kenal awak pun tak .jangan sebab awak lelaki pujaan ramai di kolej ni awak boleh buat apa saja awak nak"tajam mata mya membalas renungan mata tajam milik andress lalu memijak kaki andress lalu melarikan diri apabila dia sudah merasakan dakapan itu mulai longgar .

"your mine sayang .. kau tak kenal aku siapa .aku tak pernah gila dengan perempuan macam ni .'' bisik andress sambil tersenyum melihat gadisnya berlari macam lipas kudung .

flasback

splasss ...

"habis baju aku,"

"maaf encik ."gadis itu cuba mengelap kotoran kopi yang tumpah dia baju lelaki itu..

"maaf kepala ho..... "mati kata lelaki itu melihat gadis genit dihadapannya itu ..satu yang dia simpulkan dari gadis itu .

"cantik "

"apa encik?"

"ehem tiada apa apa"lelaki itu berdehem lalu pergi .

"encik, pasal baju tu biar saya ganti .. berapa ya? soal gadis itu tadi memintas jalannya .

"tak perlu " jawabnya dingin

"ok terima kasih encik."fuhh jimat duit belanja aku hari ni .

"btw what its your name girl?"mata greynya tajam menikam mata coklat cair dihadapannya itu .

"mya "

"just that?"soal lelaki itu tidak puas hati..entah mengapa dia seakan tertarik pada gadis itu .

"ok lah encik rasanya saya da lambat ni bye assalamualaikum ."lalu gadis itu tergesa gesa

"aku belum habis cakap lagi kan huh.."matanya hanya melihat gadis itu pergi .

endflasback

*****

i'll make you mine forever darling

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

i'll make you mine forever darling ..

i'll make you mine forever darling

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

i'm not prefect for you.. let me go. I will only burden you

*****************************************************************************************************************************************

~Mya Afrena - 23tahun
~Tengku Andress Alessandro -25tahun
~Faren Qalisyah - 25tahun->kembar
~Faren Queliq - 25tahun ->kembar
~Tengku ismahim - 49 tahun -> mama mya
~Tuan daniel - 53 tahun -> papa mya
~Tengku Izack Alexander -65 tahun -> bapa andress
~Amyeza putri - 53 tahun -> mama andress (mati)
~ Sir Alfred - 35 tahun
~miss qistina -29 tahun
~datuk sri idris afrenzandro - 72 tahun -> datuk mya a.k.a lead of mafia king moonlight

terdapat banyak lagi watak sampingan >-<


~mengisahkan tentang cinta paksa rela antara mya dan andress
~mengisahkan tentang dendam papa andress pada keluarga mya kerana menjadi penyebab mama andress dibunuh ..
~mengisahkan tentang obsesi kembar pada andress dan mya .

Namun bagaimanakah jalan ceritanya ?
mengapakah keluarga mya dituduh menjadi penyebab kematian mama andress .?
bagaimanakah cinta mereka mula berputik ?
dapatkah mereka bersama akhirnya?

MAKE HER MINE 4EVERWhere stories live. Discover now