ғ ᴀ ʜ ɪ ᴍ | 6

3.1K 120 1
                                    

'TING!' Kedengaran satu notifikasi masuk di dalam telefon Liyanna lalu dia mengambil telefonnya untuk melihat notifikasi mesej yang baru masuk didalam telefonnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

'TING!'
Kedengaran satu notifikasi masuk di dalam telefon Liyanna lalu dia mengambil telefonnya untuk melihat notifikasi mesej yang baru masuk didalam telefonnya.

Seketika kening Liyanna berkerut apabila melihat nama yang tertera di skrin telefon nya.

FAHIM💩

Korang tahu-tahulah kenapa Liyanna save nama Fahim macam tu. Kan dia panggil Fahim tu Lubang Jamban

Liyanna melihat Fahim menghantar foto lapangan terbang kepadanya lalu ada pesanan dititip di bawah foto itu
"i'm back" .

Setiap hari Liyanna berfikir nak terima ke tak nak dan dia buat keputusan yang dia akan menolak lamaran dari Fahim sebab dia masih tidak bersedia untuk membina rumah tangga.

Tiba-tiba satu lagi notifikasi whatssap yang masuk di dalam telefon Liyanna.
"Come here"

Erk sekarang Liyanna tak tahu nak balas apa mungkin dia patut pergi jua untuk beri jawapan kepada Fahim.
Tapi dia kena pergi keseorangan sebab Mia keluar dengan Haris katanya Haris ajak jalan-jalan manakala Jannah pula ada kelas.

"Erk ok"
Liyanna membalas mesej dari Fahim.
Lalu dia bersiap untuk pergi ke lapangan terbang.

**

"OKEY sekarang ni mana dia kelibat dia pun aku tak nampak"
Liyanna menggumam keseorangan.
Baru sahaja dia ingin menggesek ikon telefonnya tiba-tiba telefonnya mati akibat kehabisan bateri.

"Kenapalah telefon aku ni selalu buat hal time ada kecemasan aduh"
Baru sahaja Liyanna ingin melangkah pergi tiba-tiba kedengaran satu suara garau menegurnya dari belakang

"Hi sugar, miss me?"
Liyanna memusingkan badannya ke belakang lalu dia melihat Fahim yang berdiri sambil tersenyum manis kearahnya.

Fahim memakai baju kemeja putih beserta seluar slek berwarna putih,kasut berjenama Nike yang berwarna putih rambut yang sedikit serabai tetapi tidak menghilangkan kekacakan di wajah nya dengan lengan baju yang hingga ke siku sambil menggalas sebuah beg di belakang nya.

'Handsome like hwang in yeop'
Getus Liyanna di dalam hatinya
"I know that i'm handsome today but please close your mouth sugar"
Liyanna terus menutup mulutnya apabila mendengar Fahim menegur.

"Erk sugar?"
"Yeah sugar because you sweet like a sugar"
Pipi Liyanna terus bertukar rona apabila Fahim menjawab soalannya

Wah Encik Lubang Jamban dah bertukar menjadi Encik paling Romantik sedunia ya guys

"I'm back and now i want hear the answer from your mouth"
Alamak apa yang dia patut jawab sekarang ni.
Dia nak tolak tapi pada masa yang sama dia tak nak tolak.

"Erk s-saya"
Aduh habis hilang skrip yang dia hafal tadi dalam kepala otak.
Liyanna melihat Fahim yang masih lagi kekal berdiri dengan wajah yang gelisah sambil menanti jawapan dari nya.

Fahim:Attractive Husband [C]Where stories live. Discover now