Cassie sa pozerala von oknom na upršaný Londýn, pozerala sa a premýšľala čo dneska s načatým dňom pretože jej kamarátka Lucy ju nechala v štichu pre jej priateľa Liama. Keď jej volala len stručne jej povedala , že hoci sa na dnes dohodli nemôže pretože ju Liam chce zobrať ukázať svojím bratom -- nezazlievala jej to. Chodili spolu uz pól roka , a ako jej Lucy naznačila bolo na čase aby to ten chlapec konečne spravil. Pretočila sama nad sebou oči a porozhliadla sa po svojom byte , či ju náhodou nenapadne nejaká aktivita do ktorej by sa mohla z chuti pustiť -- ale na jej veľké sklamanie nenapadla. Pozrela sa na svoju knižnicu ktorá bola plná kníh, a zapozerala sa na svoje nové úlovky, ktoré tam len tak ležia.Bolo ideálne počasie len tak sa zamotať do deky sadnúť si do kresla zapáliť si sviečky , a čítať si . Ale popravde nechcelo sa jej pretože nemala chuť sa ponoriť do romantiky a premýšľať nad tým aká osamelá je — veľmi osamelá nebyť občasnej spoločnosti Lucy alebo jej kolegýň z práce pričom každá bola milá postaršia pani a ona z ich kolektívu bola najmladšia aspoň o dve generácie .
Cassie prišla do Londýna pretože utiekla od svojho starého života — doslova utiekla . Hneď ako mala osemnásť rokov zbalila si kufre a odišla . Pri vidine života ktorý jej poskytovali jej rodičia sa jej robilo zle — matka alkoholička otec gemblér alkoholik a ktovie čo ešte všetko možné . Nie jednu noc sa budí s pocitom že počuje ako príde otec domov a kričí na jej matku ktorá pod vplivom alkoholu ho ani nevníma . Najhorší nebol ten krik ako to že ju mlátil — sem tam dostala aj ona , ale vždy keď vedela že otec príde domov opitý potichu sa vytratila oknom ktoré mala v izbe a túlala sa len tak po meste v ktorom žili .
Zatlačila spomienky ktoré sa drali na povrch do úzadia a opäť sa pozrela von oknom , už nepršalo toľko a tak sa rozhodla že prechádzka po Londýne nie je zlý nápad a pri tej príležitosti navštívi svoje kolegyne v práci . Maddie a Adaline boli dve postaršia pani s prešedivelými vlasmi ktoré na vonok pôsobili ako babičky , ale keď sa im človek zapozeral do očí videl tam mladickú iskru — nebáli sa s ňou rozprávať na hoci akú tému dokonca jej raz navrhli aby išli spolu do klubu na čo Cassie záporne pokrutila hlavou pretože nevyhľadáva príliš tieto miesta.
Jej ďalšia kolegyňa Iris ktorá s ňou býva na smene jej vždy hovorí "Niekedy mám pocit že to ty si tu tá stará a nie my , dámy v najlepších rokoch . Mala by si sa zabávať dievča pretože život ti rýchlo uletí pomedzi prsty a potom už bude neskoro ,, . Vedela to Iris mala pravdu a tiež Maddie a Ada ktoré jej boli ako babičky ktoré nikdy nemala , alebo keď aj mala nezaujímali sa o ňu ani o jej rodinu .
Natiahla na seba dlhú nepremokavú bundu obula si štýlové gumáky ktoré stáli majland a vydala sa von do upršaného Londýna . Vonku si nasadila sluchadlá pretože milovala hudbu — hudba jej vždy pomohla odreagovať sa , nemyslieť na problémy ktoré mala ale taktiež skludniť sa . Keď bola mladšia a už mohla pracovať našetila si peniaze a keď rodičia neboli doma naučila sa svojpomocne hrať na gitaru . Nebol to problém a naučila sa to celkom rýchlo a onedlho sa to stala okrem čítania jej najobľúbenejšia činnosť .
Hrala a potichu do toho spievala , keď ju raz počula Lucy povedala jej , aby sa prihlásila do nejakej talentovej súťaže na čom sa vždy z chuti zasmiala, pretože nemala ten pocit že by mala až taký veľký talent , aby to mohol vidieť celý svet . Cassie mala svoju najlepšiu kamarátku rada bola jej úplný opak — Cassie bola skôr introvert a Lucy extrovert . Milovala pozornosť , vedela sa predviesť aj keď vedela že sa môže strápniť , no bolo jej to jedno . Lucy bola krásna tak typicky krásna a každý chlap z nej padal do kolien .
Dlhé čierne vlasy ktoré jej siahali až pod zadok mala vždy perfektne upravené — veľké oči ktoré mali farbu mliečnej čokolády a plné pery na ktoré vždy každý chalan pozeral s chuťou ich pobozkať . Lucy si uvedomovala svoju krásu nosila vždy padnúce oblečenie, ktoré zvýrazňovalo jej dokonalé krivky a ladiace doplnky v ktorých sa vyžívala to vždy len podtrhli. Vedela že ženy ju nenávidia a často si o nej mysleli že je namyslená mrcha — v čom ich ona utvrdzovala a nevyvracala im to , ale ona svoju kamarátku poznala . Často krát u nej na gauči plakala pretože jej rodičia boli presný opak tých jej .
Lucy mala rodičov ktorý boli ako to ona hovorila priveľmi zazobaný a chceli aby ich dcéra vo všetkom vynikala. Zaplatili jej drahú školu ale nevideli že ju to nebaví , chodila na rôzne krúžky , dobročinné akcie ktoré jej rodičia organizovali . Na tom asi nebolo nič zlé ale jej matka jej vždy dala najavo ako je s ňou nespokojná, hoci sa Lucy všemožne snažila byť vo všetkom najlepšia jej rodičia to vôbec nevideli a podceňovali ju .
Ani sa nenazdala a bola pri kaviarni v ktorej pracovala . Bola to útulná kaviarnička s názvom
Starlight — netradičné meno pre kaviareň ale jej sa páčilo. Vošla do vnútra a do nosa ju udrela typická vôňa pre túto kaviareň — levanduľa a káva . Milovala túto vôňu a vždy sa do práce tešila pretože táto vôňa ju dokonale ukludnila a cítila sa tu ako doma . Kaviareň bola zariadená do retro štýlu . Podlaha bola kockovaná bielo-čiernej farby — maličké boxy ktorých kreslá boli žlté stolíky z bieleho mramoru. Steny boli olemované dopoly do orieškova sfarbeným drevom a ostatok bol biely — veľké zrkladlá pri každom boxe a ich rámy boli zladené s olemovaním stien. Žlté lustre ktoré vyseli zo stropu vždy svietili tlmeným svetlom a barový pult bol v podobnom štýle ako boxi ibaže okolo neho boli poukladané čierne barové stoličky .Vošla do vnútra a videla ako sa hostia rozprávajú a užívajú si túto útulnú atmosféru, ktorá tu panuje . Ada si ju všimla prvá a vrelo sa na ňu usmiala " Cassie , som tak rada že ťa vidím ,, povedala pričom sa videli včera a deň pred tým keď jej a Iris priniesla rebarborový koláč ktorý bol vynikajúcu . Maddie obslúžila zákazníkov a prešla za barový pult "Cassie zlatko čo si dáš ?,, vedela presne čo si dá pretože už vyťahovala pohár na jej obľúbené pumpkinspice latte. Hoci nebola sezóna Maddie vždy mala zásobu dyňového pyré a s láskou jej spravila obľúbenú kávu .
"Prišla som vás skontrolovať a zároveň vyplniť čas pretože mi dala Lucy dnes kopačky ,, priznala a pozrela sa do zeme "A kam išla ?,, spýtala sa Ada a pomaly sŕkala svoju kávu . Cassie odložila svoju bundu na vešiak a pomaly si sadla na jednu z barových stoličiek "Liam ju chce predstaviť svojim bratom,, Maddie sa zasmiala "Musela byť nervózna ,, Ada sa len pokrutila hlavou "Ako poznám našu Lucy nebola , bude si užívať pozornosť každého z nich a ešte keď sú taký pekný ako Liam ,, zasnila sa a Cassie na ňu na oko pozrela škaredo "No čo ! Tebe by sa tiež hodil nejaký ten chlapec Cassie ! ,, so smiechom na ňu pozerala ale Cassie vedela že tie dve to myslia vážne a nedajú jej pokoj pokial si nejakého nenájde .
"Vy dve klebetnice ,, povedala a vyplazila im detsky jazyky . Maddie ju capla po ruke a vážne na ňu pozrela "Vážne Cassie mala by si si niekoho nájsť , človek nemôže byť stále sám ,, povedala a Cassie sa zachmúrila "Nie som sama mám teba Adu , Lucy a Iris ,, . Ada dopila kávu a umyla po sebe hrnček "Lucy už teraz poriadne nemá na teba čas a my tri tu tiež nebudeme večne . Pozri ten by tiež stál za hriech ,, povedala a mrkla očkom k dverám .
Práve vchádzal do dverí , zamračený výraz tváre niečo si brblajúc pričom ťukal do telefónu . Na oboch rukách prstene rôznych veľkostí — na sebe mal čierne rifle a čierny kabát ktorý bol celý premočený od dažďa . Keď si ho dal dole a zavesil na vešiak všimla si že má cez seba ešte prehodenú obyčajnú čiernu mikinu, ktorá však nekorešpondovala s jeho elegantnými členkovými topánkami . Vlasy taktiež premočené od dažďa mal trocha dlhšie ako zvyčajne nosia chlapi v jeho veku — jemne sa mu vlnili a padali pomaly až k pleciam .
Vycítil že sa neho niekto pozerá a tak sa zahľadel jej smerom a keď sa ich pohľady stretli — mal tie najprenikavejšie zelené oči aké kedy videla . Na chlapa celkom pekný nos a tie pery , po ktorých si prešiel špičkou jazyka by stáli za hriech . Stále na ňu pozeral a mračil sa a potom pomalým ležérnym krokom prešiel k pultu a usmial sa na Maddie a Adu . Spravili sa mu na lícach malé jamky ktoré boli neskutočne zlaté " Teta Ada mohla by si mi prosím spraviť malé epresso? ,, . Cassie skoro padla zo stoličky a šokovane na Adu pozrela "Harry drahý hneď to bude ,, . Maddie sa začala smiať keď Cassie stále prebodávala Adu namosúreným pohľadom a potom sa ozval . Jeho mierne chrapľavý hlas jej na tele vyvolal zimomriavky "Ahoj ,, ...