Prolog

207 15 4
                                    

Luca

Suferă de dublă personalitate. Are nouăsprezece ani și se află în ospiciu de doi ani. Povestea bolii sale este scrisă cu cerneală pe foaia de înscriere.

Într-o seară călduroasă în urma ultimei petreceri din vacanța de vară, Luca împreună cu prietenii săi David, Ezra și Gus se întorceau acasă toți având o doza mare de alcool în sânge. Mașina pară zbura pe autostradă nici unul nefiind în stare să simtă cu adevarat viteza cu care mergeau, ei simțind doar adrenalina, în fața acestora au apărut luminile puternice ale unui camion iar impactul nu a mai putut fi evitat. În urma acestui accident singurul care a supraviețuit în mod miraculos a fost Luca.

Însa stabilitatea psihică a acestuia a fost distrusă datorită șocului prin care a trecut în momentul în care a aflat că toți prietenii lui au murit iar toate familiile îl învinovățeau pe el.

În primele săptămâni după accident nimeni nu  a observat modificarea de comportament a lui, nimeni nu observa faptul că trece de la o stare la alta, de faptul că vorbește singur în fața unei oglinzi formând un dialog imaginar între el și prietenii săi.

După o perioadă stările au devenit din ce în ce mai vizibile și îngrijorătoare astfel a fost dus la psihiatru, aici i s-a semnat sentința. Dublă personalitate și închiderea într-un ospiciu cel mai probabil pe viată.

Clara

Suferă de boala psihică bordeline. Are șaptesprezece ani și nu se poate hotărî asupra opiniei pe care o are despre lume și despre propria sa persoană. Este obsedată de relații sexuale și de analgezice luate împreună cu alcool, deoarece îi produce plăcere și durere în același timp ceea ce pentru ea este combinația perfectă.

Familia nu a avut niciodată timp pentru ea, mereu s-au chinuit să-și păstreze imaginea de familie perfectă însă toate astea s-au prăbușit când fiica lor se detesta singură în oglindă și au găsit-o întinsă pe gresia de la baie cu un cuțit strâns în palmă și cu șiroaie de sânge în jurul ei.

Astfel Clara ajunge la psihiatru și de aici este transferată într-un ospiciu de bună calitate unde i se promite vindecarea.

Umbra sufletuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum