WALENTYNKOWY BONUS

167 9 13
                                    

Siema siema, nie talks ale z okazji walentynek wstawiam tu ocenę niektórych shipów z atla trochę według rankingu, ale nie do końca

1. Zuko x Sokka

Cóż mogę powiedzieć, mój ulubiony, nie wiem nawet jak to ubrać w słowa, po prostu zobaczyłem parę fanartów i puf, miłość do shipu jest.
Moja ulubiona scena z nimi to ta z ,,That's rough, buddy"

2. Suki x Sokka
Rzadko kiedy lubię kanony ale oni są dla siebie idealni, od dziecka lubię ten ship pomimo tego że zukka jest teraz moim ulubionym. Jeśli hetero para to tylko oni (but they're both bi).
Moja ulubiona scena z nimi to gdy Suki uczy Sokkę walki w jej stylu.

3. Azula x Ty Lee x Mai
Live laugh love poliamory. Nie wiem, czy wolę ten ship w postaci po prostu ich trzech razem w związku, czy to jak Ty Lee i Mai dzielą się miłością Azuli, w każdej odsłonie jest to według mnie uroczy ship, widzę to jako coś typu uczenia Azuli jak kochać drugą osobę, ale w tym przypadku dwie.
Lubię też Mai samą z Ty Lee lub Azulą, tak samo Azule samą z Ty Lee lub Mai.
W tym przypadku nie mam ulubionej.

4. Katara x Aang
Kolejny kanon który bardzo lubię, ale nie jest to coś z czego czytałbym fanfiki, bo ogólnie nie czytam nic z kanonów. Moja ulubiona scena z nimi to ten taniec na imprezie w jaskini, chce aby mój przyszły mąż zatańczył to ze mną na ślubie.

5. Toph x Nikt
Aroace Toph so real!!!!

6. Zuko x Jin
Pomimo widzenia Zuko jako totalnego geja, ship mega uroczy jak cały ich odcinek, nie mam ulubionej sceny.

7. Mai x Zuko
Gay Zuko, lesbian Mai 🔛🔝
Ale ship jest znośny, skoro już istnieje w kanonie.

8. Zuko x Katara
Tylko friendship, nie przepadam za tym shipem chociaż rozumiem ludzi którzy shipują, bo jakieś podstawy były, jednak mi nie siedzi.

Nie wiem jakie jeszcze shipy wpisać, więc już się pożegnam i życzę wesołych waletynków

ashes ashes, dust to dust | atla/tlok talksyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz