12

6.6K 311 8
                                    

İyi okumalar 💕

🧷🧷🧷🧷🧷🧷🧷

Kalçama değen penis, dirseklerime kadar gelen su ve karnımda gezinen eller..

Onun tabiriyle henüz sevişmeye başlamamıştık ama bu kadarı bile arzudan delirmeme sebep olmuştu.

Razgar aletini biraz geri çekerek tek eliyle kalçamı ayırdı ve yeniden parmaklarını daldırdı.
Onu içime alıp alamayacağımdan emin olmak istiyordu.

Birkaç gel git sonrası bir sorun görmemiş olacak ki tekrar aletini kalçama yaslayıp ucunu girişime soktu.

Korku, şehvet ve istek dört bir yanımı sararken kalçamı ona doğru ittirdim.
İstekli halim hoşuna gitmiş olacak ki gülerek kalçamı okşayıp yavaş yavaş içime girmeye başlamıştı.

Yarısına kadar sokup üzerime eğilerek göğsünü sırtımla temas ettirdi.

"İyi misin."

Sesindeki endişe tınılarını hissedebiliyordum.

"Devam et Razgar.." dedim iniltiyle.

Sürdüğü şey her neyse çok iyi gelmişti. İçime alamam sandığım aleti alabildiğim yetmiyormuş gibi kayda değer bir acı da hissetmemiştim.

Razgar onayımı duyduğunda bekletmeden içime biraz daha soktu.
Yavaş yavaş git gel yapmaya başladığında inlemelerim çoğalmış, onun nefesleri ise düzensizleşmeye başlamıştı.

Şu an için tek sorunumuz köküne kadar içime sokamamasıydı.
Her ne kadar losyon kalınlığını içime almamı sağlasa da uzunluğu için pek çare yoktu.
Neyse ki Razgar bunu umursuyormuş gibi durmuyordu..

Hırıltılı nefesleri kulağımın hemen yanında yankılanırken ara ara saçlarıma öpücükler kondurmaya başladı.

Hızlanan ritmi hafifçe bedenimi savursa da kollarından birini belime sararak bu sorunu çözmüştü.

O kadar iyi hissediyordum ki, ağlamak üzereydim..

Artık kendimi tutamadığım bir noktada vücudum titremeye başlayınca Razgar diğer elini penisime atıp okşamaya başladı.
İki taraflı vuran zevke dayanmadan sıvılarımı suya ve eline saldım.

Razgar boşalmamı umursamadan penisimi sıvazlamaya devam edip daha çok hızlandı.

Ritmi yavaş yavaş sapmaya başladığında gelmesinin yakın olduğunu anlayıp yere yasladığım ellerimden birini saçlarına çıkararak okşadım.
Tahmin ettiğim gibi fazla bekletmeden içime gelmişti.

Ritimlerini yavaşlatarak içimden çıktığında doğrulup  belimden kaldırarak bizi havuzun en derin noktasına soktu.

Onun beline gelen su benim göğsümün üzerindeydi.

Bir tur daha atacağımızı sansam da Razgar beni yanıltıp köşede duran kutudan sabunu alarak beni yıkamaya başladı.
Bir kere tadını almışken devamını istiyordum aslında..
Vücudumu severek ve öperek yıkayan adama bir şey de diyemiyordum..

Hem beni hem de kendini yıkamayı bitirdiğinde vücudumuza havluları sararak odaya döndük.
Razgar yıkarken olduğu gibi itinayla beni kurulayıp yatağa yatırdı.
Hemen yanımdaki yerini almadan önce yatağın üzerindeki ceketimi yere atmıştı..

Uzanır uzanmaz kollarını belime sararak birbirimize değmeyen tek bir nokta kalmayana kadar kendine çekti.

Yatağa yattığım anda günün yorgunluğu üzerime çökerken yerime iyice yerleşerek rahat bir pozisyon aldım.

Razgar'ın naif dokunuşları çıplak bedenimde temas ederken aldığı düzenli nefesleri dinliyordum.

Razgar alnımı öperek "Uyu" dedi.

"Uyu ki sabah sevişirken enerjin olsun.."

🧷🧷🧷🧷🧷

Bu bölüm çok kısa gelebilir ama diğer bölümü yarıda bırakmamak için aceleyle yazdım.

Son iki bölümü nasıl yazdığımı bilmiyorum, yarın sağlam kafayla baksam iyi olur.

Hata varsa affola
Okuduğunuz için teşekkürler. 💕

FERSAN B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin