2

141 19 82
                                    

Xiao Zhan pastırma ve yumurtadan oluşan kolay bir kahvaltı hazırlarken Yibo'nun büyük planını tartıştılar. Bunu sabah Xiao Zhan'ın evine gelirken planlamıştı, elbette öyle yapmıştı. Planları her bakımdan şekillenmeye başladı. Fanlar akıllıydı ve almak istedikleri alt metni alırlardı. Sonuçta sorunun bir parçası da buydu; ikisinin etkileşimlerini aşırı analiz etmeleri ve birbirlerine olan duygularını okumaya çalışmaları. Birinci adım: Halka ilan etmek. İkinci adım: Programlarını eşleştirmeleri. Üçüncü adım: Tensel temas. Dördüncü adım: Ayrılık ve göreceli olarak normale dönüş.

Her zamanki gibi olacaklardı ama her zamankinden biraz daha yapışkan şekilde. İğrenç, aşko kuşko bir yapışkanlık...

Xiao Zhan bulaşıkları yıkadıktan sonra birinci adımı tamamladılar. Yibo yeni Redmi telefonunu kaydırarak açtı ve kolunu Xiao Zhan'ın etrafına doladı. Xiao Zhan da Yibo'nun sıcak göğsüne yaslanarak kameraya gülümsedi ve hayattan daha az yılmış ve daha samimi görünmeye çalıştı. İkisi de oyuncuydu, bunu yapabilirlerdi. Yibo Xiao Zhan'ın haberi yokmuş gibi birkaç fotoğraf daha çekerken Xiao Zhan'ın boğazında bir şeyler düğümlenmişti. Fotoğrafların arasından en güzelini birlikte seçtiler.

"Hadi bakalım," diye mırıldandı Yibo alçak sesle ve ikisi de vazgeçmeden açıklamaya küçük bir kalp koyarak fotoğrafı paylaştı.

Xiao Zhan da dikkatlice el ele tutuştukları siyah beyaz bir fotoğraf seçti ve açıklama hiçbir şey yazmadan paylaştı. Niyetleri ilişkilerinin inkar edilemez olmasıydı. Ya da en azından bunların bir skandal başlatmaya yetmesi.

Xiao Zhan'ın telefonunun çalması yalnızca bir dakika sürmüştü. "Lütfen bunu olabildiğince saygılı bir şekilde söylediğimi bil ama siz çocuklar ne sikim yaptınız?"

Menajerinin sesi çelik kadar soğuktu. Xiao Zhan yüzünü buruşturdu. Menajerinin basınla ve diğer insanlarla bu şekilde konuştuğunu duymuştu ama Xiao Zhan şu ana kadar onun öfkesinden kaçınmayı başarmıştı. Kadın sektörün emektarlarındandı, çok deneyimli bir menajerdi. Çocukları küçükken işine ara vermişti ama Xiao Zhan'ın ekibi şubat ayındaki skandalı atlatmalarına yardımcı olabilecek birini bulmak için radarları açmış ve kadını Xiao Zhan için çalışmaya ikna etmişlerdi.

"Ah, ne demek istiyorsun?" Soğukkanlı davranmaya çalıştı ama başarısız oldu. Yanındaki Yibo'nun da telefonu çalmaya başlamıştı. Yibo cevap vermek için pencereye doğru yürüdü ve akan trafiğe bakarak telefonunu açtı. Sabah ışığı Yibo'yu pembe ve altın renginin tonlarına boyamıştı. Wang Yibo bir Tanrı gibi görünüyordu.

"Lütfen bana rol yapma patron." Kadın sızlandı ve suçluluk Xiao Zhan'ın kalbine bir bıçak gibi saplandı. "İkinize de inanamıyorum. Bu yüzden mi ondan bu kadar uzun süre uzak durmuştun? İkinizin arasında bir şey olduğu için? Bana bunları anlatabilirsin, bunun için buradayım!"

"Özür dilerim, Li Na." Yüzünü buruşturdu. "Yara bandını tek hamlede çıkarmanın daha iyi olacağını düşündüm."

"Dün gece üç saat boyunca arabadaydık, o zaman bana söyleyemez miydin?" Kadın homurdandı. Xiao Zhan kadının klavyede dolaşan parmaklarının sesini duyabiliyordu. Li Na kendini toparlayana kadar uzun bir duraklama oldu. "Lütfen ben gelene kadar başka bir şey yapmayın."

Telefon kapandı. Adrenalin etkisini kaybetmeye başladığından beri Xiao Zhan kendini biraz uyuşmuş hissetmeye başlamıştı. Pencerenin yanında dikilen Yibo'nun omuzları gergin, sırtı dikti. Parmaklarıyla uyluğuna vuruyordu. Telefona Xiao Zhan'ın duyamayacağı kadar alçak bir sesle mırıldanıyordu.

Konuşmayı bitirdiğinde arkasına döndü ve telefonunu cebine koyarak sırtını pencereye yasladı.

Xiao Zhan hafif sert bir şekilde Yibo'yu iğnelemekten kendini alamadı. "Pişman mısın?" Titrek bir sesle, yutkunarak sormuştu.

a desperate scheme ‎ಇ yizhan ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin