З того моменту пройшло вже пройшло вже 4 років. Мені вже 21, а Феліксу 16 років. Ми дуже сильно здружилися, навіть більше скажу чесно десь коли мені виповнилося 19, на той момент йому було 14 років. Я зрозумів що закохався в цього сонячного, гарного, милого, та доброзичливого хлопчика.
І не знав що робити з цим коханням, так Фелікс дуже часто спав зі мною, і мені дуже часто хотілося поцілувати, його рожеві, пухлі губи.
В один момент я вирішив, що мені потреба зі всім розібратися, та попросив батька щоб відправив мене в Китай до нашої давніх друзів, так сказати на "стажування".
Але це був лише привід, подумати про свої почуття до нього. Як добре що там живе мій друг, який також приїхав на стажування до Китаю. Звати його Мінхо.
До речі Фелікс ще рік тому назад почав ходити в школу, так як він став дуже привітливим та усміхненим. А щоб закрити йому рота треба дуже багато зусиль. І в нього з'явився друг Хан Джисон, вони дуже здружилися. І мені це дуже подобаєтьця.
Коли я сказав Феліксу що мене не буде деякий час, він не хотів мне не відпускати говорячи що поїде зі мною, що ні куди не відпусте. І останні три дні, просто не відлипав від мене.
Я казав що скоро повернуся. Але наша організація в Китаї не дуже чи сильно пересувався.
Тому вже пройшло 2 роки. Звичайно я приїжджав додому на новий рік, день народження Лікса, та батька. Але я з Феліксом дуже часто спілкуємося по телефону, він розповідав як в мене день пройшов, як справи, що там по бізнесу і тд.
І Ліксі мене дуже здивовав, він сказав що почав займатися самостійно спортом, та бойовим мистецтвом. Але три речі мене дуже сильно здивували, він навчився стріляти з пістолета та луку, а також він зіграв мені на гітарі ту пісню яку я завжди грав для того щоб заспокоїти його. Мені дуже приємно.
І так Мінхо знає про мою закоханість в Фелікса. А знаете що він мені сказав "Я завжди підозрював що ти педофіл". Хоча завжди каже."М да друже, ну ти і влип".
А що я?
Я це і так знаю. Туму що ну як я міг закохався в свого брата? Я звичайно не казав про це батьку. Ну я що, зовсім хворий? Хоча він в мене якось питав, що зі мною таке коли я бачу Фелікса. Але я кажу, що все добре і йому важаетьця.
Ну ось вже пройшло два з половиною років. Мені вже 24, а Феліксу 19 років. І я повертаюсь додому, вже більше їхати назад не буду.
Ну що мені сказати. Я так ні не розібрався зі своїми почуттями. Точніше так я його кохаю, але я не знаю що мені робити.
Ось я нарешті, остаточно повертаюся додому. І, до речі, не сам, Мінхо в місці зі мною приїде.
- Що мені робити?
- Знімай труси та бігай.
- Я йому серйозно, а він йорчить.
- Слухай, та зізнайся ти йому, серйозно, раптом твої почуття взаємні?
- Можливість того, що його почуття взаємні дорівнює 0%.
- А мені кажеця що зовсім на оборот. Гаразд, Ромео, пішли до твоєї Джельєтти.
- Та йди ти.Ми вийшли з літака і попрямували до хлопчиків.
А саме до Фелікса та Хана. Ну їх легко помітити. Хан кричав Фелікса за те, що розбудив його о 7 ранку.
– Фелікс я тебе ненавиджу. Сука субота. А я о 7 не сплю, а чекаю на твоє брата.
- Та не ний, ну не поспав один раз не до 10, тобі корисно.
- Ізвірг.Я та Мінхо підійшли до них.
- Чиво ноєм?
- Ця людина, змусив мене вставати о 6-й ранку, щоб о 7-й зустріти тебе, біса я погодився з тобою його зустрічати?
- Тому що ти мій найкращий друг, і завжди мене підтримаєш.
- Та йди ти.
- Старше за мене, а таке почуття що молодше.
- Я старший за тебе на один день.
- Але старше. А зараз. Аааааа Хьон я так сумував.Фелікс підбіг до мене і обняв дуже сильно що я мало не впав.
- Лікс, я мало не впав.
- Мені все одно, я дуже скучив, все я тебе не куди більше не відпущу.
-Я в принципі і не збирався.І тут я помітив, що у вусі Лікса сережка.
-Лікс ти що проколов собі вухо?
- Так, мені просто сподобалося як воно виглядатиме і я вирішив зробити, а батько був не проти.
- Жерсть, а чому ти мені нічого не сказав?
- Ну, це сюрприз.Лікс випустив мене з обіймів.
- Ми до речі навіть не представили друзів. Так Хан знайомиться це Мінхо, Мінхо знайомиться це Хан.
- Ми вже познайомились.
- А Зрозуміло.
- Гаразд, я поїхав додому спати.Хан демонстративно пішов.
- Хване, а де живе він?
- За кілометр від твого будинку.
- Хан почекай, не залишай мене з ними, якщо я пробуду ще пару хвилин тут мене вирве веселкою.Мігхо побіг наздоганяти Хана.
- Слухай, а вони гарно виглядають разом.
- Хм згоден, а він має шанси?
- Так Хан по хлопчиках був завжди.
- Ну Мінхо теж, що в принципі шанс є.Я дістав телефон, щоб йому написати.
Китайський кіт 🐱
Не проґав свого шансу, я відразу впізнав Хана.- Гаразд поїхали додому?
- Так, звичайно, поїхали Ліксі.___________________
Ну ось і нова частина надіюсь вам сподобалось.
Зразу вибачте за помилки.
Ставте зірочки, це дуже важливо.⭐ Дякую за розуміння
ВИ ЧИТАЄТЕ
Маленьке сонечко яке я врятував //Закінчено//
FanfictionКоли я йшов на завдання з батьком я точно не очікував що там зустріну тебе.