Tridsať

4.6K 278 5
                                    

"Nina bola moja snúbenica." pozrel na mňa a čakal ako zareagujem.
"To som už zistila. Ja chcem vedieť, čo pre teba znamenala." založila som si ruky na prsiach a čakala čo z neho vypadne.
"Bolo to dávno. Znamenala pre mňa veľa, bola to jedna z mála žien, ktorú som úprimne miloval. A to čo povedal otec, nie je pravda. Požiadal som ju o ruku viac ako po pól roku. Rozišli sme sa len kôli mne, nebola so mnou v bezpečí. No teraz som sa zmenil, nerobím rovnaké chyby ako vtedy." zliezol z gauča a kľakol si predo mňa.
Chytil moje ľadové dlane do tých jeho. Pozrel sa mi do očí, a chvíľami som mala dokonca pocit, že ma ide požiadať o ruku.
"Prosím, musíš mi veriť. Poučil som sa, nič z toho čo sa stalo, sa nestane znovu. Prisahám." Stlačil mi ruky a možno keby som tam nebola, aj by si poplakal.
"Klamal si mi aj vtedy keď sme mali ísť do San Francisca? O tej policajnej naháňačke?"
"Nie. Vtedy som neklamal. Naozaj som bol s Anderom mimo mesta a to auto som požičal jednému chlapovi ktorému som neskôr poriadne zmaľoval xicht." pozrel na svoje hánky, akoby tam stále videl krv toho chlapa.
"A teraz? Čo si robil v Atlante?"
"Bol som odviezť jednu zásielku." povzdychol si.
"Ktorej obsahom bolo...?" chcela som, aby vetu dokončil za mňa, no bála som sa odpovedi.
"Droga, niečo ako marihuana, jej následovnik s ohavnejšími účinkami."
Zostala som ticho. Doteraz som mu dávala len samé otázky, a nevyjadrila som sa. Čo na toto povedať? Áno Ash, všetko je v absolútnom poriadku, nejdeme si zapáliť jointa?
Porušoval zákon, vedome konal priestupky, za ktoré by mohol smerovať rovno do basy.
No neklamal ťa Elizabeth, s tým autom ti prisahal, že to nebol a naozaj nič z toho neurobil.. Fajn!
Vstala som a bez slova prešla do kuchyne. V najvyššej poličke som vyhrabala vodku a napila sa rovno z fľašky. Na tvári sa mi istotne urobila grimasa od tej horkej chuti, no hneď som sa napila znovu.
"Dobre, to by stačilo, ešte sa mi tu opiješ." Ashton mi vytrhol fľašu z rúk a schoval ju tam odkiaľ som ju zobrala.
"Ja len..na toto ti nebudem môcť odpovedať hneď a určite nie triezva." začala som sa hrabať po ďalšej fľaške, no jeho ruky ma zastavili.
"Fajn, nenútim ťa mi hneď skočiť do náruče." nachvíľu zavrel oči a zjavne o niečom tuho premýšľal. "Choď sa obliecť. Niečo ti ukážem."
Dobre, možno sa predsa len moje obavy o masovom vrahovy naplnili. Alebo ma chce len niekam zobrať a uľahčiť mi rozhodovanie.
"Čakaj tu." s trasúcimi rukami som sa vyhrabala po schodoch až k môjmu šatníku.
Vytiahla som si dotrhané čierne džíny a krátke kvetované tričko. Obula som si svoje vysoké topánky s remienkom. Nič viac mi potreba určite nebude.
Zišla som za ním a bez slova vyšla z môjho domu. Nasledoval ma až k jeho striebornému kabrioletu.
"Kam ideme?" opýtala som sa vetu, ktorá bola v takýchto situáciách vždy rovnaká.
"Ukážem ti jedno miesto, aby si všetko ľahšie pochopila." vyšiel na hlavnú cestu a namieril si to na druhý koniec mesta.
Asi po pätnástich kilometroch odbočil z cesty vedúcej von z mesta. Na tomto mieste už pouličné lampy ledva svietili a vidieť chodca bolo ako vidieť Venušu na oblohe. Takmer nemožné.
Pevne som zovrela koženú sedačku medzi prstami, keď sme štrkovou cestou prešli k starému hangáru. Vyzeralo to ako sklad, až na to, že z vnútra sa ozývala hudba a niekoľko luxusných áut stálo na ceste.
"Kde to sme?" otvorila som si dvere na aute a s opätkami stúpila na cestu.
"V mojom svete." otvoril garážové dvere a spolu so mnou vstúpil dnu.
Ak by sok povedala že to tu vyzeralo ako v klube, klamala by som. Na strop svietili desiatky farebných reflektorov, v každom rohu stáli tri obrovské reproduktory z ktorých burácal americký rap. Rap, ktorý sa nesmie hrať ani v rádiách, keďže každé druhé slovo je nadávka, časť ľudských intímnych partií alebo slová ktoré sa obyčajný ľudia boja povedať nahlas. (Pozn.: jeden z takých raperov je napr. 'Necro' :))
V strede tejto obrovskej garáže bol provizorný parket, na ktorom sa tlačilo snáď dvesto ludí. Okolo parketu boli malé 'stánky' v ktorých bol určite alkohol alebo drogy. Všade boli sedačky z kože na ktorých sa povaľovali ženy v až príliš krátkych sukniach prilepené na mužoch s osemcifernou sumou na bankovom účte.
Ashton ma ťahal k jednému z množstva stánkov a už s diaľky mu mával nejaký chlap.
"Ash, ty kanec!" pribehol ku nemu a buchol ho do ramena.
"Nazdar Deren." vrátil mu úder aj s úškrnom na tváry.
Deren bol nižší mix mexičana. Na hlave sa mu do všetkých strán kľukatili čierne kučery a husté obočie mu zakrývalo možno celkom pekné oči.
"Ahoj kráska." prešiel ku mne a pobozkal ma na obe líca.
"Preferujem Beth" odstrčila som ho od seba a chytila Ashtona za ruku. Samozrejme s úsmevom na tváry.
"Neošahavaj mi tu frajerku a radšej mi ukáž čo je vonku." stlačil mi ruku a dosť dotieravý Deren sa vybral krížom cez dav ludí.
Otvoril ďalšie dvere na druhom konci ako sme vošli. Vyšla som pravdepodobne na závodnej dráhe. Asfaltová cesta sa asi po pol kilometri stratila medzi budovami. Medzi ďalšími skladmi a bytmi pre najnižšiu vrstvu dráha spravila kolečko a vynorila sa na druhej strane.
"Tam je!" Deren ho potiahol za rameno a ukazoval na odparkované auto.
Netušila som, čo to je, no určite to bolo drahé a poriadne rýchle.
"Lamborginy A..." nevnímala som jeho slová o značke, objemu nádrže ani počtu koní pod kapotou, jediné čo ma zaujalo bola posledná veta: "Maximálna rýchlosť 390 kilometrov za hodinu." nevedela som si predstaviť, čo to muselo byť za auto, ktorē by prešlo vzdialenosť medzi L.A a San Franciscom za dve hodiny. (To som len tak trepla, naozaj netuším k čomu by som to prirovnala :D)
Deren mu hodil kľúč na koženom pútku a Ashton hneď otváral červené auto.
"Dúfam, že v tom nejdeš jazdiť!" prešla som k nemu a nakukla do auta.
"Idem a ty pôjdeš so mnou." stlačil nejaké tlačidlo a dvere spolujazdca sa otvorili.
Nechcela som ísť, no vzrušovala ma rýchla jazda v tomto aute, navyše ak bude šoférovať Ashton. Nasadla som k nemu na koženú sedačku a zapla si pás.
Pásy v tomto aute boli rovnaké ako na postroji padáku keď idete skočiť. Dva rôzne konce prepletené ponad a popod vaše ruky ktoré sa zapínajú na vašich prsiach.
Čakala som, že pôjdeme len my, no Ashton s autom pomaly prešiel k žene v bikynách so skleným akváriom v rukách. Rukou zašiel do akvária a vybral odtiaľ zložený biely papierik.
"Tri!" zamrmlal a papierik odhodil na zem.
Netušila som, ktorá pozícia mala znamenať 'tri', no keď sa pred Ashtonovo auto postavili ďalšie dve, zjavne to znamenalo poradie auta v závodoch.
V závodoch..to nemyslí vážne!

∆∆∆∆∆

Here it is :3
Dnes bol taký únavný deň, že sa mi nechcelo absolútne nič -,- no premohla som sa, a konečne som dopísala túto časť :)
Čakám nejaké ohlasy- najlepšie v komentoch! :D veď viete ako ma to dokáže potešiť..♥
Thanx for everything ;*

Your writer :* -Em♥
See ya later darlings :*

Boy from the fitness [SK] (dokončené)Where stories live. Discover now