Oy ve yorumlarınızı beklerim eğer oylarsanız bölümler daha hızlı gelirr♡
Yaşanan olayların üzerinden 1 ay kadar bir süre geçti ve Jimin üvey annesiyle yakın oldu, fakat üvey babasıyla işler her zaman ki gibi berbat durumda, o günden bu güne yaşadığı olaylar daha da artmış Jimin artık kendini kurtarmak için akşamları bara gizlice gidip bazı insanlarla konuşur dost olurdu.
Üvey babası yaşlı adam ise jimin'e binbir türlü işgence yaşatmıştı o 1 ay içersinde kimi zaman ellerini bağlayıp kemerle dövmüş, kimi zaman onu günlerce aç susuz bırakmış, bazı günler onu dışarıdaki fareli kulübeye kitlemiş ve daha niceleri.
Jimin yine yaşlı adamın elindem son anda kaçmış kendi kaçış yuvası olan gece kulübüne adımını atmış, tamamen siyahlar içinde adımını attığı bu bar her zamankinden daha az kalabalıktı, Jimin boş bulduğu bir masaya geçip kafasını elleri arasına alıp yine ailesini düşünmeye başladı, eski anılarını özlüyordu, eski ölen ailesini özlüyordu.
Heleki Hoseok abisini çok daha fazla özlüyordu her gün en az 1 kere ziyaretine gider uyanması için yalvarırdı. Jimin bunları düşünürken karşısına oturan bedenle şoke olmuş hatta bir süre yerinden kıpırdayamamıştı.
Karşısına oturan üvey babasıydı nasıl gelmişti bu yaşlı adam buraya? Jimin'i mi takip etmişti yoksa? Ondan herşey beklenirdi, Jimin derin bir nefes çekip hızla ayaklandı ama nafile yaşlı adam onu çoktan tutup oturtmuştu bile.
"Nereye böyle Jimin gece yeni başlıyordu bebeğim" söylediği şeyler Jimin'in midesini daha çok kaldırıyordu "defol sikik seninle işim yok, dokunma bana" elini çekmeye çalışsa da işe yaramamıştı yaşlı adam bileğini çok kuvvetli bir şekilde yapışmıştı bile.
Yaşlı adam Jimin'i ani bir hareketle kendine çekip kucağına oturtmuş, şimdi ise daha çok sıkıyordu. Jimin'in oturmasıyla ağlaması bir olmuştu öylesine tiksiniyordu ki kendini duşa atıp 1 ay temizlene bilirdi.
Jimin'i yaşlı adamın kucağından kaldıran şey ise karşısına gelip onu çeken siyahlar içindeki adam oldu. "Görümüyor musun senden rahatsız oluyor, dokunma ona defol burdan!" Dedi yabancı olan, yaşlı adam ise karşılık verdi "sanane bundan kendi işine bak velet!"
Jimin'den~
Yanımıza gelen yabancı bırakmamakta ısrarcıydı. "Yaşlı bunak rahat bırak yoksa elimden kaza çıkar!" Sinirlendiği her halinden belliydi. "Karışma dedim sana defol"
Adını henüz bilmediğim yabancı hızlı ve kıvrak haraketlerle beni çekip arkasına almış ve üvey babama bir yumruk atmıştı, attığı yumrukla burnu kırılmıştı.
Ben ise yaşadığım olayları kaldıramayıp olduğum yere yığılmıştım, uyandığımda gri ve siyahlarla süslenen bir odada gözlerimi açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Aydınlığı - Jikook
RomanceÜvey ailesinden şiddet ve tacize maruz kalan Jimin çareyi evden kaçmakta bulur fakat gidicek yeri olmadığı için bara gider ve ilk kez mafya Jeon Jungkook ile karşılaşır