on dokuz mart, iki bin yirmi dört.
beynimde yankılanıyor tüm bu vücudumda hissettiğim pişmanlık hissi. sana bir daha
dokumayacak olduğum gerçeği, bir daha göremeyeceğim, bir daha o kahverengi gözlerle bana bakamayacağını düşündükçe ruhlar havuzunda daha da dibe çöküyorum. bu dünya seni benden ayıracak kadar zalimdi sevdiğim. bu dünya seni hak etmedi, ben de seni hak etmedim. gökyüzüne bakıyorum dikkatlice bu gece vaktinde, cebimdeki sigara paketindeki tek dal sigaramı fark ettiğimde usulca sigaramı paketine geri koyuyorum. karanlık gökyüzünün ardındasındır belki? küçükken annem, ölen insanların birer buluta dönüştüğünü ve sevdiklerini özlediklerinde de gökyüzünde belirdiklerini söylerdi bana. koskoca gökyüzünde sadece bir bulut vardı, belki o da sensindir sevgilim? bir gün bulut olup yanına geleceğimi biliyorum. işte o zaman, o zaman yeniden buluşacağız seninle mark lee.yirmi bir aralık günüydü, saat gece iki buçuk civarları. arabamı sürüyordum. tüm gece içmiştin, ben de tabii. eğer bunların olacağını bilseydim ağzıma bir damla alkol sürmezdim ki sevgili, yemin ederim. bunların olmasını asla, hiçbir zaman istemedim yemin ederim ki. o çarptığımız araba, hiçbir şey hatırlamıyorum o anlardan. tek aklımdaki şey hastanede sancılar içinde o aciz gözlerimi açtığımda seni yanımda görmediğimde hissettiğim o lanet histi. o an ben cidden ölmek istedim, ondan sonra da ölmeyi denedim kaç kez, başaramıyorum. korkak olduğum için kendimden çok nefret ediyorum, hala daha nefret ediyorum. üzerinden geçen yedi sene bende hiçbir şeyi değiştirmedi.
bu satırları bu yüzden döşüyorum sevgilim, birlikte geçirdiğimiz beş seneyi, sensiz kaldığım yedi senenin anıları için. hep bu anılar ile yaşayacağım ve bunları sonsuza dek ölümsüzleştireceğim. nefesimin son damlasına kadar seni aklımda mıh gibi tutacağım, tutuyorum da. ağzımdan çıkan her bir sözcük senin için, her yaşadığım saniye de senin için.
sana verdiğim sözleri tutamadan yanımdan ayrıldın, özür dilerim. keşke, keşke bunları yaşayabilseydik. geleceğimiz olsaydı keşke. maalesef ki sadece elimde kalanlar geçmişteki anılarımız. geçmişe dönmeyi, tekrar senin olmayı istiyorum sevgilim. seni özlüyorum, çok özlüyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kan, zehir, ruh ve panzehir
Fanfictiongözlerimin içinden akıyor bu arsız bedenimin sızıları. dayanamıyorum, yorgunum. her geçen gün daha da dibe sürükleniyorum. duramıyorum, kaçışım yok.