Te-ai gândit vreodată cât de neînsemnat esti ? Cat de neînsemnată e persoana de lângă tine? Sau cat de insignifiante sunt problemele cu care ne confruntăm zi de zi?
Eu, tu și oricine altcineva nu însemnam nimic. Eu sunt doar o piatra într-un oceam învolvurat si supraaglomerat. Tu ești la fel de mic si neînsemnat.
Daca privim în ansamblu, toți suntem la fel. Traim într-o societate în care încercăm să fim diferiți , apreciați, cunoscuți, lăudați sau iubiți.
Toți trăim după același tipar.
Ne naștem.
Creștem.
Cunoaștem.
Căutăm.
Gasim.
Greșim.
Învățăm.
Iubim.
Suferim.
Murim.Mai mult sau mai puțin, toți trăim după acest tipar. Uni oameni iubesc mai mult decât alți oameni. Uni oameni suferă mai mult decât alți oameni. Uni greșesc mai mult decât alții. Uni învață mai mult decât alții.
Nu suntem decât o adunătură de personalități inegale. Personalități nebune sau monotone, egoiste sau altruiste, distructive sau constructive, sincere sau prefăcute, simple sau complicate.
Suntem doar un tablou alcătuit din oameni diferiți, dar în același timp identici. Un tablou în continua schimbare numit "Societate".
Nu e ciudat cum la prima vedere o persoana pare perfect normala si inofensiva , iar peste o clipa te poate strangula ,omorâ, tăia bucățelele și băga în sacoșe de plastic cu reclama la o firmă de haine?
Toți oamenii par inofensivi,sinceri si prietenoși la prims vedere. Poți trăii o viață întreagă lângă o persoana fără să știi ce îi poate pielea.Acesta e doar punctul de vedere al unui adolescent plictisit, deprimat ,complexat și puțin antisocial...