/Melody/
Nem tudom mi történt velem. De az biztos hogy nagyon fájt a vállam és a fejem. Rendesen meg lepődtem amikor megláttam Alexet, aki a fejemet simogatja. Nem is néz ki annyira szörnyűnek. Kedves tekintete van ami aggodalommal van tele. Csak nézett rám. Majd kedves hangon meg szólalt.
- Hogy érzed magad hercegnőm?- kérdezte érdeklődve. Jól esett a figyelmesség. Ekkor körbe néztem, nem tudtam hol vagyok.
- Köszönöm, voltam már jobban is. De hol vagyok?- kérdeztem kíváncsian
- A másik birtokomon. Itt biztonságba vagy hercegnőm.
- Mi történt? Nem sok mindenre emlékszem.
- El ájultál a sokk hatására ami tegnap ért. De nincs semmi konkrét baj
- Jaj így értem. Kik akartak meg ölni? - kérdeztem aggódóan. Nem voltam nyugodt meg akkor se ha el vittek onnan
- Nyugodj meg nem lesz semmi baj. Nem hagyom hogy bajod essen. Amúgy mindenkit el kaptunk. Még a főnököt keressük.- mondta nyugodt hangon. Amitől ki rázott a hideg. Tényleg képes bárkivel végezni hideg vérrel? Nem tudom. Ekkor oda hajolt hozzám, s meg cirógatta az állam. Ami nagyon jól esett.
- És mi ez a hely ?- törtem meg a Kínos csendet. Amin csak mosolygott.
- A szobámba vagy és az agyamba alszol.- vigyorogta huncut mosollyal. Amitől teljesen ki rázott a hideg. De egyben bele is pirultam. Annyira alattomos tekintete van, bele bizsereg mindenem. Szerintem gondolatban ép ágynak dönt. De ekkor meg csörrent a telefonja. Owen hívta, de nem értettem mit beszélnek. Alex tekintete hűvös lett. Amitől még fagyott mindenem. Majd le rakta a telefont. S rám nézett.
- Most el kel mennem hercegnőm. De nem sokára jövök és meg nézem hogy vagy. Pihenj addig
- Jól van. A többiek ugye jól vannak?- kérdeztem aggódóan. Mire a tekintete lágy lett. Oda hajolt és meg puszilta az arcom.
- Jól van mindenki. Szólok Jacob-nak jöjjön fel hozzád kicsit
- De jó. Az nagyon jó lenne. – mosolyogtam vidáman. Amitől fel kacagott. S ki ment a szobából. Nagyon érdekes volt ez az előbbi viselkedése. Olyan rideg és hűvös volt a tekintete. Meg sose láttam ilyet. Vér fagyasztóan ijesztő volt. De egyben meg is nyugtatott. Tényleg egy kegyetlen szörnyeteg. Már ezzel is meg mutatta. Az igazi arcát, majd meg látjuk mi lesz belőle. Vajon mennyi igaz abból amit mond? Most kivételesen nem tudom merre lenne ki út. De úgyis hiába menekülök. A kalitkám akkor is zárva tart./Alexander
Egész éjjel mellette voltam. Vártam mikor tér magához. Csak ültem a fotelemben a sötétben és Őt néztem. Hogy a csinos kis arcára hogy süt a hold sugara. Ö nem ebbe a világba való. Túl kegyetlen hely ez neki. A legrosszabb ember mellé csöppent ez a kislány akinek fogalma sincs meg, hogy mennyire szívtelen és kegyetlen ez a világ. Hogy amit úgy gondol az övé. Egy szem pillantás alatt el vehetik tőle. Mellettem meg nagyobb veszélynek lesz ki téve. Az ellenségeim csak egy gyenge pontra várnak. Nem tudhatják meg, hogy van egy jegyesem. Ha meg látják mellettem ő lesz mindenki célpontja. Ami nagyon veszélyes , nem gyerek játék. Az alvilág legrosszabb embere mellé került. Főleg ha meg tudja mennyi vér tapad az én kezembe. És hazaim amin annyira ámuldozik. Az mind véres pénz és mocsok építi fel. Ebben az életben nincs könyörület vagy irgalom. Feléről se tud szegény hogy milyen világba csöppent bele. Csak egy töredékét látta otthon. De itt teljesen más a dolog. Hamar áldozat lehet belőle. Be kopogtam Jacob és Lukas szobájába.
- Óó helló Alex. – mondta Lukas meg lepetten mikor a bátyja be engedett a szobába.
- Valaki látni szeretne benneteket.- mondta mosolyogva. Amire mind a ketten szélesen vigyorogni kezdtek. De én nagyon ideges voltam . Owen és Ryan meg találta a tettest. Aki még akarta ölni tegnap este a hercegnőmet. Jacob mellém lépett.
- Meg találta Owen a tettest? -kérdezte feszülten. Okos fiú tudja mi a helyzet. Magabiztosan bólintottam neki.
- Én is megyek veled.- mondta magabiztosan. Lehet jönnétek volna. De Melody-nak nagyobb szüksége van most rá, mint nekem.
- Te maradj a húgoddal. Már várja hogy lásson.- mondtam neki. El mosolyodtam a gondolatara, hogy mennyire édes ez a lány. De ekkor léptetett hallottunk. Majd egyszerre ugrottunk ki az ajtón. Melody fel sikított, az ijedtségtől. El akart szaladni. De hirtelen meg ragadtam s magamhoz öleltem.
- Ne haragudj hercegnőm. Nem akartunk meg illeszteni.
- Nem vagytok normálisak. – morogta levegőért kapkodva. De ettől csak nevetni kezdtem. Jacob és Lukas is bűn bánóan néztek rá. Ekkor el engedtem, s hátrébb álltam tőle. Két ujjammal fel emeltem a fejét az állánál. S gyengéden végig simítottam az arcán. Amit egy apró mosollyal díjazott. Ez nagyon tetszett. Imádni való ez a kislány. Meg akarom ismételni az aznap esti csókunk. Ahogy ott a karjaimba simult. Az maga volt a mennyország, akkor először éreztem azt, hogy nem kell zord es kegyetlen Maffia királyt játszani. Át játra mindenemet az édes csókja. Ami csak egyre mohóbbá tett. És ahogy szuszogott, mikor az ajkaink el váltak. Az a forró tekintet és a lehelete. Amivel a nyakamba szuszogott. Egyszerűen nem tudom ki verni a fejemből. Az aprócska teste, ahogy el tűnt a nagy karjaim között. Ó hercegnőm kibaszottul vágyom az édes ajkaidra. Amivel úgy meg babonáztál. Hogy azóta se tudom ki verni a fejemből. Ahogy az arcod el vörösödött. Ahogy a karjaimba simultál. És minden pillanatát élvezted. Épp úgy mint én. Nagyon édes és ellenálhatatlan. Ekkor édes meg szólalt.
- Miért ugrottatok ki egyszerre a szobából?- kérdezte érdeklődve. Rá mosolyogtam, s meg pusziltam a homlokát .
- A védelem érdekében, nem akartunk meg ijeszteni. Lépteket hallottunk.
- Eléggé meg lepődtem. De nem baj. Amúgy csak jöttem szét nézni a házba.
- Egyedül nem mászkálhatsz!- mondtam magabiztosan amitől kicsit össze rezzent.
- Ne aggódj nem miattad , hanem nehogy valaki megint meg próbálok el rabolni. Majd Owen és Ryan rád fognak vigyázni. Őket ismered a legjobban.
- Nyugi Mely, biztonságos ez a hely. Ez egy kész erőd. Egy igazi kastély .
- Hogy micsoda?- kérdezte meglepetten. Amit még mindig imádok benne.
- Van egy kastélyom, Ami egy menedék lényegében. Ez a leg védettebb ház. Én is itt lakom hivatalosan.
- Ha lesz időd meg mutatod nekem?- kérdezte kicsit félénken. Ettől el mosolyodtam. S meg fogtam a kezét. Egy lágy csókot lehelve a kéz fejére.
- Hat persze hercegnőm. Amit csak szeretnél. – mosolyogtam rá. Amin vidáman mosolyogni kezdett. S hirtelen a nyakamba ugrott és meg ölelt. A fülemhez hajolt.
- Köszönöm Alex, hogy ennyire törődsz velem. Hálás vagyok érte. – mondta s egy apró csókot lehelt a szám szélére. Égett az ajkai helye. El mosolyodtam s arcon pusziltam.
- Menjetek nézzetek körül a kastélyban remélem tetszeni fog édeske. -mosolyogtam rá. S hátrébb álltam tőle. Jacob bólintott egyet és ki ment a húgával. Jó látni milyen jó testvérek. Igazi bátyus ez a Jacob. Örülök neki. Én is ki mentem a szobából és hívtam Owen-t, hogy hozzák a kamrába azt a faszt, aki bántani akarta őt. Amiért a vére fog folyni a féregnek. Ki belezem de még ráadásul le is darálom a kurva testét. De még csak meg kínozza Ryan és Andrew. Majd csak utána jövök én. Épp ezért vagyok én a leg kegyetlenebb Maffia vezér. Aki ujjat húz velem annak nincs irgalom.
YOU ARE READING
BLOOD & MOON //18+// Befejezett
Romance"Ez egy csúf világ, Ahol nem számítanak az érzelmek és az álmok Arany kalitka mely kulcsát messze eldobták." 🥀💔⛓️🔐👑 ⚘️ Maffia / Romantikus/ 18+⚘️ Egy világhírű Maffia hercegnő és egy híres és befolyásos Maffia király. Melody-nak kényszer...