Surpriza

33 4 8
                                    

Acel lucru era un ghemotoc alb de blana....atat de dragut si pufos...daca nu v-ati dat seama...era un pui de bichon.
-De ce  mi-ai adus asta aici? spun eu...foarte surprinsa de gestul lui...
-Pai..asta e cadoul tau...e pentru tine! 
-Pentru mine? Dar de ce ?
-Il percepi ca pe un dar intre amici...fiindca stiu ca-ti plac animalele!

-Multumesc dar chiar nu trebuia!

-Ba da trebuia....si mai trebuia ceva dar..acest ceva nu ti-l pot daruii eu!
-Nu...nu-mi mai trebuie nimic...sau poate imi trebuie...nu! ce tot vorbesc? Nu ma lua in seama ...ca nu mai stiu ce vorbesc!
-Ok...vrei sa mergem ca il plimbam??
-Ce sa plimbam? spun eu holbandu-ma la el...
-Catelul!!
-A...da...dar nu am lesa...!
-NU-i nimic...am eu! spune bagand mana in buzunar si scotand o lesa albastra.
-Ammm...de ce faci toate astea pentru mine acum??
-Nu-mi trebuie un motiv special...zambetul tau e deajuns!
Cum?? Cum s-a schimbat dintr-o data?? Parca acum cateva zile nici nu-l interesa...iar acum...sigur nu...vorbesc aiurea...nu are cum sa ma placa!
-Vrei sa mergem sa luam un suc? imi spune zambind
-Cu gheata?
-Dap...!
-Ok... !  ii zic...destul de confuza
Pe drum s-au intamplat lucruri foarte ciudate...de genul...imbratisari...luat de mana...stai lu #M ii place de mine...sau face toate astea ca sa ma raneasca...?
-Amm...dar tie iti mai place de mine? imi zice el...
-Nu stiu sigur...dc?
-Pentru ca...lasa...nu trebuia sa te intreb !! imi zice mie luandu-o la fuga
Oare ce ii s-a intamplat ...de ce se poarta asa ciudat...??Nu il mai inteleg...! Imi suna telefonul..de data asta fiind fratelo,,Antonio'' care este prietenul meu...cel mai bun...sa zic dintre baiatii care imi sunt prieteni.

-Antonio:Cf sorela?
-eu:Bine tu ce mai faci??
-A:bine...am auzit ca ai primit un cadou frumos azi!

eu:Mdaa...e foarte fru.....stai un pic! Tu de unde sti de cadou??
-A:Am aflat ! deci iti place?? Dar cine ti l-a dat...?
eu:aham...ai aflat,da imi place foarte mult...cred ca #M...!
A :ooooo iauzi...da stiam de la cine e...dar voiam sa vad daca tu sti!

eu:Dar de ce face toate astea pentru mine?pana acum cateva zile nici nu-i pasa....si acum?
-A:..................



Continuarea ...maine!! va pupix :* :* :* :)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 26, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

apeluri cu ascunsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum