☾
Restoranda geçirdiğimiz geceden sonra yeniden bir görev almak için şirkete gittim.Bu sefer sanırım biraz erken gelmiş olmalıydım ki,kimse yoktu.Bu yüzden 5 dakika kadar bekledikten sonra Cenk bey ve Boranın içeri girdiğini gördüm.Diğerleri neredeydi? Aslında bazen böyle de olabiliyordu.Eğer öldürme işleri yoksa sadece 2-3 kişiyle de görevi tamamlaya biliyorduk.Masanın etrafında yerlerimizi aldıktan sonra Cenk bey konuşmaya başladı.
"Evet gördüğünüz gibi bu seferki görevde 2 kişi olacaksınız.Bu yüzden dikkatlı olmanız ve bir birinizin arkasını kollamanız gerek."1 dakika ara verip kağıtları karıştırdı ve yine söze başladı.
"İşte bu da konuşma planınız.Bunları ezberledikten sonra hemen yarın bu adreste yazılan restorana gideceksiniz.Görevin detayları kağıtta yazıyor.Herzamanki gibi size güveniyor ve bu işin de üstesinden gele bileceğinizi düşünüyorum.Sorunuz var mı?"
Kağıtları inceledikten sonra hafif başımızı salladık.
"Hayır sorumuz yok,anlaşıldı."
Kolay olacak gibi gözüküyordu.Sadece adamın masasına bir şekilde kendimizi aldıracak ve ağzından laf alacaktık.Bu yüzden toplantıyı çok uzatmamıştık.Genelde yaptığımız işlerin en kolaylarından biriydi.En sevdiğim de buydu aslında.Sadece insanları konuşturmaya çalışıyor,diğer kişiliğimi ortaya çıkarıyor ve onların beden dilini analiz ediyordum.Psikolojiyi sanırım ne kadar sevdiğimi ajan eğitimleri sırasında farketmiştim.Her zaman eğlenceli oluyordu,çünkü rol yapmak,insanları sadece hareketlerinden,gözlerinden anlamak tam benlik işlermiş gibi geliyordu.O yüzden böyle işlerde genel olarak ben seçiliyordum.Bora da zaten gevezeliğiyle adamın tüm fikrini,düşüncelerini altüst eder ve ağzından laf almak daha kolaylaşırdı.Ama onun hakkını da yiyemem,gevezeliğini saymazsak işinde çok profesyoneldi,bu da onu görevlerde öne çıkaran özelliklerindendi.
☾
İkimiz de gereken replikleri ezberlemiş,pratik yapıyorduk.Genelde sohbeti doğaçlama ilerletsek de bunları da ezberlemek önemliydi.Çünkü asıl konuşmamızın amacı bu repliklerdeydi.Konuşurken ki yüz ifadelerini,gereken el hareketlerini Boraya öğrettikten sonra giyinip çıkmaya hazırdık.Üzerime güzel beyaz bir elbise giymiş,bandanamı takmak istemiş lakin bunun daha kanlı görevlerde taktığımı hatırlayıp hemen geri koymuştum.Ee tabii geleneği bozamazdım.Elime ise şık ve minimal siyah bir çanta almıştım.Ben aynada kendimi incelerken biri kapıyı tıklattı.Boraydı.
O ise kaslarını öne çıkaran siyah bir tişort, altına ise siyah pantolon giymişti.Elinde tuttuğu ceketle çok güzel görüneceğini düşünüyordum.Bu adam kombin yapma konusunda baya başarılıydı.
"Ee güzellik,hazır mısın?"
"Ben hazırım da sen baya şık olmuşsun ha." beğeni dolu gözlerle onu izledim.
"Sana layık olmaya çalıştım diyelim."dedikten sonra ikimizin de dudakları kıvrıldı.Bu gün benim kocam rolünü oynayacağı için böyle hazırlanmıştı.
"Saat kaç?" diye sordum
"18:00, çıkmamıza yarım saat var,hazırsan biz şimdiden çıkalım"
"Hazırım,çıkalım."
Yarım saat sonra bu şık restorana varmıştık.Çok güzel dizayn edilmiş bu mekanda uygun bir masa seçip oturduk.Anlaşılan günün kurbanı daha gelmemişti.Onun gelmesini beklerken araştırmam hakkında konuşmak istemiştim ama bunun riskli olacağını düşünüp sustum.Araştırmam hakkında bilen sadece Boraydı,bana yardım ediyordu.
Bizim kısa,havadan-sudan sohbetimiz sırasında adamın geldiğini gördük.Kalkıp selamlaştık,kendimizi tanıttık,ve kendimizi ona sevdirdikten sonra yavaş-yavaş içki kısmına geliyorduk.Adamın direneceğini düşünmüştük ama gördüğüm kadarıyla o kadar da akıllı değildi.Böylesine önemli bilgileri ağzından almak çok kolay olmuştu.Ruhu bile duymamıştı.Biz işimizi bitirdikten sonra ise hesabı ödedik ve benim evime gittik.Bu gece raporları hazırlayacağımızdan birlikte çalışmalıydık.3-4 saat boyunca çalıştık ve raporu bitirdik.Bu gün nedense çok kolay olmuştu.Daha sonra ise Boraya benim araştırmam için yardım etmesini istedim ama çok uykusu olduğunu görüp ısrar etmedim.Onu misafir odasına aldıktan sonra ise yarın şirkette olmamız gerektiğini hatırlayıp pijamalarımı giydim ve uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Intikam ve Aşk
RomanceBabasının ölümünün ardından tüm hayatı değişmiş olan Hazan Yıldırım artık güçsüz bir çocuk değildi.Hayatın onu sürüklediği tesiste eğitim almış,başarılı ajan olmuştu.Çok zorluklar yaşayan küçük Hazan,hayatın ona neden böyle davrandığını anlamak için...