"The Heris" historia córki Lawan i Percy'ego

81 0 0
                                    

"The Heris" 23.02.2024

W miłości i na wojnie nie ma zasad.

W momencie gdy do życia 21 letniej Eleny wkroczył dawny mało lubiany znajomy - 29 letni prawnik z Atlanty, wspólnik rodziny - wraz z nim wkroczył chaos w każdym tego słowa znaczeniu. Księżniczka rodziny White-Gold musi pożegnać się z swoim beztroskim życiem i samodzielnie stawić czoła niebezpieczeństwom czekającym na nią w brutalnej rzeczywistości. Tym razem nie będzie otoczona rodziną gotową oddać za nią życie, a obok stoi jedynie mężczyzna o szafirowych oczach.

Każdy z nas ma własne życie i powinien podejmować samodzielne decyzje aby uczyć się na swoich błędach.

29 letni Jan jako dziecko stracił w brutalny sposób ukochaną matkę, za której śmierć długo obwiniał wszystkich dookoła. Wraz z dorastaniem nabrał pokory i razem z dwiema siostrami stanął na czele imperium, które pozostawiła ich matka. Nigdy jednak nie przypuszczał, że jako głowie takiej potęgi przyjdzie mu niańczyć księżniczkę z bogatej rodziny. Był prawnikiem o zepsutym wnętrzu, więc dziewczyna była dla niego idealnym obiektem do zabawienia się i pośmiania. Czas jednak pokaże, że jego wnętrze nie jest przegniłe w całości, a ta wkurzająca księżniczka pod suknią balową nosi nóż.

 Czas jednak pokaże, że jego wnętrze nie jest przegniłe w całości, a ta wkurzająca księżniczka pod suknią balową nosi nóż

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
MY WIN [Pierwsza Część Dylogii WIN]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz