BATRANUL PSIHOPAT

36 4 2
                                    

Doi copii, Ana si Dorel, se ratacisera intr-o pădure mare cu copaci înalți , grosi si stufosi. Intr-o parte se zarea o cocioaba mica . Dorel spune sa mergem acolo sa obținem o harta sau sa ceară un telefon sa sune părinții.
Ana credea ca nu e o idee buna dar a zis ca merita sa încerce.
Cand au ajuns si au batut la usa s-a auzit un zgomot ciudat. De acolo a iesit un batran fara dinți în gura si pe mâini sange.
Copii s-au prefăcut ca nu u vazut mâinile cu sange si au intrebat daca nu are cumva un telefon iar bătrânul a spus ca are si i-a poftit in casa.
Cei doi copii au spus ca asteapta afara dar bătrânul le-a spus pe un ton ridicat sa intre in casa iar ei , de frica au intrat.
Casa bătrânului era mica, avea multe camere înguste, si pe ici pe colo se vedea cate o urmă de sange!
Cei doi copii au spus ca se grăbesc si ca nu pot sa stea mult deoarece părinții lor îi cauta de mult timp si ar vrea sa se duca acasa.
Bătrânul le-a răspuns ca asta e casa lor de acum!!!
Cei doi copii s-au panicat si au inceput sa dea in bătrân , pana la urma l-au doborât repede si au iesit din casa .
BĂTRÂNUL VINE REPEDE DUPA EI CU UN TOPOR PLIN DE SANGE SPERAND SA ÎI OMOARE !!!
Copii fugeau prin pădure iar bătrânul dupa ei cu toporul. Ei mai găseau cate o piatră pe jos o luau din fuga si o aruncau in spate cu forță.
Se făcuse noapte iar ei işi găsiseră un loc bun in care sa se ascundă.
Ei s-au culcat sprijiniți de un copac gros. Ei au adormit bustean . Peste putin timp bătrânul ii vede cum dorm ii leagă unul de altul , la mâini si picioare si ii duce înapoi la cabana sa.
Cand copii s-au trezit au realizat ca sunt in cabana si au inceput sa țipe. Bătrânul i-a auzit si le-a dat la fiecare cate o palmă peste gura dar foarte tare încât s-au inrosit imediat. Copii au inceput sa plângă desi aveau 13 ani fiecare!!
Apoi bătrânul a plecat si cand s-a întors a adus toporul cu el!! :(
Copii s-au speriat atât de tare încât au leșinat amândoi :( !!!!!
Ce credeti ca a facut acel om dement care nu are mila, A INCEPUT SA DEA CU TOPORUL IN BAIAT PANA CAND CAPUL ERA PE JOS MAINILE PE FAȚA FETEI IAR PICIOARELE INTR-O OALA MARE CU APA!!!
Cand s-a trezit fata s-a speriat asa tare încât a rămas fara respirație câteva secunde! Cand a vazut capul băiatului plin de sange si pe jos lipsit de corp a tipat asa tare in cat cred ca sa auzit la 10km distanța! Bătrânul a auzit țipătul fetei si s-a dus la ea cu un cuțit , ce credeti ca i-a facut : I-A TAIAT TOATE DEGETELE DE LA MAINI SI DE LA PICIOARE!!! :(((((((
FATA NU MAI PUTEA DE DURERE SI L-A FINAL O IMPUSCATURA S-A AUZIT DE DEPARTE SI LA O FRACTIUNE DE SECUNDA BATRANUL A CAZUT LAT PE JOS! FATA A CREZUT CA E MORT IAR CAND POLITIA A INTRAT IN CABANA UN AGENT A MAI TRAS UN GLONT IN EL SA SE ASIGURE CA E MORT SI ASA A FOST! :)))))))))))

FETIȚA A SCAPAT CU VIATA DAR FARA DEGETE IAR DESPRE BAIAT DUMNEZEU SA IL IERTE! :(

Noaptea TeroriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum