Bazı anlar olurdu ben nereye düştüm ne yaptım derdiniz. Hatta elinizden gelse zamanı geri almak istersiniz.
Ama bilirsiniz ki asla o zaman geriye alınamayacak.
Sınıfta oturmuş Türkçe hocamın ninni gibi gelen sesiyle birlikte dalmış bir şekilde düşünüyordum.
Ne mi düşünüyordum? O çocuğun yani Batu'nun bana yardım etmiş olma ihtimali.
Asla daha fazla onlara bulaşmak istemiyordum. Çünkü biliyordum ki bunun bir sonu yoktu.
Ve o Aslının sevgilisinin bana yardım etmiş olma ihtimali bile o ruh hastasını çıldırtırdı.
Bunun en güzel örneği ise yaklaşık 1 ay önce kendi arasında iki kızın onun çok yakışıklı olduğundan bahsetmesiden ve bunun Aslının kulağına gittikten sonra olanlardan gayet net bir şekilde anlayabilirdik aslında.
-"Defne sana diyorum"
Aniden yerimde zıplayıp hocaya baktım.
-"Kızım iki saattir sana sesleniyorum duymuyormusun?"
Galiba fazla dalmıştım.
+"Yok hocam duymamışım."
-"Diyorum ki neden bu kadar dalgınsın? Derse de katılmıyorsun. Bir sorunmu var?"
Ne diyeceğimi o an bilemedim. Kafamı çevirip Aslı ya baktığımda onunda gözlerini bana dikmiş bir şekilde baktığını fark ettim.
+"Yok hocam bir sorun yok."
Hocada fazla uzatmadan 'tamam öyleyse' deyip derse devam etmişti.
Ders bittiğinde sınıfta fazla birileri kalmamıştı.
Bende yerimden kalkıp sınıftan çıktım.
Kafam çok allak bullaktı ne yapacağımı bilmiyordum. Özellikle abim konusunda.
O sırada aklıma fotağrafa bakmak geldi. Fotoğrafım olmamasına rağmen 250 takipçim vardı. Bunuda okuldaki kızlar sebep olmuştu. Genelde okuldaki bir çok kız okuldaki diğer bütün kızları takip ederdi. Nedenmi? Tabiki her hangi bir fotağraf atarlarsa ellerine dedikodu geçsin diye.
Hızla yönümü tuvalete çevirdim ve ilerlemeye başladım.
Tuvalete girdiğimde gördüğüm kabinler dün geceki olayı aklıma getirdiğinde kendimi ultra kötü hissettim.Umursamamaya çalışıp bir kabine girdim. Telefonumun ekranını açıp instegrama girip fotağrafın yorumlarına girdim.
User1234567:bu ne tip Allah aşkına sjsjsjsjsjYabancı kadın:güzel olduğunu düşünen bir botoks dudak daha
Gereksiz:Saçlarının rengi ne?
Su için: su hatırlatıcısı. Su için!
Bella morsaka:chat niye bu kadar kudurmuş kız güzel bu arada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşığım Aşık Çal Bu Gece
Fiksi RemajaBenim o sessiz sakin hayatımı değiştiren tek şey yaşadığım büyük zorbalık oldu. Belkide o güne şükretmem gerekirdi. Peki ya insan herşeye kötü yanından mı bakmalı? Sessizce sınıfa girip kapıyı kapattım ve çantamı sıraya bıraktım. Bekledim ama gelen...